Menu

czwartek, 20 kwietnia 2017

Nowy motyw - Rock Rebel

Dzisiaj, jak co czwartek po zalogowaniu się na MSP powitał nas nowy motyw, tym razem w rockowym stylu; Rock Rebel.



Ubrania:




Już od dłuższego czasu dostawaliśmy około 6 stron ubrań, dzisiaj niestety zaoferowano nam tylko 4.
Moim zdaniem są przeciętne, zdecydowanie nie są w moim stylu, są takie... ciężkie.
Jako całokształt nie podobają mi się, ale pojedyncze artykuły jak najbardziej!
Do moich faworytów należą:
Extra Denim, czyli szorty za 500 monet; This is It, czyli choker za 2 diamenty; Tie It, czyli bluza "na biodra" za 375 sc.

Looki:



Po prawej (dla VIP): Gdybym posiadała specjalne członkostwo zapewne zakupiłabym tę stylizację. Jest ona czarno-biała w rockowym stylu. Jedyne co bym tu zmieniła, to wybrałabym buty z innego motywu.
Po lewej (dla nie VIP): Look mi się tak średnio podoba. Te krótkie włosy nie wpadają w moje gusta, zwłaszcza nie zachwyca mnie to, że przejścia między pasemkami są mało płynne. Gdyby nie te włosy, może zakupiłabym ten strój, a jak na razie zamierzam kupić bluzkę i spodnie.


Rzeczy:



Jeśli chodzi o rzeczy (jak zwykle) nie ma nic konkretnego...
Zapewne nic stąd nie zakupię.


Animacje:



Animacje... Nie są złe?
Jestem zawiedziona i żadna z tych animacji nie przypadła mi do gustu, ewentualnie ta dla VIP, niestety nie posiadam członkostwa.


Tło:



Tło szczerze mówiąc bardzo mi się podoba!
Jedyne co bym zmieniła to te niebieskie i czerwone paski w tle. Zamieniłabym je na odcienie szarości lub całkiem usunęła.

To tyle w dzisiejszym poście. Mam nadzieję, że moja opinia Wam się podoba, przy pisaniu komentarzy weźcie pod uwagę, że każdy ma inny gust!
Papa! :)
~Roxi1532

źródło: 

3 komentarze:

  1. Hmm te "21" w rzeczach coś mi mówi... A no tak. Twenty One Pilots!! Ten temat jest chyba troche inspirowany TOP bo zauważyłam pare rzeczy Tylera i Josha w sklepie ♥.♥

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)