Menu

wtorek, 18 kwietnia 2017

Jak zmieniała się moja MovieStar z biegiem lat?

Witajcie!
Po przywitaniu pewnie nie wiecie, ale z tej strony Whiteroxole. Po raz kolejny postanowiłam zmienić ''dodatki do posta'', ponieważ wcześniejsze mi nie pasowały. Po tytule zauważyliście, że opiszę jak zmieniał się mój styl na MSP oraz stwierdziłam, ze dodam do tego również twarz. Na pomysł tej notki wpadłam dzięki Mikołajowi, który napisał o swoich początkach z MovieStarPlanet, więc ja postanowiłam się zainspirować i zrobić podobny post.
Wczoraj był Lany Poniedziałek - daliście się oblać? Ja trochę i nie mówiąc nic rodzicom, nadal siedziałam na dworze i mam nadzieję, że się nie przeziębiłam, ale już bez przedłużania, zapraszam do posta!


2014

W 2014 roku zaczęłam grać w MSP. Początki nie były łatwe - nawet dobrze nie wiedziałam o co chodzi w tej grze, ale z pomocą przyszły mi koleżanki. Zakładałam konto jeszcze w starym kreatorze, dlatego trochę namęczyłam się szukając tamtych ubrań w sklepie. Wyglądałam tak:


Wybrałam włosy dla Vip, bo nigdzie nie mogłam znaleźć normalnych, w każdym razie były takie same tylko jednokolorowe.
Na początku mojego grania miałam wielki szał na punkcie różowego. W realnym świecie nie miałam aż tak dużo różowych rzeczy, ale to przecież internet, dlatego tam dałam się ponieść fantazji. Bluzka z kotem coś symbolizowała - do dziś je uwielbiam. Zwykłe różowe getry z paskami na kostkach pasują jako-tako, chociaż nie jetem do nich przekonana. Nie pamiętam jaki miałam wtedy buty, wydaje mi się, że były całe różowe, dlatego tak też zrobiłam. Look taki sobie, typowo początkowy.


Nie wiem co powiedzieć. Ta twarz wygląda jakby ktoś ją zmasakrował, a ja tak chodziłam. Czarne początkowe oczy już nie są dostępne, a w sklepie jest ich nieudana podróbka, nos wykrzywiony do góry, który z takim doborem rzeczy wygląda po prostu źle i usta, za którymi nie przepadam do dzisiaj. Oczywiście w kolorze różowym, bo jakże inaczej. Skórę miałam taką jak dzisiaj, więc nie wlicza się do makijażu. W połączeniu z look'iem moja dawna MS daje mieszankę wybuchową.

Chodząc tak byłam często obrażana, dlatego szybko zrezygnowałam z gry. Nie widziałam o co chodzi innym, myślałam że wyglądam ładnie. Kiedy uświadomiła mnie moja koleżanka, było już za późno. Konto nadal istnieje, ale ja nigdy nie podam do niego nazwy.

Koniec 2014

Pod koniec 2014 roku powróciłam do gry na koncie, które później usunęłam. Obsesja na punkcie różu minęła, ale nadeszła kolejna, dzięki której ubierałam tylko włosy w kolorze najjaśniejszego blondu. Grałam już bez moich koleżanek, ponieważ im się to po prostu znudziło. Ja jednak wróciłam zmieniając diametralnie swój wygląd.


To jedna z gorszych stylizacji jakie kiedykolwiek stworzyłam. Byłam pewna, że jestem ładna, ale to tylko dlatego, ze nie wyzywano mnie, ponieważ oprócz sposobu ubierania, zmieniłam też twarz.
Na ss powyżej, mam spodnie dostępne tylko dla Vip, które dostałam od pewnej dziewczyny, pragnącej się ich pozbyć. Przyjęłam je z chęcią i od razu ruszyłam do sklepu szukać rzeczy do nich pasujących. Wybrałam wtedy czarny top z fioletową kurtką oblepioną logami MSP, blond włosy z grzywką, czarne sandały oraz fioletowe policzki.
Z tego look'u doskonale pamiętam buty, spodnie, kurtkę oraz policzki. Nie jestem natomiast pewna czy te włosy są na pewno tamtymi ze starego ubioru.


W przypadku twarzy, zmieniłam tylko usta i oczy. Oczy miałam czarne, bez żadnego cienia, natomiast usta były wąskie i czerwone - takie mi się wtedy podobały. Nie zmieniałam skóry, zostawiłam ją taką jaką była. To właśnie dzięki twarzy przestałam być obrażana, bo nie wyglądałam już dla wszystkich dziwnie, a nawet mi samej tak było dużo lepiej. Teraz nie wygląda dla mnie źle, jest całkiem ładna i zmieniłabym jedynie nos.

Grałam tak praktycznie tylko około miesiąca. Nie miałam tam znajomych, nie było z kim gadać, a większość czasu spędzałam na forum lub oglądając filmy. Nie usunęłam wtedy jeszcze konta, aby powrócić do niego w 2015.

2015

Po dłuższej przerwie, wróciłam do gry. Zaczęłam tworzyć filmy i wchodzić na czat, aby pochwalić się nowym wyglądem, ponieważ wracając na konto postanowiłam je nieco odmienić.


Ten look nawet mi się podoba. Wtedy za nim szalałam i nosiłam go cały czas. Futro było moim ukochanym , chociaż wydaje mi się, ze miałam jeszcze czarne, ale nie pamiętam. Włosy bardzo mi się podobały i często je nosiłam, a spódniczka idealnie pasowała do całości. Jedynym obecnym problemem tej stylizacji jest brak jakichkolwiek dodatków oraz brzydkie, niepasujące buty. Dodałabym tu jakiś naszyjnik lub rajstopy czy też tatuaż na nogi, a na pewno wyglądałoby to o wiele lepiej.
Twarz wyglądała tak samo jak wcześniej, chyba nic nie zmieniałam.

Tworzyłam dużo filmów, jednak w większości był to seki lub beznadziejne filmy nie nadające się do oglądania. Z tego powodu często byłam hejtowana w komentarzach, co odbierało mi chęci dalszego tworzenia. Aby zachować resztki godności, odgrażałam się również po filmami. Wtedy dostałam swojego pierwszego bana, co mnie wyprowadziło z równowagi i po odzyskaniu konta usunęłam je.

2016

Mimo, że wiele razy odchodziłam, to nadal wracałam i tak było też tym razem. Tak naprawdę w 2016 zaczęłam rozumieć sens grania i zdobywać przyjaciół. Tworzyłam swój własny styl, który był zdecydowanie odmienny i inny niż wcześniejsze.


Obrałam sobie dość ''mroczny'' i ''ciemny'' look, lecz nie był to jedyny taki. Spodnie za 800 sc były moją największą zdobyczą i z kupienia ich byłam bardzo zadowolona. Czarna bluza była podstawą w wielu tego typu outfitach, podobnie jak włosy. Nie wiem dokładnie, jak wyglądały buty, dlatego po prostu wzięłam zwykłe, czarne. Do każdego takiego ubioru dodawałam czarne policzki, które wtedy uwielbiałam i nie wyobrażałam sobie siebie bez nich. Całość nie jest taka zła, może zmieniłabym parę rzeczy.


W twarzy zastąpiłam innymi tylko usta, oczywiście na czarne. Cieni nie dodawałam, raz, że nie wiedziałam jakie, dwa, nie chciało mi się kupić. Twarz jest całkiem ładna, dodałabym tylko cienie oraz zmieniłabym nos.

Kiedy grałam na tym koncie, nie udzielałam się nigdzie, tylko na forum. Po dwóch miesiącach znudziło mi się granie i opuściłam konto. Dziś nie pamiętam ani nicku, ani hasła. Zostawiłam konto z 9 poziomem.

2017

Swoje obecne konto założyłam pod koniec 2016 roku, wtedy moja MS była cała czarna, czarne oczy, usta, ubrania, a na twarzy widniał nos z wcześniejszych makijaży. Już w 2017 rozpoczęłam przemianę mojego konta, zaczęłam czytać blogi, dostałam się na jednego z nich *tu* i gram.


Podoba mi się moja MovieStar, jest taka jaka jest i mi pasuje. Nie zmieniałabym w niej nic, według mnie jest ładna. Mówiąc prościej: jak dla mnie, to każda MS jest ładna na swój sposób, ale co by nie było i tak lepsi są realni ludzie.

Lives in the real world. You too?


A jak zmieniały się Wasze MS? Błędy w poście? Napisz komentarz! Dodatkowo chciałabym Was poinformować, ze zawieszam serię z kliniką piękna do Maja. Nie idzie mi jej pisanie, postanowiłam trochę odetchnąć i za około dwa tygodnie do niej wrócę. Nie oznacza to, że nie będę w ogóle pisać postów, wręcz przeciwnie - będą się one pojawiać, jak tylko znajdę trochę czasu, a póki co, mam go dość dużo.


FB: Whiteroxole Msp
MSP: Whiteroxole
Momio: White

~Whiteroxole

16 komentarzy:

  1. W końcu post, który przeczytałam z wielką uwagą na tym blogu. Znaczy, że był ciekawy. Dziękuję, bo już myślałam, że nigdy takiego tu nie będzie.

    ~'M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ proszę ^^ nie wiesz ile znaczą dla początkującej blogerki takie słowa :)

      Usuń
    2. Ah, zapomnialam dodać - wczoraj miałam urodziny, więc może poszli na litość i mnie nie oblali. :D

      Pamiętaj, żeby poćwiczyć powtarzanie się. Jeśli przeczytasz jeszcze raz cały post, to na pewno zobaczysz choć kilka tego typu błędów.

      Usuń
    3. Oj, doskonale wiem i bardzo się cieszę z Twojego uradowania i pozdrawiam. :)

      Usuń
    4. Dziękuję za poprawienie mnie. Naprawdę się cieszę, ze podobał Ci się mój post. :3

      Usuń
  2. Mi również bardzo spodobał się post, fajnie piszesz. Pozdrawiam 💘💖💋

    OdpowiedzUsuń
  3. Mogłabyś napisać mi w jakim miesiącu założyłaś to konto z 2014?

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja na poczatku swojej gry wybralam duze oczy i rozowe usta, do tego rozowa sukienka i balerinki ze skarpetkami. Nic ladnego, nie polecam.
    Fajny post. 😘💞

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój początkowy strój też nie był ładny <3 #łączmysię i tak ogólnie to dziękuję :)

      Usuń
  5. Supi post 🌚
    Ja na początku miałam naprawdę ohydną moviestar, teraz jak sobie wchodzę na dawne konto i przeglądam looki to nie mogę na to patrzeć XDD

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)