Menu

poniedziałek, 10 kwietnia 2017

Random Theme Challenge

Szukałam takiego challengu, by podać źródło, ewentualnie dopasować nazwę, ale nic takiego nie znalazłam w Internecie. W związku z tym nie piszę, że challenge jest mój, ale dopasowałam do niego nazwę według uznania: "Random Theme Challenge", czyli "Losowy Motyw Challenge".

O co chodzi? W przybliżeniu o to, że generujemy sobie liczbę (ja generowałam ją na >>tej<< stronce). Następnie korzystając jedynie z motywu, który jest pod danym numerem należy zrobić look.
Najpierw obliczyłam, że motywów jest 242 na MSP (nawet nie wiedziałam, że tak dużo)!

1. Sweet 16
 Jako pierwsza wygenerowała mi się liczba 125.
A motyw pod tą liczbą to: Sweet 16.
Motyw nie jest w moim stylu, nie lubię tematów typu wytworne przyjęcia, księżniczki itp. itd.
Looku na 100% bym nie zakupiła - jak już pisałam nie mój styl.
Moja MS ubrana jest w spódniczkę i bluzkę z kompletu, szpilki. Ma na ramieniu szarfę z napisem "Sweet 16", a na głowie tiarę.
Look jest w kolorach białym, czarnym oraz odcieniach szarości.
Tak czy owak jak przy użyciu tylko jednego motywu jest w miarę ok.
Moja ocena 7/10.

2. Jet Set.
Wygenerowana liczba: 235.
Motyw odpowiadający: Jet Set.
  Jeden z najstarszych motywów. Są tylko dwie niepełne strony z tej kolekcji. Grafika jest stara, wybór mały... to nie wróżyło nic dobrego...

... i nic dobrego nie wyszło. Look moim "skromnym" zdaniem jest OHYDNY! Włosy są jak dla chłopaka, dodatkowo w starej grafice, pasemka się oddzielają od całości; buty są jak z jakiegoś taniego filmu o zmanierowanej dziewczynie (zresztą jak cały ten look). Więcej nie będę tego komentować.
1/10

3. Give Thanks.
Wygenerowała się liczba 17, co oznacza, że motyw jest dość nowy.
 Motyw przyporządkowany do tego numerku to "Give Thanks".
Motyw naprawdę ładny, jesienny.
 Look mi się naprawdę podoba. Jest on w kolorach czarny, biały i pomarańczowy. Moim zdaniem look jest warty zakupu. Jedyne, co bym zmieniła to włosy; są takie... "staro-grafikowe", co nie do końca mi odpowiada.
9/10

Jak wam się podobał challenge? Mnie tworzenie go sprawiło wiele przyjemności. Mam nadzieję,  że ktoś z was spróbuje wykonać te wyzwanie.
Papa. :)
~Roxi1532
Chciałabym jeszcze podziękować Karolinie za ten piękny przerywnik. Dziękuję. :*

4 komentarze:

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)