Menu

czwartek, 6 kwietnia 2017

Harry Potter Challenge

Cześć!

Tutaj Cobblepot. Dzisiaj przedstawię Ci challenge, który poleciła mi Iga (aj, dzięki ^^). Tutaj masz >link< do notki na EMM właśnie z tym. 

Challenge polega na czterech zadaniach w postaci odwzorowań:

- swojego ulubionego bohatera z uniwersum HP,
- swojego domu w Hogwarcie,
- swojego patronusa,
- swoje ulubione magiczne zwierzę.

Ja wykonam jedyne dwa pierwsze zadania, bo co prawda pozostała para jest ciekawa, to powiedzmy... Powiedzmy, że odwzorowywanie takich rzeczy nie idzie mi zbyt dobrze i wolę nie. No, to zaczynajmy czy coś.

Ulubiony bohater

Tak... Tutaj może kogoś zaskoczę, ale moim ulubionym bohaterem jest Draco Malfoy. Pozwolę sobie zainspirować się Igą i przekleić coś na jego temat z Wikipedii









Draco Malfoy (ur. 5 czerwca 1980) – postać fikcyjna z cyklu powieściowego Joanne Kathleen Rowling o Harrym Potterze. Był on synem Lucjusza i Narcyzy Malfoy, jako uczeń Hogwartu należał do Slytherinu. W szkole przebywał w towarzystwie osiłków: Vincenta Crabbe’a i Gregory’ego Goyle’a,a od piątego roku również z Blaisem Zabinim. Miał negatywny stosunek do czarodziejów pochodzących od mugoli.







Zakładam, że pewnie sporo osób się teraz zastanawia, co ja w nim widzę... Aj. Dość skomplikowane, ale w skrócie chcę przedstawić to, jak ja odbieram jego postać.

Draco to taka złośliwa osóbka w tym społeczeństwie, która zazwyczaj mówi to co myśli i osobiście lubię to w bohaterach. Do tego niesamowicie podoba mi się to, że jego wszystkie wady są tak widoczne. Może to brzmi zabawnie, ale ja to uwielbiam w bohaterach. Jak porównam sobie Harry'ego i Draco to odnoszę wrażenie, że Harry to taka trochę zbyt idealna postać. Nie umiem tego ująć, ale to jak się łączą niektóre cechy Pottera sprawia, że po prostu łeb mi pęka. Draco z kolei... No cóż, denerwuje mnie to jego bycie nietolerancyjnym.
Uwielbiam to, jak została przedstawiona jego historia. Jakby ta (no nie ukrywajmy, że najfajniejszego życia mimo wszystko to on nie miał, przynajmniej w mojej opinii to nie było tak super, jak mogłoby się wydawać) jego przeszłość nadaje mu życia i sprawia, że lepiej rozumiem tego bohatera, choć sama tego (na całe szczęście) nie przeżywałam nigdy. 
Nie chcę zarzucać spoilerami czy coś, a więc odpuszczę sobie dalsze teksty na ten temat. Powiem tak; z części na część zaczynałam go lubić coraz bardziej.

A więc przejdę lepiej do stroju...



No... Myślałam, że te włosy będą pasować idealnie i niby jakieś tam odwzorowanie to jest, ale mimo wszystko trochę i przeszkadzają. Nie widzę tutaj innych, które by pasowały, ale mimo wszystko gdyby była taka możliwość, to bym zmieniła.
Spodnie miały być takie... Em, eleganckie? Przeszkadza mi w nich ten błysk.

Mimo wszystko, jestem całkiem zadowolona z efektów. Było to dość proste odwzorowanie - szata, nie jakieś nadzwyczajne spodnie i buty, no i te włosy.

Mój dom w Hogwarcie

Chyba nie będzie to zaskakujące, jeśli stwierdzę, że jestem ze Slytherinu. Jestem z tego zadowolona, bo lubię ten dom. Ponownie skorzystam z Wikipedii

W domu Slytherinu cenione są spryt i ambicja. Znanymi nam opiekunami byli nauczyciele eliksirów Severus Snape i Horacy Slughorn, duch to Krwawy Baron. Zwierzęciem Slytherinu jest wąż, a barwy to zieleń i srebro. Do Slytherinu przyjmowano tylko osoby czystej krwi, choć zdarzały się wyjątki, np. Severus Snape czy Tom Marvolo Riddle. Slytherin to dom, z którego wywodzili się najwięksi i najsławniejsi poplecznicy Voldemorta, a także on sam.

To zadanie już wykonałam wcześniej. Niestety nie zmieniłam do końca kolorów szaty, ale nie jest tragicznie. 


Chciałam nadać nieco oryginalności tej postaci poprzez kolorystykę włosów. Białe i do tego czarne pasemka... Nie wiem, dorobię do tego później jakąś teorię czy coś, ale na obecną chwilę nie wpada mi nic do głowy.
Niestety nie zdjęłam tego chokera *wcale nie googlowała, co to jest* (aj, to się tak odmienia?), czego bardzo żałuję, tak sobie wyobraźmy, że tego nie ma, co? XD
Do tego zwykłe czarne spodnie i buty na koturnie w tym samym kolorze.

I to wszystko. Nominuję każdego, kto chce wykonać ten tag.
Tak w ogóle, to ten post pojawiłby się wcześniej, znacznie wcześniej, gdyby nie to, że jestem niezdecydowaną pierdołą. Początkowo czekałam aż przyjdzie mi wena na zrobienie tych dwóch looks (patronus i zwierzę), ale coś nie przyszła i doszłam do wniosku, że wykonam połowę. 
No, miło będzie usłyszeć jakieś opinie czy coś.

Cześć! 
brr, co tu tak zimno
czuję, że o czymś zapomniałam, ale cii

*Teraz, po czterech dniach wie o czym zapomniała. Kredyty!*

11 komentarzy:

  1. Jak ja to kiedys robilam to wybralam te same "rzeczy" (Draco i Slytherin)
    Spoko post. 👌

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aw, miło spotkać kogoś ze Slytherinu.
      Cieszę się. :-)

      Usuń
    2. Ja tez Slytherin, no vitam 8)

      Usuń
    3. Klaldja, wiec rozumiem, ze Draco jest wedlug Ciebie rzecza?

      Usuń
    4. Juz sie nie wywiniesz, wiem swoje ( ͡° ͜ʖ ͡°)  

      Usuń
  2. Njenawidze poterka jako postaci, ehh

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam o nim podobne zdanie jak Ty... nie podoba mi sie, ze w ksiazce wszystko sie kreci wokol tego tepego gryfiaka, ktorego uwielbia 3/4 Hogwartu...

      Usuń
    2. Aj, dokładnie.
      Potter jako postać... Już wolę Voldemorta.

      Usuń
  3. Voldi mój senpai
    Duch Slythu to Krwawy Baron? No to się nie dziwię że tam jestem. Pozdrawiam graczy LoLa

    OdpowiedzUsuń
  4. Moim ulubionym bohaterem również jest Draco Malfoy ;*

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)