Menu

sobota, 1 kwietnia 2017

Niespodzianka + Moje Msp TAG część 1


                                                          Boungiorno!
Hej, hej. Z tej strony wasz pachnący redaktor Miki. W dzisiejszym poście niespodzianka i pierwsza część tagu o msp. Zapraszam do czytania!!!

Zwariowane Lotto

Chcesz brać udział w moim lotto? Już tłumaczę zasady. Na konto ZwariowaneLotto wyślij chęć zgłoszenia. Ja przydzielę ci numerek. Masz tydzień na to, aby się zgłosić do rundy lotto. Szczęśliwca będę zawsze losować w weekend. Osoba, która wygra otrzyma prezent z listy. Będę powiadamiać z jakiego konta kupię ci prezent. Zgłoszenia przyjmuję od dzisiaj, jednak jest to wyjątek. Następnym razem w weekend nie przyjmuję zgłoszeń, bo wtedy będą pojawiać się wyniki. EDIT:
Jeszcze raz
1. Napisz na konto ZwariowaneLotto że chcesz brać udział w losowaniu.
2. Ja przydzielam ci numerek.
3. W weekend będę losować szczęśliwca który otrzyma prezent z listy.


taggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggg

1. Zacznijmy od vip. Odpowiadają ci ceny vip-a?

Cenny są naprawdę wysokie. Wolałbym, gdyby ceny były niższe. Vip miałem tylko dwa razy, i to na tydzień. Nie stać mnie na innego.

2. Podobają ci się ubrania w sklepie?

Nawet, nawet. Niektóre motywy strasznie mi się nie podobają. 

3. Podobają ci się animacje?

Bardzo. Najbardziej lubię animki z starego i średniego Msp.

4. Podobają ci się tła do filmów?

Wszystkie mi się podobają. Chciałbym mieć je wszystkie, ale nie starczy mi sc.

5. Podobają ci się zwierzaki?

bardzoooooooooooooooooooooooooooooooo.

Niestety to wszystko. Już niedługo pojawi się druga część tagu.
Dziękuję za logo, Iga. ;)

19 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Informacje udzielam na moim koncie na MovieStarPlanet mikioo206
      Ps. Piszę z konta na telefonie

      Usuń
  2. Bez urazy, ale nie zrozumiałam zasad lotto...

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy tylko ja jestem odmieńcem i rozumiem te zasady?

    OdpowiedzUsuń
  4. to po prostu zwykła loteria
    piszecie na konto ZwariowaneLotto, zgłaszacie sie, on wam przydziela numerek i pózniej robi losowanie tych numerków

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To takie trudne do zrozumienia?

      Usuń
    2. Ja rozumiem, ale inni mogli nie zrozumieć, ponieważ trochę poplątałeś zdania xd
      Ja się nie zgłaszam, ale życzę innym powodzenia! C:

      Usuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. na pewno wezmę udział w loterii :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi takie...
    Nijakie jakoś całe jedno słowo w ostatnim pytaniu do mnie nie przemówiło, sorry.

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedzi takie...
    Nijakie jakoś całe jedno słowo w ostatnim pytaniu do mnie nie przemówiło, sorry.

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)