Menu

niedziela, 26 marca 2017

Rare week?

(na wstępie pragnę powiedzieć, że info nie potwierdzone)

Cześć! Na grupie o msp na fb, zachaczyłam o wiadomość, że rzekomo na scary msp można wejść. No to dobra wchodzę. Patrzę - nowy pakiet.



Pakiet bardzo bardzo ładny, tylko te dziewczęce buty mnie mocno bolą. Nie nawidzę szpilek. Sukienka jak najbardziej, brałabym jak rolnik dotacje. Ogólnie facet męski też low, ale królik i ten eee wianek nie pasuje kolorystycznie.

Ale wisinkę na torcie zostawiłam na koniec! Wchodząc w konkursy (tam zawsze jest tydzień na przód) patrzę i nie wierzę.



Moja reakcja: aaaaa!!!111!!1 Rare week!!!!11!11! Jakoś super się nie prezentuje, ale rare week zawsze na propsie. Ogólnie ładne tło, ciuchy takie mało unikatowe moim zdaniem, ale może się mylę. Te info nie potwierdzone, może się mylę, może specjalnie modzi zrobi zasadzkę na nas, nie wiem, nie wiem. Więc nie zrzucajcie na mnie winy jak nie będzie ((:


To tyle chyba w tym poście, tak wiem krótki, ale chciałam wam przekazać jak najszybciej tą informację ((:



19 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. No... krótki post, ale miło, że poinformowałas o tym czytelników.

      Usuń
  2. Niezbyt przepadam za łikendem uni. Nie lubię starej grafiki a unikaty tracą swoją wartość.
    Pakiet strasznie mi sie podoba.

    OdpowiedzUsuń
  3. Post byłby dobry, ale zarciki... Bardzo niski poziom moim zdaniem

    OdpowiedzUsuń
  4. Pakiet prezentuje sie dobrze.
    Mam nadzieje, ze nie dodadza gwiazdek i innych cenniejszych rzeczy, ktore posiadam. Umarlabym.

    OdpowiedzUsuń
  5. Boski Vip!!!
    Mam nadzieję, że to prawdziwe info.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny ten płaszczyk dla dziewcząt :'(

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  8. Czy ja mam błąd jakis, czy tu jest zimowy wyglad?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, nadal jest zimowy wygląd XD

      Usuń
    2. Czyżby na wannach nie ma takiego czegoś jak pora roku?

      Usuń
    3. dziewki
      emily wcale nie jest lepsze
      większość gadżetów jest niedopracowana, niektóre słowa zmyślone, nagłówki niedopracowane. przynajmniej na wannach pracujemy po 3h, żeby mieć śliczny nagłówek, i nie robimy owych spin. nie wiem czy wiecie, ale ten blog jeszcze parę dni wcześniej był martwy, i tylko nowi redaktorzy go ożywili. ;]]] gdyby nie załoga bloga, nie weszły byście tutaj. doceńcie pracę innych, bo jak na razie gówno Wam się podoba. do Ronwe - och, kochana. do czego ty się przyczepiasz? sama nie widzę, żebyś na parafii dodała jakiś nowy nagłówek, gadżety. ktoś się napracował, żeby dodać ponad 400 piosenek, a wy macie ból dupska o niezmieniony wygląd? może pomyślicie, że mamy szkołę, Luiza chodzi do gimnazjum, musi się uczyć. redaktorzy piszą na wielu blogach i nie mają zbytnio czasu na robienie nagłówków.
      pozdrawiam

      Usuń
  9. Meh,mi się większość unikatow i tak nie podoba także poziom ekscytacji mam tak niski jak zwykle. To trochę straszne ze cos, co kiedyś było pożądane przez każdego i praktycznie nie do zdobycia teraz ma prawie każdy (w tym i ja ale shhh).

    OdpowiedzUsuń
  10. Słuchajcie znalazłem na tym screenie dziwne rzeczy: AŻ 66 DNI NA WRZUCENIE FILMU DO KONKA, i jakieś wymagane teksty to: AAA BBB CCC.

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)