Menu

piątek, 17 marca 2017

Nowy Redaktor :)

Hej hej. Z tej strony nowy redaktor! No to co? Zaczynajmy!!





Nazywam się Mikołaj mam 143 centymetry wzrostu, zielone oczy i brązowe włosy.  Mieszkam w malutkiej miejscowości pod Toruniem Albo miastem Grudziądz, dlatego że do oby dwóch miast mam bardzo blisko. Moje zainteresowania to muzyka, fotografia, książki i blogi. Jestem miły, kreatywny, towarzyski. Moimi ulubionymi piosenkarkami są : Ewelina Lisowska,  Monika Brodka, Marta Bijan i wiele wiele innych. To króciutki opis mnie. Dodam jeszcze o szkole. Mam dobre oceny idp. Moim najgorszym przedmiotem jest matematyka. Pamiętam jak chodziłem do 1-3. Przez 3 lata miałem 4 jedynki. Tylko z matmy. Moja średnia na koniec pierwszego semestru to 4, 82. Moim ulubionym przedmiotem są zajęcia komputerowe. Dokładnie 9 sierpnia poszedłem do mojego przyjaciela. Zaproponował mi założenie konta na MovieStarPlanet. Myślałem że to głupia gra, ale pod jego wpływem założyłem moje konto mikioo206 na którym gram do dzisiaj. Mam duże doświadczenie w blogowaniu, ponieważ bardzo szybko uczę się nowych rzeczy. Pisałem już na jednym blogu ale on został usunięty.






To chyba wszystko. W sobotę, albo w niedzielę pojawi się post. Przepraszam że notka była taka krótka.

4 komentarze:

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)