Menu

wtorek, 21 marca 2017

TAG: Blogging Adventure

                                                                  Buongiorno
Z tej strony Mikołaj. Wykonam tag do którego nominowała nas wszystkich do wykonania tego tagu Karolina ( Charlotte ). Pojawi się kilkadziesiąt postów o tym samym tagu, ale bez przedłużania zaczynam.

1. Kiedy rozpoczęłaś/eś swoją przygodę z blogowaniem?

Był to gdzieś listopad bądź grudzień 2016. Wtedy zaczynałem cztać blogi o MovieStarPlanet. Pewnego dnia zauważyłem konkurs na redaktora na blogu Mondye. Zgłosiłem się, ale nie udało mi się dostać. Minęły dwa - trzy miesiące i zauważyłem konkurs na redaktora na blogu cztery-panny-z-jednej-wanny czyli na tym blogu i na  Jak widać dostałem się. Piszę też na blogu ashalla-msp.blogspot.com na okresie próbnym. Trafiłem tam przez przypadek i zobaczyłem otwarty konkurs na redaktora, więc się zgłosiłem. Piszę tam też Charlotte, więc jest ktoś znajomy xD. Również pisałem na blogu mojego kumpla ale blog aktualnie jest w przebudowie i ja jestem administratorem.

2. Jak nazywał się pierwszy blog na którym pisałaś/eś?

Link to był marzyciele-i-wariaci.blogspot.com.
Został on usunięty. Był on o msp.

3. Na ilu blogach piszesz?
Piszę na 3
cztery-panny-z-jednej-wanny.blogspot.com
ashalla-msp.blogspot.com ( na okresie próbnym )
miki-julka-tymek.blogspot.com ( w przebudowie )

4. Masz swój blog?
Moim blogiem będzie miki-julka-tymek.blogspot.com. Jak mówiłem jest w przebudowie. Będzie on o life stylach i również zmieni link.

5. O czym są blogi na których piszesz?
O msp, a jeden będzie o life stylach jak wspomniałem wcześniej. 

6. Ile piszesz tygodniowo postów?
2-3 to minimum. Mam szkołę i naukę.

7. Chciałbyś za kilka lat zarabiać na blogowaniu?

Szczerze mówiąc nie zastanawiałem się nad tym, ale fajnie by było.

8. Masz jakieś pomysły na serie na blogach?
Miliony. Codziennie mam jakiś pomysł.

9. Kochasz blogować?
Taaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaak

10. Kiedy chcesz skończyć z blogowanie?

Nie zastanawiam się nad tym. Wolę być tu i teraz ;)

To wszystko. Przepraszam za brak loga ale gdzieś mi się zgubiło.

Paaaaaa :)

1 komentarz:

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)