Menu

wtorek, 21 marca 2017

Wiosna + stare MSP?!

Jej! Dzisiaj jest pierwszy dzień wiosny! Z tej okazji postanowiłam zrobić wiosenny look <3
Look bardzo mi się podoba. Kojarzy mi się z takim typowym wiosennym ubraniem: sweterek, długie spodnie, trampki, torba. Niestety komplet jest dla vip, więc nie mogę sobie na niego pozwolić :/. Buciki są niestety  za 6 diaxów, a włosy i sweter dla osób z członkostwem *smutek*.

Postanowiłam jednak zrobić podoby komplet dla osób bez vip'a.
Niestety bez tych włosów nie jest tak ładnie :( ale zawsze coś, prawda? XD

_________________________________

A tutaj jako bonus, żyli coś co zauważyłam dzisiaj rano:
Wchodzę na MSP, jak zwykle witają mnie "nowości", a tam coś o zadaniach.
Jednak gdy się przyjrzymy widzimy, że jest tam ukazana... "średnie" MSP!! Postać ubrana jest w dawne ubrania początkowe (takie były, gdy ja zaczynałam grać), a pod nią prezenty (teraz są w innym miejscu), widzimy również starą ikonkę pakietu vip, co o tym myślicie? Myślicie, że moderatorzy to zauważą, a może zrobili to specjalnie? :)

___________________________________

A wracając do pierwszego dnia wiosny: jutro dzień wagarowicza XD (a potem będzie, że przeze mnie dzieci nie idą do szkoły :P). Oczywiście żartuję. Ja jutro idę ze szkoły do kina, więc automatycznie będę w szkolę... nauczyciele wiedzą jak nas przekonać XD (i tak bym poszła).

Papa :)




20 komentarzy:

  1. "Buciki są niestety za 6 diaxów, a włosy i sfeter" sfeter? Xdd
    "podoby"
    trochę powtórzeń i literówek

    ale spk post

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ślepa jestem XD Popraiwię to jak wrócę do domu.

      Usuń
  2. Za ten sfeter. XDDDD
    Ale tak serio, lepiej to poprawy, bo razi w oczy. No spoko post.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poprawie :) jakoś tego nie zauważyłam XD

      Usuń
  3. Jak krótki może być post?
    Może następnym razem opiszcie wszystko w dwóch zdaniach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogę spróbować napisać post w dwóch zdaniach, jeśli cię to uszczęśliwi :* (sarkazm)

      Usuń
  4. Czy tylko ja nie kumam tej drugiej czesci?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chodziło mi o to, że w zakładce "nowości" w tle pojawiło się stare msp zamiast obecnego.

      Usuń
  5. Fajny post, choć jest w nim dość dużo literówek i błędów ortograficznych :-) ale wszystko da się poprawić ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Calkiem ladny Look. Podobaja mi sie kolory.

    OdpowiedzUsuń
  7. Za dużo emotek, jednak fajny post.

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. *postaram się w przyszłości pisać dłuższe posty

      Usuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)