Menu

sobota, 18 marca 2017

Stylizacje #0 - wyglądaj jak Boonie?



Zgadnijcie co.
Ten post to doslownie skopiowane zgłoszenie które wysłałam, żeby się tu dostać.
Ale nie obchodzi mnie to, bo to calkiem dobry post i nie moze się zmarnować :P


Hallo! Tutaj wasza najukochańsza redaktorka onomatopeja :P Dzisiaj z przyjemnością pokazuję wam pierwszy post z nowej serii stylizacjii *whoop whoop* *haaaaa* *klap klask klap klask*. Oryginalnie, wiem, ale myślę, że z paroma challengami i z tematami typu 'Alicja w krainie czarów' itp. nikt nie będzie się nudził.
Na pierwszy ogień wzięłam Boonie. Wybrałam jednego z droższych, bowiem kosztuje on 10000 Star Coins i wygląda bardzo 'francusko'? 'Angielsko'? Nie wiem, kojarzy mi się z takim Londynem w deszczu, albo Wieżą Eiffla.
Nie pytajcie...
Zobaczmy, czy da się z tego zrobić jakiś sensowny look!





Jak zwykle zaczęłam od włosów i powiem wam, że nie mam pojęcia, czy powinny być długie, czy krótkie. To chyba zależy od tego, co kto lubi. Akurat w mojej stylizacji krótkie bądź długie oznacza również dla vipów lub nie dla vipów, więc jest też to zależne od tego, czy posiadacie status vip. Jeśli mam mówić o swoich osobistych preferencjach, to wybieram długie włosy.

                                                     Mermaid Style                                                   Old School Circus VIP


Po włosach zazwyczaj dobieram coś na głowę, ale że próbuję robić wszystko z ładem i składem (dajcie znać czy mi się udało), kapelusik zrobimy razem z dodatkami.
Clothes timeeeeee!

Z tym był definitywny problem, bo Boonie zazwyczaj nie noszą ubrań. Ale stwierdziłam, że gdyby ten Boonie nosił jakieś ubrania, to byłaby to zapewne jakaś koszula, płaszcz, spódnica a to wszystko w odcieniach szarości.
Starałam się znależć coś prostego, bez żadnych wydziwień, nie chcę żeby ten look był taki świecący, z milionem wzorów. Wybrałam spódnicę 'Explorer', sklepie MSP jest parę spódnic o takim kroju, ale ta jest najtańsza, a że nie potrzeba nam tu żadnego specjalnego wzoru to najtańsza spódnica wystarczy. Sweter to 'Moondust'. Długo szukałam bluzki/swetra, który by mi odpowiadał. 'Moondust' to najprostsza i najbardziej adekwatna do tematu rzecz jaką mogłam znaleźć.
Trochę myslałam nad butami, i zdecydowałam się na 'Combat Brogues'. Próbowałam też 'Light Steps', ale jakby się tak głębiej zastanowić, to angielski deszcz nie idzie w parze razem z lakierkami.'Combat Brogues' trochę kontrastują z całą resztą, więc tak techniczno technologiczno to pasują.
No a tak oprócz tego, to dla małego pazura dodałam kabaretki, czyli 'Fishy Nets', bo czemu nie, bo wolno, bo mnie stać.
 
 
Czas na dodatki! Zaczęłam od nakrycia głowy i powiem wam całkowicie szczerze, że nie mam pojęcia co ten Boonie ma na głowie. Po prostu nie umiem nawet powiedzieć, co to jest. Jakaś opaska czy co? Nie wiem, także zdecydowałam się na najprostszy w świecie beret 'Vive la France'.
Potem próbowałam dobrać dodatki, i o ile znajdywałam ładne rzeczy, na MS nie prezentowały się już tak dobrze. Moją uwagę totalnie przykuł naszyjnik 'Exclusive Pendants', no byłam po prostu oczarowana, kliknełam ii... 


 
 
No i g*wno widać.
W takim razie lecimy na dalsze poszukiwania. Bardzo spodobał mi się też naszyjnik 'Ruby Charmed', ale wydaje się on zbyt ciężki, taki przytlaczający, w pewnych momentach wręcz dziwny. No i za cholerkę nie umiem dobrać jakichś ładnych kolorów kamieni do tego, nie wiem co ze mną nie tak.





Znudzona szukaniem odpowiedniej szyjnej ozdoby, spoczęłam na 'Exclusive Pendants'. Nie jest to komplet biżuterii, więc spoczęłam również na szukaniu odpowiedniej bransoletki, zegarka, kolczyków. Postanowiłam zostawić look tak jak jest. No nie jest to najambitniejszy strój jaki kiedykolwiek stworzyłam, ale nie powiem, że jest źle, bo podoba mi się, może nawet bardzo. Look on fleek >:D
 
 
                                           



Dajcie znać jak wam się podoba ta stylizacja, co byście dodali, co byście odjęli i czy chętnie kupilibyscie coś takiego! Nie obrażę się też za opinie i pomysły dotyczące tej serii. Kontynuować czy nie? Jeśli nie, jakieś inne pomysły? Ogólnie jakieś pomysły na serie? :D 
Babaj!
 
 (PS, jeśli w moim logu jest błąd językowy, zapamiętajcie mnie jako idiotę)





9 komentarzy:

  1. Bardzo ładny efekt końcowy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ktos mi powie co sie dzieje z Marcia? bo chce znac jej wattpada :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marcia zrezygnowała z blogowania, bo szkoła czy coś *chyba*
      Z tego co pisała nic na nim nie ma oraz nie chce go podawać *nie wiem czy z tym że nic nie ma to była prawda*

      Usuń
    2. Ok, dzięki za info. Jakoś mam, że wpisuję Marciowate MSP z myślą, że przywróciła bloga.

      Usuń
  3. wspanialy post, look boski
    generalnie to juz pokochalam twoj styl pisania

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)