Menu

środa, 5 kwietnia 2017

TAG: Blogging Adventure


 Hej, hej, witajcie. Z tej strony Iga. Dzisiaj przychodzę do Was z TAG'iem, który wymyśliła Charlotte. Serdecznie Cię pozdrawiam. Zapraszam do czytania!

1. Kiedy rozpoczęłaś swoją przygodę z blogowaniem?
Ohh, było to dość dawno temu, ponieważ w 2015 roku. Zainspirował mnie do tego blog Nestelle, niestety teraz już zawieszony. Były to wakacje, ja jako niedoświadczona ośmiolatka próbowałam pisać. 

2. Jak nazywał się Twój pierwszy blog, na którym pisałaś?
Było to msp-oczami-igi.blogspot.com. Teraz jest już usunięty, dlatego na niego nie wejdziecie. 

3. Na ilu blogach piszesz?
Jestem redaktorką na pięciu blogach, aczkolwiek piszę tylko na czterech:

4. Masz swój blog?
Tak, mam. W powyższym pytaniu jest wymieniony jako pierwszy, dlatego zachęcam do zajrzenia.

5. O czym są blogi, na których piszesz?
Głównie są o MovieStarPlanet. Jedynie kreatywna planeta jest o życiu, i takich innych.

6. Ile piszesz tygodniowo postów?
Aww, nie umiem określić. Czasami zero, czasami potrafię aż sześć! Zależy od czasu, weny i chęci. Akurat teraz mam 'kryzys twórczy', dlatego przepraszam za rzadko pojawiające się posty.

7. Chciałabyś za kilka lat zarabiać na blogowaniu?
Nie, nie i jeszcze raz nie. Blogowanie to jedno z zainteresowań, które prędzej czy później odejdą. Każdy ma takie momenty, w których myśli 'po co ja w ogóle to robię?'. Blogowanie to nie zarabianie pieniążków, a rozwijanie pasji, zainteresowań. Z tego co wiem, zarabianie polega na wyświetlaniu reklam. Według mnie jest to niewygodne dla czytelników, bez których stronki by nie było. Ostateczne nie.

8. Masz jakieś pomysły na serię na blogach?
Raczej kieruję się jednorazowymi postami, aczkolwiek parę mam. Nie są one bardzo oryginale, jednak wydaję mi się, że ciekawe.

9. Kochasz blogować?
Nie. Lubię blogować, ale nie kocham. Robię to tylko dla czytelników, którzy wiem, że (chyba) mnie polubili. 

10. Kiedy chcesz skończyć z blogowaniem?
Data jest nieokreślona. Kiedyś. Wydaję mi się, że do 12 roku życia. Może trochę dłużej. Nie wiem, nie odpowiem na to pytanie. Jest za trudne, ciężkie, a zarazem ciekawe.

Nominuję:
`Julka/Yenne,
`Scary Andy!,
`każdego kto chce wykonać ten TAG.
 Jako iż przyszedł czas na zakończenie posta, postanowiłam troszeczkę do Was popisać. Otóż wielkimi krokami zbliża się Wielkanoc. Z tej okazji chciałabym zorganizować konkurs na logo. Dajcie znać co o tym sądzicie. Może konkurs na wszystko co związane z moją MovieStar? Napiszcie w komentarzu, z czego najbardziej byście się cieszyli. Tymczasem przepraszam, że post jest taki krótki, aczkolwiek wena mnie opuściła. Obiecuję, że niedługo pojawi się dłuższy, i bardziej treściwy post. Niestety, muszę się żegnać. Do napisania!


MSP - drwalkowa
Wattpad - Igalla

5 komentarzy:

  1. a może zrobie ten tag 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)