Menu

niedziela, 23 kwietnia 2017

Mikołaj robi... Przywitania!!!

Buongiorno
Z tej strony Miki. Nie miało być w ten weekend notek, ale znalazłem chwilę na napisanie tej krótkiej. Robię przywitania! Prawie wszyscy robią loga, więc ja robię przywitanka. Jeżeli chcesz, abym zrobił ci coś takiego, napisz w komentarzu:
- Napis; na przykład „Hej”.
- Tło; na przykład: galaxy, pastelowe (żółte, zielone).
Bądź jakieś inne wymagania. Ja za tydzień opublikuję przygotowane obrazki.
Żegnam, i pozdrawiam. :)
Pa pa :-)

5 komentarzy:

  1. Napis "Ohayo!", tło zwyczajnie białe, jakieś efekty i dodatki najlepiej w kolorze żółtym/sepii (jeśli nie wiesz zajrzyj do mojego posta)

    OdpowiedzUsuń
  2. Napis "Bonjour" najlepiej półprzezroczysty w motyw kwiatowy,bez tła.

    OdpowiedzUsuń
  3. Napis "Konnichiwa" w różowe kwiaty, bez tła

    OdpowiedzUsuń
  4. Napis 'Mirëmëngjesi!' < zamiast tych 'e' z dwoma kropkami, mozesz wstawic normalne 'e' (; chcialabym, zeby byly palmy, slonce, tylko tlo biale, hmmmmmmmmmmmmmm. chyba tyle, z gory dzieki! :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Zrob mi ladne jakies. Nie mam szczegolnych polecen. 😉

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)