Menu

piątek, 14 kwietnia 2017

Moje początki z msp #1 + Jestem zawiedziony, czyli wyniki Lotto

Boungiorno!
Z tej strony wariatka!

Nie no, żartuję. Z tej strony Miki. Przywitałem się moim przezwiskiem z konfy blogowej. Jak przygotowania do Wielkanocy? U mnie dziś już tata postanowił zacząć robić sałatkę, a kiedy moja mama przyjdzie z pracy zacznę malować jajka. Bez zbędnego przedłużania, zaczynam!!

Wyniki lotto

Jestem zawiedziony. Wiem, wyniki zawsze są w weekend, ale zostało przesunięte losowanie na dzisiaj, ponieważ w weekend nie będę mieć szansy dobrania się do komputera. Zgłosiła się tylko jedna osoba, czyli super Xena. Gratuluję wygranej. Od poniedziałku przyjmuję znów zgłoszenia. Zasady są Tutaj.

Przypomnienie o Q&A

Ze względu, że w niedzielę Wielkanoc, przedłużam możliwość zadawania pytań. Swoje pytania możesz zadawać Tutaj.

 Początki z msp

Gdyby nie mój przyjaciel nie grałbym w msp i tym bardziej nie blogowałbym.  Oto ślady moich początków:

Pierwszy look

Oto mój pierwszy look. Pamiętam moją kremową skórę. Ubrania początkowe. W wyglądzie mojej MS zostały nos, usta i gwiazda na oku. Spodnie kojarzą mi się z jakimś robotnikiem, jednak takie spodnie wtedy wybrałem. Najbardziej podobają mi się włosy. 

Pierwszy status

Nie mam żadnego zdjęcia. Pamiętam go.
Kocham muzykę!!!
Co do tych wykrzykników nie pamiętam dokładnie, ale pamiętam, że były.

Pierwszy film

Moją pierwszą serią filmową była seria pod. tytułem '' Obsesja ". Zbytnio mi nie wyszła. Ma tylko kilka odcinków i trochę błędów w realizacji.












Pierwszy projekt z design studio

Miałem te spodnie w szafie, ale nie pamiętam, co się z nimi stało. Bardzo lubiłem je nosić. Są ładne. Strasznie mi się podobają. Te paski bardzo przypadły mi do gustu. Są one czarne dlatego, że lubię ubierać się w ten kolor oraz biały.







To wszystko na dzisiaj. Wesołych świąt!








14 komentarzy:

  1. Hahahahahhahhahaha
    1!
    To ja wygrałam B)
    Idę czytać

    OdpowiedzUsuń
  2. Post świetny, spodobał mi się. Fajny pomysł! A co do tej listy - muszę ja uzupełnić, tam są rzeczy z przed czterech lat, ratuj! Do tego większość rzeczy zdobyłam, haaah.
    Jak mówię - fajny pomysł. Mógłbyś nominowac załogę bloga do zrobienia tego samego przedsięwzięcia.
    Miłej Nutelli,
    Quadii.

    OdpowiedzUsuń
  3. Post świetny, na pewno zgłoszę się do następnego lotto!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakos bardzo nie zmienila sie Twoja postac.
    Super post. 👍

    OdpowiedzUsuń
  5. Może się wypowiem
    Notka nie jest zła. Jesteś chyba począktującym blogerem, przynajmniej mi się tak wydaję, bo nigdzie Cię nie widziałam. Umiesz pisać, widzę w tobie jakiś tam potencjał, tylko postaraj się unikać powtórzeń i rozwiń opisy - wtedy będzie super. Co do tematyki posta, to lubię czytać o kogoś początkach, bo każdy ma wyjątkową i niepowtarzalną historię, jedynie niektóre rzeczy są mogą powtórzyć, typu np. co nas zachęciło do wejścia w grę. Mam nadzieję, że nie potraktujesz tego komentarza źle, fruwku~

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie, tylko trochę dłuższe opisy i git (:

    OdpowiedzUsuń
  7. Hm... może zrobię coś podobnego... co ty na to, Wariatko?

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja uważam, że robię zbyt krótkie posty. Dlaczego nikt mi tego nie mówi?

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)