Menu

środa, 22 marca 2017

TAG: Blogging Adventure

Hej! Zostałam nominowana przez Charlotte do tag'u, który sam wymyśliła. Myślę, że moje odpowiedzi mogą być... mało interesujące, ale zapraszam  :)

1. Kiedy rozpoczęłaś/eś swoją przygodę z blogowaniem?
To (chyba) był rok 2013... miałam 9 lat, razem z kuzynką założyłyśmy swoje blogi. Jej blogowanie jakoś szło, ale mi zupełnie nie. Po pół roku usunęłam bloga. Myślę, że byłam za młoda na blogowanie.

2. Jak nazywa się pierwszy blog, na którym pisałaś/eś?
W tym momencie nie pamiętam,  ale to było coś z imionami "Julka" albo "Grażyna" (nie pytajcie dlaczego "Grażyna"). Obecnie blog nie istnieje.

3. Na ilu blogach piszesz.
Na jednym, tym. Oprócz tego piszę coś w stylu bloga na WattPadzie.

4. Masz swój blog?
Nie, nie mam.

5. O czy są blogi, na których piszesz?
O MSP.

6. Ile piszesz tygodniowo postów?
To zależy ile mam czasu i nauki w szkole. Tak średnio 2-3.

7. Chciałabyś/chciałbyś za jakiś czas zarabiać na blogowaniu?
Raczej nie, to moja pasja, a nie praca. Może jednak kiedyś zmienię zdanie...

8. Masz jakieś pomysły na serie na blogach?
Tak, mam wiele pomysłów, które poznacie za jakiś czas :)

9. Kochasz blogować?
"Kochasz" to przesada, ale bardzo lubię (a teraz leci hejt w komentarzu ;) )

10. Kiedy chcesz skończyć blogowanie?
Nie wiem, ale na pewno nie prędko.

Jeszcze raz dziękuję za nominację.
Papa :)

*przepraszam, że nie ma loga*

1 komentarz:

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)