Menu

wtorek, 18 kwietnia 2017

Stylizacje #1 - Geek Girl + pytania - poznajmy się!

 (brawo ja, znowu długa nieobecność!
dopadła mnie choroba zwana brakiem weny i internetu w momencie, gdy mialam kończyć post, ekhe)

Hallo! Dzisiaj mamy drugi aka pierwszy 'oficjalny' post z serii stylizacji, tym razem przeplatany randomowymi pytaniami, które najpierw miały być do niedzielnego posta w tamtym tygodniu, lecz było ich na tyle mało, że nie miało to sensu. Tym razem motywem przewodnim będzie Geek Girl aka okularki, obcykane gry, książki fantasy, komiksy, czasem szalenie kolorowe fryzury, czasem najprostsza grzywka, jak i obowiązkowo biały t - shirt w niektórych stylizacjach Geek Girl musi być! Wydaje mi się, że każdy ma swoją własną definicję takiej dziewczyny, także proszę bez ostrej krytyki nad moją interpretacją tego terminu. ;P

 Okładka książki Holly Smale 'Geek Girl'


1. Szo szekszi


I tu oto mamy stylizację numer jeden. Na samym początku postawiłam na małego pazura, bo nikt mi nie zabroni (chyba). 
Jeśli chodzi o włosy, to wybrałam przygaszony, ciemny turkus? Zielony? Coś w tym stylu, definiujcie sobie ten kolor jak chcecie. Są to takie trochę 'niedbałe' fale, z tu i ówdzie wystającymi włoskami, więc mamy GG perfekcyjnie przygotowaną na kolejnego streama na Twitchu. 
Tak jak głosi sam tytuł, ta stylizacja miała być troszeczkę szekszi, więc wybrałam krótki, biały top z pod którego wystaje nam prawdopodobnie stanik (albo to ja już nie nadążam za modą, krojami i ogólnie trendami), więc co za tym również idzie - głęboki dekolt.
Dół to najprostsze w świecie jeansy skinny z dziurami w neutralnym, ciemno szarym kolorze. Bardzo je lubię, pasują dosłownie do wszystkiego.
Buty to moje równie ukochane Combat Brogues, moja Movie nosi je od całkiem długiego czasu. Nie mam zbyt wielu par butów jeśli chodzi o MSP, także gdy znajdę takie, które naprawdę mi się podobają, projektuję każdy look pod nie, a właściwie nawet nie muszę, bo pasują do wszystkiego. Kocham neutralne rzeczy.
Dodatki tiiiime! 
Tutaj mamy tylko okulary i czapkę, nic nadzwyczajnego, no może oprócz tego, że okulary są ogromniaste, ale z tego co ja się orientuję, to to właśnie jest 'point' tych oksów, dodają one pewnego charakteru.
Są tu również tatuaże aka rękawy, których również praktycznie nigdy nie zdejmuje, aczkolwiek chociaż przejrzałam chyba wszystkie dodatki, nie mogłam ich znaleźć :( 
Jeśli wiecie, gdzie są, dajcie mi znać, wtedy uzupełnię post!:)

spis rzeczy 

włosy - Mermaid Style 525 SC
top - Desert Breeze 400 SC
spodnie - Walk This Way 500 SC
buty - Combat Brogues 400 SC
czapka - Cool Beanie 350 SC
okulary - Perfect Vision 325 SC
tatuaże - -

wszystko razem - 2500 Star Coins

2. Tradycyjnie i delikatnie


AAAAAAAA
Czy tylko mi się tak bardzo podoba ten look? Jestem z niego dumna! :D
Jest taki mega prosty, nie wyróżniający się, czyli taki totalnie mój! Mam nagłą ochotę kupienia sobie skórzanej kurtki i czerwonych trampek.

Zacznijmy od włosów. Tu jest bardzo prosto, upięcie z grzywką na bok w naturalnym, ciemnym brązowym kolorze. Bardzo mi się podoba, wygląda jakby nasza Geek Girl miała 'bad hair day' i próbowała ukryć swe włosie w tym wielkim upięciu :D
Tak jak z włosami, 'środek' naszej stylizacji jest bardzo prosty. Długa, czarna bluzka i ciemno niebieska kurtka. Spokojnie - wiem że jest skórzana, nie jeansowa!:) Stwierdziłam że niebieski będzie bardzo dobrze pasował a zarazem był niestandardowy pod względem materiału, z którego (tak jakby) zrobiona jest kurtka.
To samo ze spodniami, prosto. Są po prostu jasno szare, nic do powiedzenia chyba więcej nie mam.
Buty to 'klasyczne' czerwone trampki, są nadzwyczajnie zwyczajne tak jak cała reszta tego looku. I czarne okulary o których też nie umiem zbyt wiele powiedzieć haha.

spis rzeczy

włosy - Cool Mess 725 SC
bluzka - 90% Mermaid 325 SC
kurtka - Classic Moto 625 SC
spodnie - Heart Filled 425 SC
buty - Colourful 450 SC
okulary - 20/20 200 SC

wszystko razem - 2750 Star Coins

3. 

 
 
 

Ok, tutaj nie mam za bardzo pomysłu na tytuł, alee... Chyba pasuje do tematu? Starałam się, przysięgam!

Te włosy to moja już trzecia ukochana rzecz o której mówię w tym poście :> Tak jak w looku numer dwa ich kolor jest naturalny, tym razem trochę jaśniejszy. Bardzo często wybieram te fale bo pasują prawie do wszystkiego, zwłaszcza tutaj.
Reszta to naprawdę proste rzeczy, mamy czarną bluzę z kurtką moro (o której marzę w prawdziwym świecie), najzwyklejsze dżinsy i coś, co pojawia się ostatnio w oich lookach bardzo często, czyli buty Combat Brogues.

spis rzeczy

włosy - Mermaid Style 525 SC
kurtka - Army Girl 900 SC (VIP)
spodnie - Heart Filled 425 SC
buty - Combat Brogues 400 SC
maska - Caution 500 SC
czapka - Cool beanie 350 SC

wszystko razem - 3100 Star Coins

I to tyle z looków! Pora na małe Q&A. Normalnie nie jestem ich fanką, nie kręci mnie patrzenie
na osobę która siedzi w miejscu i odpowiada na pytania, ale że jestem tu stosunkowo nowa,
stwierdziłam że dobrym pomysłem będzie lepsze poznanie się, zaczynajmy!

Charlotte pyta:

Lubisz mnie?
Tak? :v (mało skoplikowane pytanie, postaraj się bardziej haha)

Od kiedy grasz w MSP?
 Zaczęłam gdy miałam 8 lat (phi, właśnie dlatego nazywam się lidzia8...), więc mniej więcej od 2012.

Masz jakieś zwierzątko?
Tak, króliczkę. Została przygarnięta ze strasznej 'hodowli' za kościołem (meh), chciałabym
coś z tym zrobić, ale jedyne co mogę to zapewnienie jednemu zwierzakowi dobrej opieki :(

(ucięłam parę twoich pytań, z góry przepraszam :P)
Klaudusia pyta:

Co lubisz jeść na obiad?
Jestem prostym człowiekiem :P Kotleta aka ogólnie jakieś pieczone bądź smażone mięso z ziemniakami i surówką albo pierogi, ale tylko ruskie.

Koty czy psy?
Koty. Psy też są spoko, ale się ich trochu boję. Gdy byłam mała nie miałam psa, w ogóle nie miałam żadnego 'normalnego' kontaktu z psami, tylko z tymi na ulicy które chcą się albo z tobą bawić, albo cię zjeść. Dla mnie to wszystko jedno, ja widzę tylko 'CHCE CIE ZJEŚĆ'.

Ulubione święto?
Ciężko wybrać :P

Najlepsza czekolada?
Mleczna z orzechami!

Oglądasz horrory?
Nie, nie i jeszcze raz nie. Miałam 5 lat jak obejrzalam The Ring i już nigdy więcej nie obejrzę nic.

Oglądasz p... seriale z TVN?
Niee??... *włącza Szpital*

Juri czy Jałoi?
KAŻESZ MI WYBIERAĆ?
Nie no, tak serio to nie jestem zbyt wielką fanką obu, #bezstronnność

Krukonka jesteśmy cieniem i prochem (wtf)

Muszę się zapytać, czy znasz Queen iksdedededededeeddedsdefsdvnk
 Jeśli mówisz o zespole to jak najbardziej, mój tata jest ich fanem :v
Ja bardzo lubię, ale nie nazwałabym się fanką, znam tylko parę najpopularniejszych piosenek, np. Bohemian Rhapsody którą kocham i wielbię całym swoim sercem, polecam również cover zespołu Pentatonix.

Aiko <3 pyta

Jak masz na imię?
Smh, staram się unikać odpowiadania na to pytanie, czasem mi się wydaje że moja mama była pod wpływem jakichś leków przeciwbólowych (aka marihuanen czy elesdi) w szpitalu, które zaburzały prawidłową pracę jej mózgu. Mam na imię Lidia ;___;

Dlaczego MSP?
lubie ziemniaki

Na jakich blogach pisałaś?
Sama założyłam już jakieś trzy (o zgrozo...), ale są już dawno usunięte, były bardzo żałosne z wyjątkiem jednego, który był założony niedawno, ale straciłam telefon aka mój jedyny aparat i wenę.
Jeden był o MSP, drugi o graniu w gumę. Yup, dokładnie, GRANIU W GUMĘ.
Zrobiłam go z koleżankami, nawet nie wiem po jakiego grzyba, skoro każda z nas znała tylko jedną technikę grania w to...
Trzeci blog był o DIY, nawet dobrze mi szło, ale tak jak już mówiłam - straciłam jedyne urządzenie którym dało się robić zdjęcia oraz wenę na cokolwiek.

Lubisz placki?
jak najbardziej

Kim chcesz zostać w przyszłości?
Artystą aka grafikiem.

Twoje motto życiowe.
Dystans, dystans, albo ku.... wszyscy umrzemy.
To jedyne co mi przychodzi do głowy, żyje myśląc o tym codziennie.

Ulubiony cytat.
"Nie zabijaj się, nie rób sobie krzywdy. Wszyscy jesteśmy tutaj z pewnego powodu, a ty musisz odkryć swój."
        ~Ja
 -
"You don't need a full body to be a full person!"
                        ~Jacksepticeye

Jak dowiedziałaś się o wannach?
Gdy zaczęłam blogować to właśnie wanny pokazały mi się jako jeden z najpopularniejszych blogów o MSP, cały czas dążyłam do bycia na takim poziomie jak ta strona.
O tym na jakim poziomie byłam naprawdę lepiej nie mówić...

Ulubiony kolor?
Czerń, krwista czerwień, błękit, ciemny granat i zieleń khaki.
(brzmi jak opis kwiatowej bomberki prosto z haendemu)

Ulubiony żywioł?
Zawsze lubiłam wodę.

Whiteroxole pyta

Dlaczego postanowiłaś się zgłosić na tego bloga?
No jakoś tak, nie miałam jakiegoś konkretnego zamiaru.

Dlaczego jesteś onomatopeja?
Lubię wyrazy dźwiękonaśladowcze.
Mu.

Twoje pierwsze konto na MSP?
*werble proszu*
lidzia8...

Byłaś kiedyś pod mostem?
Nie wiem do końca jak zinterpretować to pytanie, ale jeśli mówimy o tym jak się czuję, bądź czy kiedyś byłam załamana, to wolałabym o tym nie rozmawiać.
No chyba że masz na myśli prawdziwy most, bo jeśli tak to nie, nie byłam nigdy pod żadnym mostem :v

Ile w całym swoim życiu otwierałaś paczek chipsów?
Łoooo, dużo! Kocham chipsy, ale ostatnio się stopuje w ich jedzeniu. Jestem chudziutka (proszę nie mylić z anoreksją, to dwie zupełnie różne rzeczy), ale staram się jeść zdrowo. Nie wiem czy dobrze myślę, ale może nawet z 200 paczek...
Tiaaa...

Lubisz jednorożce?
Tak:3

A koty srające tęczą?
To zależy czy trzeba po nich sprzątać.

W jakim województwie mieszkasz?
W woj. mazowieckim, dokładniej to w Warszawie.

O której godzinie się urodziłaś?
Mniej więcej o 13:30.

I to wszystkie pytania! Bardzo dziękuję również za trochę spóźnione, ale jednak życzenia urodzinowe, jesteście kochani!<3


Chciałabym też ogłosić pewnie ogłoszenie (lol), ponieważ gdyż iż przenoszę się na nowe konto!
Mój nick to reneeesme, bardzo będzie mi miło, gdy zaprosicie mnie do znajomych tudzież dacie grafa!:)


~wyraz.dzwiekonasladowczy

 


 


 



4 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. O luju naprawdę? Kupilam je kiedyś normalnie w sklepie, dużo osób je miało.

      Usuń
  2. Ładne looki! Ja tez mam króliczkę 😁💘

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)