Menu

piątek, 21 kwietnia 2017

CAŁA PRAWDA O EMILY MCCLINE (NA SERIO), czyli prawda w oczy kole

XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD na początku chciałabym podziękować Kamili/Cobblepot za podsunięcie doprawdy cool pomysłu na tytuł

W dzisiejszym poście opowiem trochę o tym, jak blog Emily Mccline sam się pogrąża. Przychodzę z wyjaśnieniami dwóch kłótni, w tym ta pierwsza nie miała nawet rozgłosu, a moje komentarze zostały usunięte. No cóż.

SPRAWA Z TYNKĄ

Nie każdy o niej słyszał, bo jak już mówiłam, nie miała ona rozgłosu. W każdym razie chodziło o obgadywanie, wyśmiewanie jednej z redaktorek, Martyny/Tynki. Napisałam do niej na MSP i niestety nie ma z nią żadnego kontaktu. Natomiast było jej zapewne przykro. Odeszła z blogowania.
Dlaczego ją wyśmiewali i w ogóle skąd wiem, że to prawda? Sprawa jest prosta: bo w mniemaniu pewnych osób pisała gorsze posty i w ogóle ich zdaniem nie dorównywała ich poziomowi. ;) Szkoda tylko, że niektóre osoby noszą maskę idealnej redaktorki, a "od środka", czyli w konwersacjach blogowych itp. to... zresztą sami zobaczcie. Screen mam od Marty/Carde. Gdyby nie ona, sprawa by nie wyciekła, bo to tchórze i nikt nie sprzeciwiłby się paczce Emily. W końcu lepiej myśleć jak reszta, nie mieć swojego zdania. I tak, osoby, które siedziały cicho są praktycznie tak samo winne, jak redaktorki, które obrażały Martynę.

Wiktoria to niejaka Tori, zaś Fluorka - Florka/Weronika, która niestety odeszła z bloga (ciekawe, dlaczego ;)). "Jedyna osoba bez pseudonimu wow" - niestety już nie pamiętam, kto to taki, ale na imię jeśli się nie mylę miała Olga.
Powiecie sobie "Ale przecież one nie napisały nic złego, przecież "XD" to nie jest wyśmiewanie!!!". Tylko kto normalny pisze "won" do niewinnej osoby, podkreślam, że w nieżartobliwym kontekście? Tynki nie było na konfie - i to jest po prostu zadziwiające, że ją tak odepchnęli i nie zapytali, czy chce dołączyć do Emilytale. Te "XDDDDDDDD" niby jest niewinne, ale pisane było złośliwie, uwierzcie. Poza tym to tylko jeden screen. Marta napisała "przestańcie już dla niej tacy być", co oznacza, że takie wyśmiewanie miało miejsce wcześniej.
Przeprosin brak. Milena napisała jedynie krótki post z "przeprosinami". Nie były one szczere, bo sytuacja się powtórzyła.

SPRAWA MONDYE I SSPECTRY

Tak jak już pisałam, sprawa się powtórzyła. Screeny macie na emily-mccline-prawda.blogspot.com, Wyjaśnienie sytuacji jest też na klik. Jeśli ktokolwiek myśli, że wstawione tam zdjęcia są podrobione, to niech się zastanowi. Wystarczy poszukać trochę w kodach HTML, jak coś. ;)
Niestety Emily chce to zatuszować. M.in. świadczy o tym nowy nagłówek, czy to, że zaczęli po prostu normalnie pisać posty, jakby nic się nie stało. Oczywiście nowy wygląd może być zbiegiem okoliczności, no jasne, w porządku, w końcu Hedwielle dostała admina i chciała z tej okazji zrobić nagłówek.
Tylko szkoda, że Emily nie publikuje komentarzy (przed publikacją muszą być zatwierdzone, cóż), które po prostu mówią prawdę. Nie wierzę, że ludzie piszą tam tylko dobre opinie. M.in. ja napisałam swoje zdanie i cóż, nie zostało ono opublikowane, a pisałam do Mileny, czemu tak się stało. Przeczytała, ale nie raczyła odpowiedzieć.



Skoro Cię to bawi, nie trzeba było pisać żadnego posta. Proste.
Twoje wypociny są tak żałosne, że aż szkoda to czytać. Przeanalizujmy kilka rzeczy.
W poście piszesz, że wyjawiasz całą prawdę na temat Emily. Natomiast w komentarzu, cytuję: "Nie. To nadal nie wszystko. Ale boję się powiedzieć całą prawdę". Czyżby hipokryzja? A może rozdwojenie jaźni? Skoro od dłuższego czasu podejrzewaliście, że Agnieszka Was wyda, specjalnie prowokuje do obrażania innych blogów, czy napisze takiego posta ze screenami, gdzie obrażacie innych na konfie, to po prostu jesteście śmieciami. W ogóle Was nie interesowało, że obgadujecie innych, tylko baliście się, że ktoś to wyda czytelnikom. Nie mieliście na tyle odwagi, żeby przeprosić te osoby i przyznać się. I nadal jej nie macie, bo podejrzewam, że nawet nie napisaliście do Mondye, czy Sspectry w sprawie przeprosin. A może po prostu Was to nie interesuje. 
W poście jest gadanie o tym, że każdy kogoś kiedyś obgadywał. Po prostu bierze mnie _______, bo to samo przeczytałam w sprawie z Tynką. To samo, zupełnie. Niezła wymówka, a przeprosin i chęci zgody brak. Tylko sorry, jak ktoś komuś coś zrobi, to normalnym zachowaniem są przeprosiny i skrucha, poczucie winy, czy gadanie "Ty też zapewne kogoś kiedyś obgadywałeś, sam nie jesteś idealny"?. Raczej te pierwsze. Poza tym nie masz prawa kogoś tak oceniać. Uwierz, że na świecie są osoby tak uczciwe, że nigdy nie powiedziały komuś za plecami złego słowa. 
Poza tym chciałabym odnieść się do innych osób. Tori, która udaje ideał redaktorki, twierdzi "zrobiło się z niego takie rakowisko, że aż szkoda dodać posta", sama częściowo do tego doprowadziła. Myśląc logicznie, tutejsze kłótnie są tu dlatego, bo obgadujecie innych. A co robi Tori? Obgaduje niewinną redaktorkę. Wiecie dlaczego? Bo jej zdaniem pisała gorsze posty. Bo w jej mniemaniu nie dorównała jej perfekcyjnej osobie. Przeprosin do tej pory brak. W końcu jak Wikusia może zniżyć się do takiego poziomu, żeby kogoś przeprosić? Florka również nosi taką idealną maskę. Szkoda, że odeszła. ;)
Oh, zauważyłam, że macie nowy wygląd, Milena napisała posta. Sprytny sposób na zatuszowanie sprawy, nie ma co. Zapewne mój komentarz nie zostanie opublikowany, zresztą jak wiele innych. Nie wierzę, że ludzie piszą tutaj same dobre opinie.

Niestety jedno słowo musiałam usunąć, a drugie zamienić, bo są przekleństwami. Ale czy Emily naprawdę jest tak głupia, że nie opublikowała mojego komentarza ze względu na zaledwie dwa wulgaryzmy? Mogli po prostu zamienić/usunąć te słowa i opublikować komentarz w moim imieniu.
W sumie nie będę rozpisywać się dalej, bo wszystko, co sądzę o jakże mądrym i wzruszającym poście Mirenne napisałam w (niestety) nieopublikowanym przez nich komentarzu.

Emily, wiecie co? Jeśli Was wkurzyłam tym postem, to najlepiej idźcie zgwałcić moją matkę i podpalić dom. Życzę serdeczne powodzenia.


Swoją drogą sprytnie zamieniliście te słowa, bo równie dobrze mogłabym iść na Was na policję za groźby, którą by już nie obchodziło, że to są tylko żarty. ;) 

91 komentarzy:

  1. Tamto to to było wiesz... [100% LEGIT] CAŁA PRAWDA (NA SERIO) {NAPRAWDĘ} 〈WCALE NIE INSPIRED BY GRGML〉 *iks de*

    A teraz tak na serio serio (wprowadźcie mi tutaj mniejszy rozmiar, błagam). Moje zdanie znasz. Żarty żartami, większość z tych rzeczy jest dla mnie przesadą.
    Nikt nie jest święty, my też nie, ale no cóż... Takich rzeczy, do jakich tam dochodziło się po prostu nie robi, jak dla mnie.
    To tylko blogi o MSP.

    OdpowiedzUsuń
  2. Z tą drugą częścią szczerze trafiłaś w punkt, mówiłem nawet Julkowi, że na wszelaki sposób próbowali uniknąć zwyczajnych przeprosin.

    OdpowiedzUsuń
  3. Podpalić matkę? Zgwałcić dom? Niestety, ale w tym przypadku są to groźby, nie żarty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ^nie żebym się doczepiała, ale śmieję się z Twojego komentarza *sory*. Od kiedy można zgwałcić dom?

      Usuń
    2. to też zależy o co chodzi. Czy o ss czy o końcówkę posta Luizy.

      Usuń
  4. eeee sorga nie chce mi sb tego czytac


    papapapapapapaap buzi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ohejka
      mi dopiero marta uswiadomila ze ciekawie to poczytać ha

      Usuń
  5. ehh. Tak sie zastanawiam, kiedy ta drama sie skonczy.

    OdpowiedzUsuń
  6. CZY JA CIĘ NIE PROSIŁAM, ŻEBYŚ NIE PUBLIKOWAŁA TEGO SCREENA, BO CHCIAŁAM ZAKOŃCZYĆ TE SPRAWĘ I NIE MIEĆ WIĘCEJ SPIN? ;---)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie ma to jak powracać do tego, prawda? ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. Nie będę nawet tego czytać, bo wiem raczej co tam będzie.
      Powiem tyle, że żałuje rzeczy które pisałam o Lanszi. Jest dobrą osobą, ale ja po prostu wtedy tego nie zauważałam, cóż. Postanowiłam sobie, że nie będę się jakoś przejmoać tą aferą. I tak pewnie to ucichnie, ale znając życie zostanie po jakiś czasie wytyknięte, bo znowu komuś podpadliśmy. Jako, że żałuje co pisałam o Lanszi żałuję też pewnych słów padniętych na Igę, Skeriego i Mondi. Tak to jest kiedy człowiek się denerwuje i nie zastanawia się nad konsekfencjami.
      Rozumiem, że wam uraziłyśmy, ale jak dla mnie jeden post o tym wystarczy. A nie sranie tym. Bo już każdy pewnie to wie, ale cóż. Moglibyśmy to jakoś załatwić i zawiesić ten cały hejt na siebie zamiast pisać o tym na swoich blogach.
      Także przepraszam.
      Jeszcze co do Sspetry - jest ona mentorką/idolką/senpaiem Mirenne, więc wątpie by ktoś ją obrażał. Miałyśmy jeszcze jej fanclub, heh.
      Pozdrawiam~

      Usuń
    2. Ja sie podpisuje pod tym komentarzem i tyle

      Usuń
  9. to się już robi nudne
    widzę że naprawdę masz że sobą problemy XDDDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Idź robić dalej te żałosne memy, powodzenia.

      Usuń
    2. Luiza nie ma problemów. Najwyraźniej ty masz problemy, skoro Cię to bawi. ;)

      Usuń
    3. bardzo mnie to bawi bo jest to takie żałosne

      Usuń
    4. I przestań ciągle biadolić, że mam ze sobą problemy. No tak, żaden inny argument nie przychodzi Ci do głowy na usprawiedliwienie, a przeprosiny, to cóż... Tak jak Tori i Florka, nie mozesz zniżyć się do takiego poziomu, zeby kogoś przeprosić. :)

      Usuń
    5. Np. ten, gdzie wstawiłaś zdjęcie Banshee i napisałaś "Lanszi". A może wstawić go publicznie? Wszyscy się pośmiejemy ;)

      Usuń
    6. no skleroza dopadla
      wyślij mi jakikolwiek mem jaki ja stworzyłam
      a poza tym zdajesz sobie sprawę że już od bardzo długiego czasu tori i florki nie ma na emilytale czy może masz niepełne informacje

      Usuń
  10. Tak jak pisała Tencza dlaczego wsadzacie cała załogę emily do jednego worka? Czy byłam chociaż na jednym z tych screenów? Nie. Więc dlaczego uważacie, że CAŁA załoga emily oraz emilytale są złe? Uważam, że to jest NIEPRAWIEDLIWE. Poza tym jakbyś postawiła się w mojej sytuacji to co ja mam robić? Chciałabym jako administratorka rozwinąć tego bloga chociaż trochę. Natomiast te posty doszczętnie mi to uniemożliwiają. Te screeny są prawdziwe, wiem o tym i nie uważam, że emilytale to aniołki, ale kurcze no.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłaś na konfie? Nie zareagowałaś? To też twoja wina.

      Usuń
    2. Jestem na konfie od tygodnia. Te screeny są o wiele starsze.

      Usuń
    3. Okej, no to w porządku, przepraszam

      Usuń
    4. Powiem tyle, że nowe osoby na tale nie są niczemu winne i nie powinno się ich o to obwiniać.
      Szczerze, podziwiam ich, że mimo tego, że słyszały o nas zł rzeczy jednak dołączyły na grupke.

      Usuń
  11. ogólnie to ten post jest taki głupi
    bo każdy kto pisze posty o em jacy jesteśmy naprawdę i jak bardzo wszystkich obrazamy chyba nie pomyślą o to że my nadal ogólnie możemy być ludźmi i może to być dla nas po prostu przykre
    to ma być jakaś zemsta?
    spoko emilytale zrobiło coś złego obraziło kogoś i w ogóle jest źle
    ale wy robicie dokładnie to samo
    też nas pogrążacie, wyzywacie i to jest wredne
    mogliście nawet po prostu przedstawić fakty i tego nie komentować
    wtedy to byłoby bardziej sprawiedliwe
    nikt nie jest bez winy halo
    poza tym ja nawet nie wiem za co mam przeprosić bo ja nigdy nie robiłam żadnych memow związanych z blogosfera o msp czy coś, nie obrazalam ige/skeriego czy coś
    mogę się jedynie przyznać do tego że nie lubię bloga mondye i tyle
    chyba mogę nie lubić bloga cnie
    i nie raz go komentowalam na emilytale
    no to spoko
    ale nie będę przepraszać za opinie
    ogólnie nam, czyli osobom z emilytale jest przykro że to się tak głupio potoczyło
    i mówienie że to tylko nasza wina byłoby tak żałosne że chyba nawet nie musiałabym tego komentować
    ludzie szanujmy się

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. XDDDDDDDDDDDDDDD wam jest przykro, bo bezpodstawnie obrażacie innych, kryjąc to przed czytelnikami i pózniej sie dziwicie, ze ludzie was nie lubią
      tak jak napisałam w poście, jesli ktoś był w konfie w tym czasie a nie zareagował to jest tak samo winny

      Usuń
    2. o ten mem
      jakoś o nim zapomniałam
      dawno temu był
      powiem Ci że ja np lubię osobę na memie więc XDDDD
      ale żeby nie było to przeprosze cie
      wybacz
      i mnie się proszę już nie czepiać

      Usuń
    3. jesteś naprawdę tak żałosna że już nawet nie mam siły tego komentować XDDDDD

      Usuń
    4. ooo
      przypomniałaś sobie o memie
      hmmm

      Usuń
    5. A gdzie ja napisałam, że ten mem obraża Zuzannę Borucką? :) Raczej chodzi o mnie.
      Jasne, nie będę się już Ciebie czepiać, bo jeszcze przypadkiem naruszę Twoją strefę komfortu o nazwie "Nawet jeśli zrobiłam coś złego, nie mogę nikogo przeprosić, bo to dla mnie za niski poziom i łaskawie odczepcie się ode mnie" (o ile już jej nie naruszyłam, ups, wybacz)

      Usuń
    6. Ciągle piszesz, że jestem żałosna i mam jakieś problemy. Może mi wytłumaczysz, dlaczego?

      Usuń
    7. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

      Usuń
    8. Tencza z tym 'memem' porownala Ci do Banshe, bo wasze pseudonimy są do siebie podobne. Raczej to nie obraża. Co do memów to tobiłyśmy je nawet nawet z sobą.
      Doczepiasz się do mema, który Cię nie obraża, więc Tencza ma prawo się zdenerwować.
      Każdy i to KAŻDY na tej grupce robił meme z całej blogostrefy i ze sobą.

      Usuń

    9. *kiedy Ronwe nie umie pisać*

      Usuń
    10. acha napiszę znowu

      dlatego że dusisz temat tynki który był już dawno temu i dziewczyny już ją przeprosiły
      do tego piszesz o nas posta, a my też jesteśmy już uduszonym tematem i to wygląda jakbyś tym postem chciała sobie tylko nabić wyświetlenia, bo tak naprawdę tylko to zrobiłaś

      Usuń
    11. nie tylko Luiza napisała o tym posta, pzdr

      Usuń
    12. Tenczo moja droga, nie wyzywamy, tylko przedstawiamy argumenty, coś czego nie macie

      Usuń
    13. tsa
      napisalabym coś ale nie chcę kontynuować tej dramy

      Usuń
  12. generalnie to od samego poczatku nie interesowalam sie tymi sprawami, nawet zamiaru nie mialam, bo wiedzialam jak to bedzie skutkowac *patrz komentarze i post wyzej*, takze wypowiadac sie nie bede pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. EKHE!
    Miałam nadzieję, że sprawa już zakończona i nikt nie będzie więcej poruszał tego tematu. Ups. Pomyliłam się. Nie sądziłam, że w tę całą ''dramę'' wciągniesz też naszego bloga. A teraz przepraszam za duże litery, ale: CZY NIE MOŻEMY ZAKOŃCZYĆ JUŻ TEJ SPRAWY RAZ NA ZAWSZE? Czy każdy będzie co chwilę pisał posty i jeszcze bardziej kopał doły dla Emilytale? Obiecałam, ze więcej się w tej sprawie nie odezwę, ale cóż... nie wyszło. Osoby, które pisały na tej grupie przeprosiły i ja nie wiedzę więcej powodu dla którego to wszystko miałoby dalej trwać. Rozumiem Luiza - Ciebie obrażały *kiedyś*, ale to nie powód, żeby od razu pisać na ten temat posta. Ja jestem nastawiona do tej sprawy: ''ani tu, ani tu'' i tak pozostanie. Ludzie, ogarnijmy się i zakończmy to. Mam nadzieję, że niedługo to wszystko ucichnie.
    Miałam Cię za ogarniętą osobę, która nie potrzebuje się kłócić. Teraz nie wiem co o Tobie myśleć.
    Wszystkich zebranych tutaj darzę szacunkiem, bez względu na to co zrobili, a co nie. Może to dlatego, ze RACZEJ nie byłam tam wyzywana? Nie wiem. I wolę nie wiedzieć.

    OdpowiedzUsuń
  14. tak bardzo brzydzi mnie ta gra, blogi i inne pierdoly z nią związane, że ciężko to opisac

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skoro Cię to tak bardzo 'brzydzi' to po co to czytasz i komentujesz? Hm?

      Usuń
    2. kc ^
      właśnie
      gdybyś trochę ogarniala temat wiedzialabys

      Usuń
  15. Jprld...
    Bawi mnie ten post
    Jest nakierowany na wszystkich, którzy wtedy byli na konfie. Czyli w tym na moją osobe. Powinnam się czuć winna i tak dalej, ale tak nie jest. Lanche, przeprosilam cię na emm za tą sytuacje, kilka osób również a ty daaalej to ciagniesz. Karuzela śmiechu się kręci...

    OdpowiedzUsuń
  16. KABARECIK KOCHANI

    OdpowiedzUsuń
  17. Tak w ogóle wyobraziłem sobie hot 12 pocierające swoimi miejscami intymnymi ścianę i krzyczące "LANSZI, GWAŁCIMY CI DOM"

    OdpowiedzUsuń
  18. ej lanszi

    ta karolinakociara zaczela juz pisac wyniki konkursu???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ej conves
      TA karolinakociara jeszcze nie zaczęła pisać wyników ;)

      Usuń
  19. Dziękuję Apple35Jack, która jako jedyna do mnie napisała na priv i mnie wprost przeprosiła ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pogratulować jej tylko :||||
      a reszta nie musi, jasne xD

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. brawo dla Basiiii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Usuń
    4. Jedyna miała odwagę, no cóż

      Usuń
    5. Polecam zajrzeć wyżej.
      Cóż.

      Usuń
    6. Nom a mondi niewiniątko :>
      I również polecam zajrzeć wyżej

      Usuń
    7. Sorry, nie obrażałam Was nigdzie i nie wyśmiewałam się z postów. A Apple35Jack jako jedyna napisała do mnie na privie, wprost mnie przeprosiła - i dziękuję! Okej, Ronwuś, nie zauważyłam powyższych przeprosin, gdyż nie czytam wszystkich komentarzy. A Ty, Mileno, radziłabym się nie wypowiadać, ponieważ sama nie umiesz przeprosić, a zbyt miłych rzeczy nie pisałaś.

      Usuń
    8. Na fb nie mogłam Cię znaleźć, może jakiś błąd nwm?
      Na msp miałam się za to zabrać jednak zapomniałam, więc napisałam komentarz tu, ale jak widać prawie nikt nie raczył go nawet przeczytać, eh. Cóż...

      Usuń
    9. A ja sie pod nim podpisalam
      Cusz

      Usuń
  20. czy naprawdę jestem tu jedyną osobą która nie ma zielonego pojęcia o co chodzi i nigdy w życiu nie słyszała o tym blogu?
    pff, kto by pomyślał ze na blogach o głupiej gierce może zrobić się taka drama, kek :v

    OdpowiedzUsuń
  21. Cieszcie się ludzie z tale, że Lanszi (czy inni admini, idkam) nie usuwają waszych komentarzy, tylko pozwalają je dodawać.
    Kiedyś napisałam, że dramy na emm są ŚMIESZNE i jestem tam głównie po to. Pewnie nigdy nie ujrzy światła bo został usuniety, cusz.
    A co jest najgorsze? Że do jakiegoś czasu pisałam z Milena i kilkoma osobami na innej konfie.
    Wymarła, bo ciągle były kłótnie, bo pokazywałam swoje zdanie.
    Ronwe też te wszystkie spiny przenosi do życia prywatnego i bardzo często jest jakaś spina o Igę.

    Do tego Peach napisała w jednym poście, że przecież WSZYSTKICH przyjmą NIKOGO nie odtrącą.
    Napisałam czy mogę.
    Odpowiedź? Nie. CHAMSKIE nie.
    Tak, więc tego...

    Przepraszam za błędy, ale nie sprawdzałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak Shiro się dostała na okres próbny napisałam jej tylko, że mam spiny z Igą i tyle xd

      Usuń
    2. Aiko, jakiś kontakt z tb?

      Usuń
    3. Heh, żal mi za siebie, że tam byłam :') tylko Ronwe z EMM utrzymuje że mną kontakt XD

      Usuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)