Menu

czwartek, 13 kwietnia 2017

Informacja!

Cześć, z tej strony Karolina. Przychodzę dzisiaj do Was z pewną informacją. Chcę rozpocząć nową serię z logami, więc potrzebuję ochotników na logo. Potrzebuję co najmniej 4-5 osób. Jeżeli chociaż tyle się nie zgłosi takowej serii nie będzie. Jeżeli zgłosiłoby się więcej osób byłby one w następnym poście z logami.
Przykładowe zgłoszenie po logo:
Zgłaszam się po logo!
1. Nick:
2. Tematyka:
3. Cytat/napis:
Możecie również napisać sam nick, a ja sama coś wykombinuję. Musicie mieć mnie też w znajomych. Moja nazwa: KarolinaKociara.                                                 
Pozdrawiam, Karolina.

16 komentarzy:

  1. Ja nie chcę, ale chętnie zobaczę co zrobisz innym. ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi zrób :)
    Na moim logu powinna się znajdować moja ms :) Nick: AXI7
    Oraz link do bloga: poznajemy-msp-mrihihi.blogspot.com
    Typ: wiosenny
    Kolory: Niebieski, zielony oraz biały
    Papa xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Poproszę logo, nick: Whiteroxole, tematyka: wielkanocna ;3

    OdpowiedzUsuń
  4. Poproszę logo
    Nick:Shadowy<3
    Tematyka:wiosenna
    Cytat:Dowolny

    OdpowiedzUsuń
  5. Nick: Thundler :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nick: Annabella TBV
    Tematyka: mrocznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Nick: drwalkowa
    Tematyka: artystyczne, tumblr

    OdpowiedzUsuń
  8. Znajdzie się jeszcze dla mnie miejsce?
    Nick: Pienkna pani nad parasolami
    Motyw: Chciałabym by było pastelowo i słodko.
    Cytat: "Perfekcyjna, obustronna symetria. Oto moja sztuka."
    Jak coś cytat jest z anime Soul Eater dla ciekawych.
    Arigato~

    OdpowiedzUsuń
  9. Mój nick to MlecznaKrówqa555
    Tematyka: jakieś zwykłe czarne i ciemne kolory
    cytat: ,,Podróż,którą ludzie nazywają życiem..."

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. podalam oklepany cytat, wejde jutro na angielskie loa i zovacze jak jest w oryginale...

      Usuń
    2. ughh, musze miec 55 lvl, zapomnialam... mozna zmienic jezyk na wloski lub turecki, nic wiecej, crii.

      Usuń
    3. Dobra, inaczej.
      Nick: Augurey
      Niedlugo Cie zaprosze.
      Tematyka: mrok. Najlepiej, jakby ms miała zamkniete oczy
      Cytat: Leave into the night with the calmly mind...

      Usuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)