Menu

poniedziałek, 20 marca 2017

TAG: Blogging Adventure

 Hejka, z tej strony Karolina. Dzisiaj przychodzę do Was z Tag`iem wymyślonym prze ze mnie. Wiem, że jest podobny Tag, ale ja zrobiłam swój. Nazywa się "Blogging Adventure" po polsku "Blogerska Przygoda"
Zacznijmy!



1. Kiedy rozpoczęłaś/eś swoją przygodę z blogowaniem?
Ja swoją przygodę rozpoczęłam 23-25 stycznia tego roku.  
Napisałam do mojej koleżanki czy nie szuka
redaktorki i się zgodziła. Dziękuję Iga, bo to wszystko to Twoja zasługa.

2. Jak nazywał się pierwszy blog na którym pisałaś/eś?
Pierwszy na którym pisałam już nie istnieje. Został usunięty prze ze mnie i moją przyjaciółkę. 
Pamiętam, że był o MSP, koniach, kotach i innych grach.

3. Na ilu blogach piszesz?
Piszę na 4. 
3. http://nasza-kreatywna-planeta.blogspot.com/

4. Masz swój blog?
Nie, nie mam. Ale mam jeden wspólny z koleżanką >Tu jest<.
Na razie nie planuję swojego mieć. Wolę pisać z kimś, a nie sama.

5. O czym są blogi na których piszesz?
Trzy są o naszej ukochanej różowej gierce, czyli MSP. Natomiast jeden jest 
life stylowy, modowy po prostu o nas.

6. Ile piszesz tygodniowo postów?
Do ogarnięcia mam aż 4 blogi, szkołę, przyjaciół. Staram
się jak najczęściej. Piszę średnio 2-3 (lub więcej) notek tygodniowo.
Czasami zdaży się więcej.

7. Chciałabyś za kilka lat zarabiać na blogowaniu?
Jasne, że tak. Tylko, że blog nie byłby o MSP. Blogowanie to moja pasja, a zarabianie
na swojej pasji to już duże WoW! Ale musiałabym pracować jeszcze w jakimś
zawodzie, bo nie chcę się ograniczać tylko do blogowanie i nie wiem czy wo gule
starczyłoby to na przeżycie.

8. Masz jakieś pomysły na serie na blogach?
Tak i to ile. Mam na minutę 1000 pomysłów. Na każdym blogu prowadzę kilka ciekawych
serii.

9. Kochasz blogować?
Oczywiście, że taaaakkkk!!!!!

10. Kiedy chcesz skończyć z blogowanie?
Nie wiem, ale nie szybko. Chcę jak najdłużej blogować. 

Nominuję:
- całą załogę tego bloga
- Basię (Ashalla)
- Annellię
- Augurey


Do zobaczenia.<3
                ~ Karolina

4 komentarze:

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)