Menu

sobota, 8 kwietnia 2017

Dawno, dawno temu był sobie . . . Blog! #1 + wyniki lotto

Boungiorno
Z tej strony Miki. Dzisiaj przychodzę do was z pierwszym postem z serii, w której oceniam stare blogi o msp. Dzisiaj jeszcze opublikuję wyniki lotto. Zaczynajmy!

Przypomnę jeszcze o Q&A. Pytania możesz zadać Tutaj<<

Wyniki lotto

Lotto wygrała Witeroxole!!
Bardzo gratuluję wygranej. Organizuję rundę drugą.
Zasady:
1. Napisz na konto ZwariowaneLotto chęć udziału w losowaniu.
2. Ja napiszę ci numerek, który ci wybiorę.
W weekend robię losowanie z tych numerów i osoba która wygra otrzyma prezent z listy. Zgłoszenia przyjmuję od poniedziałku.








Dzisiaj zajmę się blogiem z dawnej epoki. Będzie to blog love-moviestar.blogspot.com.

Nagłówek i tło

Przy dzisiejszych możliwościach nagłówek zrobiony jest okropnie. Dawniej nie przykładano się bardzo do nagłówka i loga. Gdyby nagłówek był przeźroczysty trochę ładniej by to wyglądało. Tło przypomina mi trochę obrus z lat 19. Ocena 2/5.







Posty                                                                        

Posty są krótkie, a pod koniec żywotności tego bloga widać, że pomiędzy redaktorkami były kłótnie. Jest ich  dużo i zaśmiecają tego bloga. Wtedy posty w tamtym okresie były krótkie, ale za to blogi miały więcej czytelników. Te posty dotyczyły jakichś konkursów, nowych blogów, wyrażania swojej opinii na temat sytuacji. Ocena 3/5.                                                                












Dodatki


To, co mi się tu podoba to czat xD. W tamtej epoce wszystko było inne niż teraz. Nie mam więcej do napisania. Ocena 2/5.








Blog otrzymał łącznie 7 punktów.

To wszystko w dzisiejszym poście!! Pa pa :)
Msp: mikioo206




18 komentarzy:

  1. Dosyć krótki, mugh byś go bardziej rozbudawać. ..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałam to napisać, uprzedziłaś mnie ^^

      Usuń
    2. Kiedy nabiorę wprawy i komentarze nie będą dotyczyć tylko moich błędów w poście?

      Usuń
    3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    4. cześć martelle martuś carde ; - ))))))

      Usuń
    5. nei odpisalas mi a teraz foch? :--(

      Usuń
    6. nie wchodzę na ig
      oczyszczalam telefon, żeby odzyskać jego pamięć i usunął mi się ig
      mogłabym ponownie zainstalować, to żaden problem, ale zapomniałam hasła, eh

      Usuń
    7. nie wiem w sumie czego ode mnie oczekujesz, może z tym brakiem przyjaciół przesadziłam bo w pewnym sensie byłas moja przyjaciółka, znalysmy się chyba całkiem dobrze, aczkolwiek (nie bij za takie słowa ale wygodnie mi to napisac) nie wiem jak mam się teraz zachować i czego oczekujesz
      :------(
      załóż GG albo dodam cie na fb o ile nie zmienilas

      Usuń
  2. Wiesz, krytyka jest dobra. Seria jest bardzo ciekawa, spodobała mi się, jednakże opisy mogłyby być dłuższe, milej by się czytało. Mówię to nie, żeby dokuczyć, ale żeby pomóc. Mam nadzieję, że w następnym poście uwzględnisz dłuższe opisy, a serie będziesz nadal kontynuować, bo jest ona naprawdę unikatowa i widać, że jesteś kreatywny.
    Więc, czekam na następny,
    Miłej Nutelli,
    Quadii.
    [Zawsze się tak podpisuję, gdy robię dłuższe komentarze]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja piszę z tel.
      Mój bbf włamał mi się na konto i powstawiał głupie komy. Sorry.

      Usuń
  3. Post trochę krótki, ale mnie się bardzo podobał. Wolę takie posty niż długie i nudne. A propos, pozdrawiam wszystkich biorących udział w lotto *u*

    OdpowiedzUsuń
  4. Poczułam herbatniki.
    O 22:35 xd

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)