Menu

piątek, 17 marca 2017

Marzyciele Pustyni - nowy temat.

Witam! Wczoraj dodano nowy temat na msp, osobiście nawet mi się podoba, choć jak to się mówi - szału nie ma.

Dzisiaj jak weszłam na msp, powitało mnie pustynne tło.


Tło jest nawet ładne, lubię takie kolory. (jak widzicie zaopatrzyłam się już w kilka rzeczy z tego tematu). Ocena dla wyglądu strony głównej to 9/10

Animacje:


Animacje moim zdaniem są świetne, jak widzicie zaopatrzyłam się już w tą z różowymi kulami (?) którymi wymachuje nasza lalka za 350 sc. Myślę czy nie zaopatrzyć się w jeszcze tą za 550 sc z ogniem. Ocena dla animacji to 8/10

Tło:


Dodano jedno tło, ale za to bardzo ładne i o dziwo bardzo tanie, jedyne 300 sc! Oczywiście kupiłam, bo nie wiem czy wiecie, ale zawsze z jednego tematu kupuje tło i co najmniej jedną animację.
Ocena dla tła to 10/10

Ubrania dla dziewczyn:





Muszę przyznać, że masa rzeczy się powtarza, przede wszystkim z ostatniej strony. Ogólnie najbardziej mnie zauroczyła bluzka za 6 szafirów na pierwszej stronie, galotki hihihi z 3 strony i bluzka z ostatniej strony za 400 sc, między innymi ta ostatnia tak mi się spodobała bo zamiast tej farby można zrobić ciemno-czerwony, co wygląda jak krew. Stron całkiem dużo, więc dobrze. Ocena dla ciuchów damskich to 7/10

Ubrania dla facetów:





Chłopacy znowu poszkodowani, mają o jedną stronę mniej. Najbardziej mnie zauroczyły spodnie i t-shirt z pierwszej strony, i koszulka z ostatniej strony. Nie mam co się rozpisywać, bo nie znam się na modzie męskiej. Ocena dla ciuszków męskich to 5/10

Właśnie, podczas pisania posta, postanowiłam, że zrobię jeden look z tej dostawy. A więc dobrze, to look z dostawy:


Ogólnie look bardzo mi się podoba, te włoski są cudne, ale kosztują 4 diamenty więc nie mogę ich kupić (chyba że ktoś da mi pakiet vip ale ojj chyba nie xD). Look kosztuje 1975 sc i 4 diamenty, więc bardzo tanio jak dla mnie.

Bayoo!

Moje piękne logo hihi

6 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. *^* Dzięki, robiłam je z 5 minut hah xD

      Usuń
  2. Mi szczerze mówiąc ten motyw nie przypadł do gustu jeśli chodzi o ubrania, ale tło jest epickie <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi się średnio podoba ten motyw://

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)