Menu

niedziela, 16 kwietnia 2017

Eventy Wielkanocne

Cześć, cześć. Przybywa dzisiaj do Was naczelny mężczyzna Wanien (wybacz, Mikołaj) aka Cobblepot ej, to zabawne... z jednej strony jestem męskim mężczyzna, a z drugiej heteroseksualną dziewczyną, która kraszuje na postaciach z kreskówek, pomocy z notką na temat eventów na różnych grach, nie tylko MSP. Tak więc... Zapraszam.

MovieStarPlanet

Tak, wypadałoby chyba zacząć od "naszej" gry. Zapewne większość z Was już bierze w tym udział (właściwie to bym się dziwiła, jakby ktoś teraz powiedział, że gra aktywnie i nie zaczaił). Również na tym blogu pojawiały się notki Julki na ten temat, które Wam tutaj zaraz poniżej podlinkuję.


Z tego co pamiętam, od lat mamy tego typu wydarzenia, gry i tak dalej, więc nie ma co się dziwić, że pojawia się po raz kolejny. Właściwie początkowo to lubiłam, teraz w sumie jak widać tego nie tknęłam, bo po prostu mi się nie chce. Chętnie zobaczyłabym jakiś inny, ale ten też zły nie jest. Korzystne nagrody - dość wysoka ilość StarCoins i fame, a później jakieś tam ubrania i zwierzak sprawiają, że ludzie w to grają i nie narzekają. Toteż oceniłabym to 5/10. Z jednej strony coś zyskujemy, ale z drugiej cały czas jest to samo. 

Słodki Flirt

Od jakiegoś czasu ta gra nas zaskakuje. Są coraz ciekawsze eventy i u mnie powodują odczucie z serii "aaaa, chcę więcej". 


W tym roku jest naprawdę fantastycznie. Nagrody bardzo zachęcają, a sama oprawa graficzna - boska. Cud, miód i malina, czy coś. Bardzo podoba mi się to, że można zdobyć coś i dla siebie i dla koleżanek (właściwie to jeśli ktoś ten, to ja coś mogę wysłać, bo jestem samotna i nie mam komu, cri). 
Stroje są śliczne, ale wolę uniknąć spoilerów, więc jeśli ktoś ciekawy - niech zajrzy na wiki, tam jest, >tutaj< nawet link dam.
Minigra też jest bardzo fajna - zbieranie jajek - tego jeszcze... Chyba nie było. Tak mi się zdaje.

Eldarya

Dość nowy serwer, bo otwarty dopiero we wrześniu. Gra autorki Słodkiego Flirtu. 


Musiałam pomniejszyć sobie, by złapać wszystko na screena, więc pewnie dość niewyraźne. Mniejsza. 
Eventy na Eldaryi są interesujące. Mają fajne nagrody, w butiku również są ładne ubrania. Niestety jest wieczny problem ze znalezieniem czegoś. Ostatnim razem, na Walentynki, mieliśmy znaleźć cukier bodajże. Cóż... Ledwo mi się to udało, by to małe cholerstwo za każdym razem było gdzieś poukrywane. Ale mimo wszystko - jest dość pomysłowo. Tutaj nasz straszny i krwiożerczy "Zając Wielkanocny" ukrywa się gdzieś i możemy znaleźć go poprzez poszukiwania (tzn. wysyłamy swojego chowańca gdzieś tam i losowo). Szczerze mówiąc - w życiu bym na to nie wpadła. Nie wysyłam ostatnimi czasy mojego Narcyza (tak nazwałam chowańca, spłonę) na nie, więc gdyby nie dyskusja na wiki, za cholerę bym nie przeszła "pierwszego" etapu tego eventu.

No... Myślałam jeszcze nad Transformice, ale tak niezbyt mam na to chwilę, a później mogę nie mieć jak opublikować notki (czyt. zatopię się w Shingeki no Kyojin i nie wrócę przed końcem Wielkanocy). 
To ten, wesołych? :<


jednak nie podlinkuję

7 komentarzy:

  1. I nie dałaś linku do mnie... idę skoczyć z dywanu .-.

    OdpowiedzUsuń
  2. i to na końcu "jednak nie podlinkuję" xDDDD

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie przepadam za punktami w grach typu "Slodki flirt" itp. Szybko sie zuzywaja.
    Spoko post.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)