Menu

niedziela, 16 kwietnia 2017

Ocena nowego, wielkanocnego pakietu VIP

Hej, cześć, witajcie. Z tej strony Karolina. Przychodzę dzisiaj do Was z trochę spóźnionym postem, a mianowicie z oceną nowego, wielkanocnego pakietu VIP. Możecie również zauważyć, że mam już wielkanocny przerywnik, przywitanie oraz logo. Bardzo mi się podobają. A jak Wam? Wyraźcie swoją opinię w komentarzu. Mam jeszcze jedno ogłoszenie parafialne. Po 1. Jeżeli chcecie, abym zrobiła Wam logo, zapraszam do poprzedniego posta Klik. Okej, koniec już mojego długiego wstępu, przejdźmy do postu.

❤VIP dla dziewczyn❤


Na samym początku możemy zauważyć, że VIPY Star zostały przecenione do ceny normalnych VIPÓW. Dla mnie ceny są bardzo fajne, sama myślę nad zakupem VIPA Star na miesiąc bądź trzy. Tegoroczny wielkanocny VIP dla dziewczyn jest mega. Od razu po włosach można wywnioskować, że jest inspirowany anime i mangą. Włosy. Jak na nie spojrzałam po raz pierwszy od razu skojarzyły mi się z anime. Są fioletowe z błyszczącymi gwiazdkami (?), lecz po zakupie można zmienić ich kolor, więc nie trzeba się martwić, iż gdy zakupimy pakiet roczny to nie będzie podobał nam się ich kolor. Mają jeszcze taki kaptur (?) z uszkami podobnymi do króliczych. Oceniam je na 9,5/10. Boonie. Zwierzak jest typowo wielkanocny, bo jest to różowy króliczek z kokardką. Daję mu mocne 8/10. Buty zdecydowanie nie są w moim stylu. Może dlatego, że są z takimi rajstopami? Nie wiem. Kojarzą mi się z takimi babcinymi szpilkami. Dostają 5/10. W zasadzie jest to chyba wianek do pokoju. Mogę się mylić. Podoba mi się. Oceniam go na 7/10. Przejdźmy do ostatniej rzeczy, czyli sukienki lub tuniki. Jest ładna. Doskonale współgra z włosami, może nie z butami, ale na pewno w naszej szafie znalazłyby się jakieś czółenka pasujące do niej. Dominują w niej dwa kolory: różowy i kremowy. Sukienka ma ode mnie 10/10! Vipowe ubrania dla dziewczyn otrzymują 8,5/10.

❤VIP dla chłopaków❤


Tak jak poprzedni również inspirowany jest anime oraz mangą. Zacznę od bluzy. Jest ładna, jednak jakbym zmieniła kolory na pastelowe, byłaby idealna. Przedstawia chińskie napisy oraz jakiegoś kota (?). Oceniam ją na 7/10. Buty są zwykłe. Pasują kolorystycznie do włosów i bluzy. Nie wiem czemu, ale przypominają mi buty Nike. Z racji tego, iż podobne są do Nike wystawiam im 6/10.  Boonie nie muszę już oceniać, bo są identyczne, więc zwierzak również dostaje 8/10. Ta sama historia jest z wiankiem, który dostał już wcześniej 7/10. Włosy są krótkie (jak to dla chłopaków). Mają piękny odcień niebieskiego. Posiadają również fioletowy kaptur z uszami. Daję im 8/10. Chłopięcy VIP dostaje 6,5/10, czyli całkiem dobrą ocenę.


Loga będą dopiero po świętach, między 19-22, ponieważ miałam kilka ważnych spraw do załatwienia i nie mogłam się wyrobić. 
~ Pozdrawiam, Karolina

6 komentarzy:

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)