Menu

czwartek, 16 marca 2017

Witajcie!



 Hejka, z tej strony Karolina. Jak już zauważyliście przychodzę do Was z notką powitalną!
Zacznijmy!


~ Coś o mnie~
Pewnie już wiecie na imię mam Karolina. Jednak wolę jak mówi się do mnie: Karo, Karolcia, Kara, Lina, Karla, Lina bądź Charlotte. Żyję już 12 lat. Urodziłam się 10 lutego 2005 roku. Uczęszczam do piątej klasy szkoły podstawowej. Interesuję się wieloma rzeczami. Od małego do teraz uwielbiam rysować, śpiewać oraz tańczyć. Lubię też nagrywać filmiki na YT i je montować, blogować i fotografować, czytać i oglądać filmy typu Legion Samobójców i Harry Potter. Nie powiem, że nie lubię grać w inne gry poza MSP, ponieważ przyjemnie czasem pograć np.w GTA, Simy lub Transformice. Nie jestem ani wysoka ani niska. Mam coś pomiędzy 158-164 cm wzrostu. Dokładnie tego nie wiem, ponieważ mierzyłam się z 6 miesięcy temu. Włosy mam 20 cm za ramiona. Gdy się urodziłam byłam ciemną brunetką. Jednak teraz moje włosy są odcieniu ciemnego blondu.. Wiele osób twierdzi, że włosy nie są naturalne. Moje oczy są koloru zielonego. Bardzo się z tego cieszę, bo moje ulubione zwierzęta (koty) również mają oczy tego koloru. Chyba było mi dane być "Kociarą".  Mam piegi wokół nosa. Lubię je dlatego, że dodają uroku. Charakter. Zdecydowanie mogę powiedzieć, że jestem kimś pomiędzy realistką a optymistką. Czasami mówię sobie tak "Może będzie 6 z matematyki", ale po chwili uświadamiam sobie, że tak nie będzie. Jestem takim pomieszaniem z poplątaniem. Nie lubię spędzać czasu sama. Wolę z prawdziwymi przyjaciółmi/znajomymi. Mogę zaufać aż 7 osobom są to moi przyjaciele. Jestem otwarta na nowe znajomości. Mam dużo znajomych z różnych miast/szkół. Potrafię kogoś zranić. Tę "cechę" mam od przedszkola. Zdarza się to rzadko, prawie wcale. Wtedy miałam najtrudniejszy okres w życiu.  Nie będę pisać tutaj mojej przygody z MSP. Myślę, że jest to temat na osobną notkę.
~ Blogowanie~
Dlaczego zaczęłam blogować? Czytałam bardzo dużo blogów min. EmilyMC, Spektrę, Annellię, Modnye, Cztery panny itp. Spodobało mi się to. Więc postanowiłam, że napiszę do mojej koleżanki Igi. Napisałam. Postanowiła mnie przyjąć. Na samym początku popełniałam masę błędów ortograficznych i interpunkcyjnych. Teraz już ich prawie nie robię (czasem zdaży się jakaś literówka, ale rzadko).
Obecnie piszę na trzech blogach. Bloguję od niedawna (końca stycznia). Chociaż niedawno zaczęłam to już mogę powiedzieć, że stało się to moją pasją i nie zamierzam tego nigdy porzucić. Jeżeli chodzi o serie na tym blogu to mam kilka pomysłów, które już niedługo zrealizuję.


Na MSP nazywam się KarolinaKociara.
Posty będą się pojawiać ode mnie 3-4 razy w tygodniu.
Do następnego posta.
                                                                                                ~ Karolina

16 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Dziękuję:)
      Tobie również gratuluje.

      Usuń
  2. Ekhe! Nie ściągaj ode mnie! Ja mam na imię Charlotte! ;3 Witam B) już Cię lubię <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Cześć.
    Ja Ciebie też Charlotte

    OdpowiedzUsuń
  4. GTA w wieku 12 lat XDDDD
    co tu się dzieje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami pogram.
      Zdziwisz się, bo znam osoby w wieku 9-10 lat, które grają w GTA.

      Usuń
    2. Kompletnie nie na temat lmaooo

      Usuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)