Menu

piątek, 24 marca 2017

Nowe naklejki w ArtBookach?! + Produkcja lóg.


 Hej, hej, witajcie! Z tej strony Iga. Jako iż ostatnio weszłam na MovieStarPlanet, wyświetliła mi się pewna zmiana. Otóż do ArtBook'ów dodano nowe naklejki. Podobną notkę pisałam na własnym blogu, aczkolwiek opisałam tam tylko osiem nowości. Zapraszam do czytania!


 Oto ArtBook z nowościami, możemy zauważyć, że jest tego bardzo dużo. Pod koniec nie chciało mi się tworzyć obrazka, dlatego wszystko jest losowo poustawiane. Możemy zauważyć tu:
- żółte kwiaty,
- drzewa, głównie palmy,
- emotikony dla VIP,
- różnego rodzaju jedzenie, np. truskawki, pizza, ananas,
- gwiazdkę 'fame' oraz starcoin,
- 'love it' i 'loved',
- jednorożce, tęczę,
- kwiaty,
- balony, chorągiewki (?),
- różne muzyczne rzeczy, np. magnetofon,
- i wiele, wiele innych.

 Nie wymieniłam tutaj wszystkich rzeczy, ponieważ niektóre były tylko dla posiadaczy VIP'a. Za to serdecznie przepraszam. Jak Wam podobają się nowe naklejki? Jesteście z nich zadowoleni?
 Kolejną sprawą są loga. Produkuje je na zamówienie, oczywiście wszystko jest darmowe. nie tak to brzmi Jak zgłosić się po logo?

Zgłaszam się po logo!
Nick: KasiuniaPaniunia96
Tematyka: mroczne, ciemne
Inne wymagania: dużo krwi, mroku

(przykładowe loga)



 Okej, więc mam nadzieje, że ta bardzo krótka notka się spodobała. Nie zapomnij napisać komentarz! Ja się z Wami żegnam. Do napisania!


MSP - Idza760
Wattpad - Igalla

5 komentarzy:

  1. Zgłaszam się po logo!
    Nick: KarolinaKociara
    Tematyka: Wiosenna, letnia
    Inne wymagania: dużo kwiatów itp.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgłaszam się po logo
    Nick mikioo206
    Tematyka letnio-wiosenna
    Inne wymagania: tekst With the belief that dreams come true i gdzieś z boku nick.
    To ja Mikołaj z tego bloga :)
    Piszę z konta na telefonie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgłaszam się po logo.
    Nick: Tsunade (irlandzki serwer)
    Tematyka: Wiosenna
    Inne: Nie mam. :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chce logo.
    Nik: Klaudi344.
    Ma byc wiosenne i ladne. Pozderki. :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej, Igo. Zacny poacny, z resztą jak zwykle. Także chce logo. Dam Ci za nie worek ziemniaków.
    Nick: Ronwus lub Pienkna pani nad parasolami (które wolisz)
    Tematyka: Wiosenna
    Inne wymagania: Wolna ręka
    Dziękiii ❤

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)