Menu

czwartek, 30 marca 2017

Nowy motyw - Spring Flowers


Dzisiaj - jak co czwartek po zalogowaniu się na MSP powitał nas nowy motyw. Tym razem o tematyce wiosennej - "Spring Flowers", co po polsku oznacza "Wiosenne kwiaty".

Pierwszy raz (o ile się nie mylę) na Wielkanoc przystrojono miasto.
Wygląd miasta wg. mnie jest zbyt przesadzony, ale podoba mi się.
9/10.

Jako pierwsze odwiedziłam sklep z animacjami.
Animacje mi się bardzo podobają, a zwłaszcza ta za 400 sc. Na pewno ją zakupię. 
Animacje oceniam 9/10.

Następnie odwiedziłam sklep z rzeczami.
Szczególnie podoba mi się króliczek za 2 diamenty oraz kurczaczek za 550 sc. 
Ocenię to 5/10.

Jako ostatnie odwiedziłam sklep z ubraniami.





Jest 6 stron ubrań. Większość z nich mi się podoba. Zwłaszcza do gustu przypadły mi włosy spięte w warkocza, w kapeluszu, ale niestety jest za diamenty, których nie posiadam. 
Ogólnie jednak oceniając - 8/10.

Zrobiłam również 2 looki. 
Dla nie VIP: 
Podoba mi się ta bluzka i spódniczka. Do całości idealnie pasują te buty, a wianek dodaje wiosennego charakteru. 
Ocenię ten look 7/10.

 Dla osób ze specjalnym członkostwem:
Bardzo mi się podoba całokształt, a uroku dodaje ten kapelusz. Jest to po prostu przeurocze :*
Oceniam ten look 10/10. Gdybym miała VIP'a na pewno zakupiłabym ten komplet.

Papa :)
~Roxi1532


3 komentarze:

  1. Fajny post, ale za krótki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Trochę krótki post, mogłaś go nieco bardziej rozbudować ;3 ale looki ładne

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)