Menu

piątek, 17 marca 2017

Powitanie?¿



-----------------
Jedna rzecz która chciałabym nadmienić - jestem okropnie zmęczona po nie wiadomo czym, także z gory przepraszam jeśli ten post  wygląda jakby ktoś go wyjął psu z gardła i dokładnie wymieszal.
Dosłownie.
Ten post jest zaczęły dosłownie od środka, juz właściwie nie mam zielonego pojęcia co robię. 
To nie świadczy o mnie zbyt dobrze, ale przedstawianie się to nie jest moja mocna strona i zdecydowanie łatwiej pisze mi się o emespe. 🐢
Po prostu proszę o OGROMNĄ wyrozumiałość! <3

Hallo! Mam na imię (tu wstaw dowolne imię, bo moje jest brzydkie), ale mozece mi mówić Fred, Freddie albo onomatopeja. -Bo wyrazy dźwiękonaśladowcze tez mają swoje prawa.-  Na MSP gram od ok. 5 - 6 lat, moje aktualne konto to Lidqa<3 (nie spodziewaliście się mnie jeszcze raz tutaj, huh?)
Nie mam zbyt wielu zainteresowań i szczerze to nie wiem, co mają one do tego bloga, wiec możemy teraz przejść do czesci w której się nad sobą uzalam! :)))))))
Czuje się teraz tak okropnie, ze nikt mnie nie będzie lubił, bo nie umiem się przedstawić w formie ladnego, średniej długości posta. Spokojnie, ja się tylko nie umiem witac, pisanie postów o kolorowych pikselowych laleczkach idzie mi lepiej. Na zasadzie znacznie lepiej.
Także tutaj składam moje wielkie nadzieje, ze wybaczycie mi moje jakże wielkie braki w mówieniu o sobie.
Tutaj była dalsza część posta, ale się zmyla, bo strona postanowiła się zrestartowac (*rzuca wrukwami na wszystkie strony*). Także jeszcze raz przepraszam za to, jak krotki jest ten post i jak źle o mnie świadczy (mądre słowa). Obiecuje, ze jutrzejszy post będzie o wiele lepszy, będę miała jakiekolwiek pojęcie co do tematu swojej skromnej wypowiedzi. :vvv Przynajmniej wiecie, ze tu jestem, dajcie mi chwile i będzie o wiele lepiej. :vv
 ~wyraz dźwiękonaśladowczy


[wyobraźcie sobie, ze tutaj jest moje logo
aktualnie korzystam z tableta a mój leniwy tyłek nie ma ochoty na przegrywanie zdjęć z laptopa]








4 komentarze:

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)