Menu

piątek, 17 marca 2017

Nowa redaktorka

Cześć! Jak spodziewaliście się po tytule jestem nową redaktorką. Yyym... to może krótko o mnie, jestem Marysia i piszę już na dwóch blogach o momio + ten blog o msp, nie wiem czy się wyrobie, ale trzymajcie za mnie kciuki. Moje ulubione kolory to burgundowy, czarny i biały, w sumie też granatowy, ale nie taki jaskrawy. Liczę że pomimo mojej pesymistyczności mnie polubicie, ahh właśnie. Mój nick to SwagerCat, ehh nie pytajcie o nazwę, kiedyś miałam pstro w głowie.

SwagerCat

*jeszcze nie mam loga ale cii*

5 komentarzy:

  1. Już zaprosiłam Cię na MSP.
    Szkoda, że taki krótki post.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. SPoko, SPoko wstawie dzisiaj wieczorem post o nowym temacie (jeśli ktoś jeszcze jej nie zarezerwował)

      Usuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)