Menu

sobota, 1 kwietnia 2017

Bardzo późne Blogging Adventure - onomatopeja .

Mówiłam już, że do wszystkiego zabieram się bardzo późno i zawsze jestem ostatnia? Heee....


Hallo! Zgadnijcie kto!
Jaki kto?
Ja
HAHAHAHHAHAHHAHAHHAHAHAHHAHAHHAHHHHHHHHHHHHhehaheisffdsvisouBFNIW
onomatopeja:))))))

Dzisiaj w końcu zabiorę się tag Blogging Adventure, wiem, że jest to okropnie późno, ale jakoś nie miałam najpierw ochoty, później po prostu zapomniałam i tak do dnia dzisiejszego. 
Mam nadzieję, że nikt się na mnie nie obrazi za wielką kontrolę nad czasem i tym co robię... :p

1. Kiedy rozpoczęłaś swoją przygodę z blogowaniem?

 Gdy mialam około 10 lat, więc to była to chyba końcówka 2015. 
Tak szczerze, to nie polecam. Wydaje ci się, że jesteś najlepszym blogerem ever, podczas, gdy Twoje posty są na minutę czytania bądź mniej, a gdy się już rozpiszesz to o czymś bezsensownym. 
nah

2. Jak nazywał się pierwszy blog na którym pisałaś?

 Już nawet nie pamiętam haha
Był to blog założony przez dziesięcioletnią mnie (o zgrozo) i nazywał się chyba 'blondynka w internetach'. Wydawało mi się, że mam najfajniejszą nazwę bloga ever, nie jak jakieśtam wanny.

3. Na ilu blogach piszesz?

Obecnie tylko na jednym, czyli tutaj. Nie potrafiłabym pisać tygodniowo nawet jednej notki, gdybym pisała na chociażby dwóch. Niezbyt rozumiem, dlaczego są osoby które piszą na pięćdziesięciu blogach jednocześnie, ale to ich sprawa.

5. O czym są blogi, na których piszesz?

Zgadnijcie...

6. Ile piszesz tygodniowo postów?

To zależy, ale staram się dwa. Jeśli totalnie nie mam weny bądź nie wiem o czym napisać, wstawiam tylko jeden post.

7. Chciałabyś za kilka lat zarabiać na blogowaniu?

Nie. To tylko takie moje małe hobby, nie widzę tego jako w pewnym sensie swojej 'pracy'.

8. Masz jakieś pomysły na serie na blogach?

Pomysłów na serie za bardzo nie mam, bardziej na pojedyncze, trochę randomowe posty.

9. Kochasz blogować?

Nie powiedziałabym że kocham, ale bardzo lubię. :)

10. Kiedy chcesz skończyć z blogowanie?

Nie mam pojęcia, nie ustala się dokładnej daty. Skończę, gdy stwierdzę, że już mnie to nie interesuje.


I to koniec! Post jest krótki, ale jutro pojawi się kolejny, jeśli mi tylko pomożecie. :) 
Potrzebowałabym trochę pytań do Q&A, na jakie tylko tematy chcecie. 

Dziękuję za uwagę.


~wyraz.dzwiekonasladowczy


by the way, zgadnijcie kto ma dzisiaj urodziny! :3
     

 


10 komentarzy:

  1. Najlepszego!
    Pytania do Q&A
    1. Lubisz mnie?
    2. Od kiedy grasz w MSP?
    3. Masz jakieś zwierzątko?

    OdpowiedzUsuń
  2. Co lubisz jeść na obiad?
    Koty czy psy?
    Ulubione swieto?
    Najlepsza czekolada?
    Oglądasz horrory?
    Oglądasz p... Seriale z TVN?
    Jakie?
    Juri czy jałoi (telefon poprawił na jałowiec)
    Mleko czy kakao?
    Kakao czy płatki?
    Galileo czy ta polska wersja?
    Ja czy Rosja?
    Ranek czy noc?
    Sobota czy niedziela?
    Urodziny czy imieniny?
    Pogrzeby czy śluby?

    OdpowiedzUsuń
  3. spóźnione wszystkiego najlepszego :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak masz na imię?
    Dlaczego msp?
    Na jakich blogach pisałaś?
    Lubisz placki? ( ͡° ͜ʖ ͡°)
    Kim chcesz zostać w przyszłości?
    Twoje motto życiowe.
    Ulubiony cytat.
    Jak dowiedziałaś się o wannach?
    Ulubiony kolor?
    Ulubiony żywioł?

    Ps. Sorry jeśli kiedyś odpowiadałaś na jakieś pytania, ale jestem zacofana i teraz nadrabiam xd

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak masz na imię?
    Dlaczego msp?
    Na jakich blogach pisałaś?
    Lubisz placki? ( ͡° ͜ʖ ͡°)
    Kim chcesz zostać w przyszłości?
    Twoje motto życiowe.
    Ulubiony cytat.
    Jak dowiedziałaś się o wannach?
    Ulubiony kolor?
    Ulubiony żywioł?

    Ps. Sorry jeśli kiedyś odpowiadałaś na jakieś pytania, ale jestem zacofana i teraz nadrabiam xd

    OdpowiedzUsuń
  6. Dlaczego postanowiłaś się zgłosić na tego bloga?
    Dlaczego jesteś onomatopeja?
    Twoje pierwsze konto na msp?
    Byłaś kiedyś pod mostem?
    Jak tak, to pod jakim?
    Ile w całym swoim życiu otwierałaś paczek chipsów?
    Lubisz jednorożce?
    A koty srające tęczą?
    W jakim województwie mieszkasz?
    O której godzinie się urodziłaś?

    SPÓŹNIONE WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO!

    OdpowiedzUsuń
  7. Spóźnione naj.

    Nie jesteś ostatnia tym razem! Właściwie, to przypomniałaś mi o tym. XD =Czy mi się chce to pisać?=

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)