Menu

sobota, 29 kwietnia 2017

Mikołaj grafik, czyli przywitania

     Na wstępie przepraszam osoby, które chciały przeźroczyste tło. Paint nie zmienia mi formatu. Jeszcze raz bardzo przepraszam.

Witajcie! Z tej strony Miki. Przychodzę do was z przywitaniami. Jest ich tylko pięć. No to zacznijmy!

                                                                Dla White//Whiteroxole


Skromne i proste. Bardzo lubię takie delikatne dodatki. Według mnie te motylki dodają uroku tej pracy. Tak jak chciałaś przywitanie ma odcień sepii. Nawiązuje do tematyki letnio-wiosennej. Kojarzy mi się z dawnymi czasami, czyli starymi fotografiami.

 Dla Mat//Tusia

Według mnie wyszło ładnie. Bardzo podoba mi się ten kwiat na którym widnieje napis Bonjour. Jak wspominałem lubię delikatne dodatki, więc wszystko starannie dobrałem. Mam nadzieję, że podoba Ci się.

Dla Marie Rose
Znów przeważyła tu moja delikatność i staranność. Mi to bardzo przypadło go gustu. Wiem, że trochę ubogo, ale według mnie to wystarczy. 

Dla Iga/Igalla
To również bardzo mi się podoba, jest skromne i proste. Według mnie oczywiście ładnie wyszło. Jak znalazłem to słońce, to musiałem je użyć. 

Dla Klaudusia




Tutaj postanowiłem wyjść poza schemat i wyszło mi to super! To chyba najpiękniejsze przywitanie jakie zrobiłem. Nie było żadnych wymagań, więc miałem kompletną dowolność.

To wszystko na dzisiaj. Pozdrawiam, Mikołaj! :)

6 komentarzy:

  1. Bardzo mi się podoba, dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za śliczny napis ♡♡♡

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej, Miki, zrobisz mi przywitanie?
    Jeśli byś chciał mi je zrobić, to od razu powiem, żebyś sam wszystko wybrał :)



    ~Werxka

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)