Menu

wtorek, 11 kwietnia 2017

TOP 10 moich ulubionych ubrań


Hej, z tej strony Whiteroxole!
W zeszłym tygodniu nie pisałam, ponieważ dopadła mnie choroba zwana ''brakiem weny'', tak więc pisanie postów sobie odpuściłam. Jednak już wracam - tym razem nie z przeglądem kliniki piękna, ale z postem, na który mnie ''naszło'' i po prostu musiałam go napisać. Po tytule pewnie się domyślacie, że będzie to 10 moich ulubionych rzeczy (a konkretnie ubrań) na MSP.
Zapraszam do czytania!


10.


To bardzo popularna, czyli również lubiana bluzka. Na razie mam taką tylko jedną - w kolorze czarnym i używam jej dość często. Bardzo ją lubię, ładnie komponuje sie ze spodniami, ogółem dobrze wygląda na naszej MS, chociaż ja nie polecam tej bluzki do spódniczek.

9.

Jest to mój ulubiony i zarazem jedyny naszyjnik. Pasuje do wielu look'ów jako dopełnienie całości. Sama używam go naprawdę często. Krzyż jest również dodatkiem dla wszelkich emo, goth, pastel goth i innych stylów na MSP.

8.

Rajstopy w gwiazdy. Są ładne, dobrze leżą z sukienkami i spódniczkami w kolorze czarnym i nie tylko. Nie pamiętam za ile je kupiłam, wiem tylko, że były mi potrzebne do jakiegoś look'u, którego i tak nie zrobiłam. To już trzecia czarna rzecz w moim TOP 10.

7.


Włosy, które dostałam... podczas oddawania rzeczy? Nie pamiętam dokładnie, ale chyba tak to było, w każdym razie bardzo lubię te włosy, jeszcze nie tak dawno cały czas je nosiłam! Z racji tego, że były czarne, pasują do większości rzeczy.

6.


Tatuaż na uda. To kolejny ''dopełniacz'' do stylizacji. Przydatny, ładny, a przede wszystkim tani dodatek, który na naszej MS wygląda naprawdę ładnie. Kupiłam ten tatuaż niedawno, a już go pokochałam, często z niego korzystam.

5.

Krótkie, jasne spodenki z czarnymi rajstopami kupiłam z dodatkowego konta. Nie zmieniałam ich oryginalnego koloru, taki mi jak najbardziej odpowiada. Uwielbiam te spodenki, choć kojarzą mi się trochę ze stylem tumblr girl.

4.

To moje drugie buty, jakie zakupiłam. Czarne, duże, pasują do różnych rzeczy - od spodni po sukienki, wystarczy tylko dobrze dobrać. Te buty mnie urzekły i tak się spodobały, więc stwierdziłam, ze muszę je zakupić o oto: są teraz w mojej szafie.

3.

Okulary to dodatek, który nigdy się nie znudzi, zawsze będzie potrzebny do jakiegoś look'u. Tak też jest w moim przypadku, po prostu kocham te okulary! Posiadam ich dwie pary: pierwsze to te, które widzicie na zdjęciu, drugie są złote z przezroczystymi szkłami.

2.

Jeżeli zastanawialiście się gdzie są creepersy, oto odpowiedź. To najpopularniejsze buty na całym MSP, a ja w swojej szafie mam dwie pary: szaro-białe i czarno-białe. Wyglądają ładnie na naszej MS i pasują do stroju. Do tego nie mają żadnych ubytków graficznych.

1.

No i rzecz, której każdy mógł się tu spodziewać, czyli rzęsy. Nie wyobrażam sobie bez nich stroju, są dla mnie jego nieodłączną częścią.


Mam nadzieję, że post się Wam spodobał. Koniecznie dajcie znać, jakie są Wasze ulubione ubrania, miłego wieczoru!


                                                                *nowe logo hehe*
MSP: Whiteroxole
FB: Whiteroxole Msp
Momio: White

4 komentarze:

  1. Myślałam, że tylko u mnie jak nie ma rzęs, to czuję, że czegoś mu brakuje :D
    Ciekawy pomysł na posta!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się z pierwszym i drugim miejscem. Uwielbiam te buty, a z rzęsami po prostu postać lepiej wygląda. :3

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)