Menu

środa, 22 marca 2017

Upodobnij się do kwiatów challenge + Makijaże idealne na wiosne

Heeeeej, cześć, siemeczko kolaneczko. Tu swagercat, i wpadłam na pomysł przeglądając pewnego bloga o msp, na zrobienie stylizacji upodobniając się do kwiatów! Największy problem miałam z tym drugim, naprawdę. Dobrze, to zaczynamy!

Pierwsza stylizacja:






















Noo... przyznam skromnie, że strasznie mi się ten look podoba. Jak widzicie ten kwiatek ma jedynie małe dzwoneczki, większość to liście - czyli zielony. Osobiście bardziej mi się podoba zgniła zieleń (tkzw. moro), ale ta też ładna. Ogólnie znalazłam te okularki i moja reakcja to takie "awww". Kosztuje tylko 3575 sc (nie licząc septum), noo może trochę drogo, ale żeby zakupić ten look nie trzeba posiadać złotej plakietki vip.

Druga stylizacja:























Ehh... ten look to katastrofa. O wiele ładniejszy byłby w innych kolorach, ale wybrałam sobie takiego kwiata, więc no. Kosztuje 3075 sc, trzeba posiadać plakietkę vip żeby zakupić ten *ekhe, ekhe* look. Oczywiście nie licząc piercingu.

Trzecia stylizacja:




















Nie pytajcie co mnie naszło z tymi ustami, jakoś mi przypasowały xD Noo ogólnie look ładny, żeby go zakupić nie trzeba być vipem. Look kosztuje 5000 sc, bardzo drogo, przede wszystkim przez sweter, bo kosztował 1200 sc.

Teraz przejdźmy do makijaży, przygotowałam je dwa - dla vipów, i dla użytkowników bez złotej plakietki.

Makijaż bez vip:



*u* Chińskie oczka są urocze, przede wszystkim jeśli ktoś interesuję się kulturą japońską - chińską. Kosztuje od 1000 sc, nie tak drogo. Jak wiecie nie ma za ładnych rzeczy w klinice piękna dla użytkowników bez złotej plakietki, meh

Makijaż vip:



Moim zdaniem makijaż rozjaśniły te oczy. Bardzo ładnie to wygląda kolorystycznie, Uwielbiam ciemne usta, a taki wiśniowy jest całkiem jasny, prawda? Dodałam mój ukochany i wymarzony nosek vipowski z piegami. Makijaż kosztuje 1300 sc, nie jest źle.

To tyle w tym poście! Bayooo!


7 komentarzy:

  1. Mi szczerze mówiąc bardziej podoba się makijaż bez vip'a, bo ten kolor ust w drugim jakoś mi nie leży XD ale co kto woli..

    OdpowiedzUsuń
  2. Makijaże całkiem ładne, looki też, w ostatnim trochę za mało żółtego, ale to moje zdanie ;3

    OdpowiedzUsuń
  3. Makijaże są ok, looki też.
    Pozdrawiam.<3

    OdpowiedzUsuń
  4. Mmm... Cudne luczki i w ogole. ��������

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co to za pytajniki maja byc.............

      Usuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)