Menu

niedziela, 9 kwietnia 2017

Random page challenge + Easter things challenge

Cześć! Po tygodniowej ciszy postanowiłam coś napisać, i postanowiłam, że to będzie lookowy challenge *nie, nie miałam pomysłów na nic innego*.

Random page challenge

Myślę, że dobrze wam znany. Losuję na tej stronie >klik< numer strony w top. A następnie robię looka z tej strony, ale mogę używać tylko poprzedzającej jej strony, wylosowej strony i następnej strony. Noo... muszę przyznać, że świetnie się bawiłam to robiąc.

1 look

Wylosowałam liczbę:


No ciekawe, ciekawy.

Strony, których mogłam użyć:




Nic lepszego nie mogło mnie trafić, galotki moje ukochane są, okularki są, ciekawe rzeczy są. Czego chcieć więcej.

Look, który mi wyszedł:

O, jak widzicie zmieniłam skórę. Miałam dość takiej bladej, mi się bardzo podoba. Co do looka, jedyne co tu mi nie pasuje to bluzka. Jakoś tak nie pasuje i tyle. Look mi się podoba, ale żeby go zakupić trzeba mieć złotą plakietkę vip.


Skład:





Kolory:




*em, przecież ja to wycięłam* , noo

Zielone kółko - 1 kolor
Białe kółko - 2 kolor


2 look:

Okej, wylosowało mi się 135. Liczmy na coś ciekawego!





Strony, które mogę użyć:





Ojoj, jest ciekawie. Niestety wylosowały mi się same "galowe" fryzury, ale coś mi tam wyszło.


Look nie jest kompletnie w moim stylu, spodnie bym zmieniła, ale to jedyne jakie były. Czapkę dodałam, bo było pusto, i myślę że się nawet wpasowała w klimat wielkanocy. Żeby zakupić ten look trzeba posiadać vipa - przez czapkę.

Rzeczy, które użyłam:




Kolory:

*nie wiem, czemu nie mam screena, za co przepraszam*


Easter Things Challenge


Nie wiem, może to czas wielkanocy, ale mnie natchnęło, żeby zrobić ten challenge. Do odwzorowania wzięłam: króliczka, pisankę, owieczkę i kurczaczka.

Króliczek:


















No, no. Wybrałam tego słodziaka i myślę, że odwzorowanie mi wyszło. Niestety nie znalazłam dokładnie takiego koloru, jak króliczek ma, ale chyba jest podobny. Oczywiście, w looku nie mogło zabraknąć noska i króliczych uszu. Stylizacja kosztuje 2200, jak dla mnie bardzo mało, aby go zakupić trzeba mieć plakietkę vip - przykro mi.

Pisanka:




















Ohohoho, poszalałam. Chciałam, żeby było jak najbardziej kolorowo i chyba mi wyszło. Look moim zdaniem byłby ładniejszy, gdyby nie te kolory. Ale przecież miałam robić odwzorowanie, więc jest! Wyszło całkiem urokliwie, ale trzeba mieć vipa, żeby zakupić, to wszystko przez włosy! Aghh.

Baranek:


















Baranek, baranek - nasz uśmiechnięty koleżka. Nie wiem, co mnie skusiło, ale wzięłam tą bluzeczkę. Ogólnie jest bardzo ładna, ale niestety dla vipów. Stylizacja kosztuje tylko 2225 starcoins (za dużo dwójek .-.). Look mi się z wszystkich chyba najbardziej spodobał, gdybym miała vipa na 100% bym go kupiła. Jest super. 

Kurczaczek:




















Ooo, uroczo mi wyszło. Ogólnie nie wiem czy widać, ale kurczaczki przecież mają pomarańczowe stópki, nie żółte! Wiem, że tego nie ma na zdjęciu, ale tam phi szczegóły. Look jest moim zdaniem ładny, ale nie jakiś super. Nie, nie wiem, czemu dałam sukienkę na spodnie.


I tak, takim cudem doszliśmy do końca posta! Do zobaczenia!


~

SwagerCat, która zgubiła gdzieś logo

5 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślałam, że dałam tu komentarz...
    Ok.
    Fajny post.l

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne looki. c: Mam taką jedną prośbę, a raczej pomysł na następnego posta. Czy jest możliwość ocenienia wyglądu mojego bloga? Zauważyłam, że wcześniej takie notki się tu pojawiły, dlatego postanowiłam, że też skorzystam. c; >>>>> mojemspdafne.blogspot.com <<<<<

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)