Menu

sobota, 18 marca 2017

Powitanie - Iga

 Ugh... Cześć? Jestem ostatnią redaktorką, która piszę powitanie, dlatego nie zdziwcie się, że mogę troszeczkę dziwnie pisać. Jako iż blogowanie to moja pasja, postanowiłam zgłosić się na oto pięknego bloga. Na Wanny. Zaczynam bez przywitania, ani nic, jednak cała się trzęsę, nie wiem jak to wyjdzie. Boje się. Może najpierw podziękuję Luizie, za przyjęcie mnie na tego wspaniałego bloga. Włożyłam dużo pracy w zgłoszenie, i bardzo się cieszę, że dałaś mi szansę.

 Począwszy od mojego imienia. Jest ono dość specyficzne, i mało znane - Iga. Z czasem zastaje coraz więcej moich imienniczek, jednak jak na razie, nie spotkałam ich dużo. Tak naprawdę, to imię mi pasuje, i raczej nie zmieniłabym go. Mam 10 lat, czyli dość mało, jednakże znowu mi to nie przeszkadza. Urodziłam się 4 września 2006 roku, coś koło godziny 13. Mój znak zodiaku to panna. Interesuje się fotografią i czytaniem książek. Chyba nie muszę wymieniać blogowania. Fotografowanie daje mi poczucie wolności, daję wiarę w siebie. Wiele razy pomogło mi w trudnych chwilach. Profesjonalnego sprzętu nie posiadam, aczkolwiek na Wielkanoc zamierzam zakupić. Czytanie mnie odpręża, wtedy mogę być sobą. W większości udaje kogoś kim nie jestem. Moim ulubionym przedmiotem szkolnym jest j. polski, j. angielski i muzyka, za to nie przepadam za matematyką. Uczę się dobrze, jestem piątkową uczennicą. Czasami zdarzą się jakieś czwórki, jednak rzadko.

 Chyba czas powiedzieć coś o blogowaniu. Zaczęłam w wieku 8 lat, czyli dwa lata, już za mną. Moim pierwszym blogiem, był blog o MSP - msp-oczami-igi.blogspot.com. Usunęłam go 4 września 2016 roku, w moje urodziny. Po miesiącu postanowiłam założyć kolejnego, i zgłosić się na Emily Mccline. Nie udało mi się. Nie dostałam się. Chwile później postanowiłam znowu się zgłosić. Znowu nie wyszło. W grudniu  '16, był konkurs na redaktora na Emily. Znowu się nie dostałam. Aż do stycznia, kiedy Milena napisała mi, że mogą mnie przyjąć. Od tego czasu piszę na Emily, no i poznałam tam wielu ludzi. Czasami fałszywych, czasami prawdziwych. Teraz wszystko zepsułam i utrzymuje kontakt tylko z jedną osobą z Emilytale. Ta osoba zapewne to czyta, dlatego pozdrawiam. Może wymienię blogi, na których pisałam bądź piszę:
` msp-oczami-igi.blogspot.com
` msp-oczyma-igi.blogspot.com (kontynuacja)
` moviestarplanet-z-klaudia.blogspot.com
` shinsow-i-msp.blogspot.com
` emily-mccline-i-msp.blogspot.com
` cztery-panny-z-jednej-wanny.blogspot,com
 Jeśli jakikolwiek pominęłam to przepraszam, jednak nie jestem w stanie ich zapamiętać. Mam nadzieję, że taka ilość starczy.

 Przyszedł czas na coś o MovieStarPlanet. Moja przygoda zaczęła się w lutym 2014. Wtedy były ferie, ja byłam u babci. Tam przeglądałam internet, gdy zauważyłam pewny filmik. Był on właśnie o MSP. Jako podekscytowana 8-latka, szybko założyłam konto. Jednak był problem z nickiem. Jaki wybrać, jaki wybrać? - myślałam. Aż w końcu wpadałam na genialny pomysł. Nazwę je "drwalkowa". Tak, chodziło mi tutaj o żonę drwala. Drwal - drwalkowa. Miałam parę przerw, dłuższych, krótszych, ale gram na nim do dziś. Posiada ono 24 poziom. Posiadam, również moje drugiej, zapasowe konto - "Idza760". Założyłam je bodajże w listopadzie 2016. Posiada ono 15 poziom. Możecie śmiało zapraszać, na drugie konto, przyjmę każdego!

 Więc to tyle z tej extra notki. Szczerze, to nie mam pojęcia czy jest długa czy krótka. Mam nadzieję, że się spodobała. Jeśli chcesz więcej, napisz w komentarzu. Ja się z Wami żegnam. Do napisania!

`Iga/Igalla

24 komentarze:

  1. Hej! Mi tez moj wiek nie przeszkadza, jeżeli czlowiek ma talent (nie mowie, ze ja mam) wiek nie przeszkadza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie ma czegoś takiego jak talent

      Usuń
    2. Zgadzam się z Luizą. To kwestia ćwiczeń.

      Usuń
    3. xD
      w takim razie wytłumacz mi jak to się dzieje, ze ktoś ma wrodzony "talent"
      sugerujesz, ze ktoś obdarzony "talentem" od razu pięknie maluje? albo bezbłędnie gra w w piłkę nożna, śpiewa? nie ma takich cudownych ludzi, przykro mi

      Usuń
    4. w sumie masz racje. źle dobrałam wyraz, moj bląd.

      Usuń
    5. Może nie ma talentu, ale są predyspozycje. Niektórzy osiągają jakieś tam możliwości w młodszym wieku, niektórzy w starszym.

      Usuń
    6. można mieć predyspozycje do śpiewu, bo ma się ładny głos i to jest z lekka ułatwienie, ale jak wytłumaczyć inne predyspozycje? wszystko musi mieć jakieś logiczne wytłumaczenie, proszę, nie wierzcie w takie bajki

      Usuń
  2. fajnie, że tu piszesz
    czekam na posty ☺

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)