Menu

piątek, 17 marca 2017

Looki z nowego motywu + nowa redaktorka


Tutaj nowa redaktorka, której nie znacie. *wow*
Kolejna?
No tak. Pomyślałam, że nie będę robiła typowej notki powitalnej, ponieważ na obecną chwilę - jak pewnie zauważyliście - pojawiło się takich dość dużo, a ja stwierdziłam, że nie będę Was zanudzać historią mojego życia... jeżeli chcecie się czegoś więcej dowiedzieć, to śmiało piszcie w komentarzu.
Ale kim ty tak właściwie jesteś?
Mam na imię Charlotte, na Momio nazywam się White, a na MSP - Whiteroxole. Mam 12 lat.
Nie chcąc przedłużać, przejdźmy dalej!


                                                               *mrał, ale kolorowo*

Stwierdziłam, że na post o nowym motywie nie jestem jeszcze gotowa. Tzn. mój post byłby nudny i dziwny, więc z tym na razie nie będę się wychylać. Ale pomyślałam, że zrobię chociaż looki z nowego motywu, abyście się tak nie nudzili.

Vip:


Jako kolory przewodnie wybrałam ciemny szary oraz czarny. Użyłam tutaj błyszczących, długich włosów w kolorze ciemnego blondu z szarym ombre, czarno-szarej bluzki owiniętej wokół szyi oraz ciemnoszarej ''rozwianej wiatrem'' spódnicy. Do tego dodałam czarne sandały z frędzelkami i i bransoletę na przedramię.
Cała stylizacja kosztuje 1725 sc oraz 9 diamentów, więc według mnie jest to bardzo dobra cena. Z rzeczy dla Vip, mamy tutaj tylko bransoletę.
Wszystko tworzy spójną całość, chociaż przy mojej twarzy nie wygląda to najlepiej.
Ocena: 7/10

Nie-Vip:


Ten look naprawdę mi się podoba. Wszystko jest utrzymane w kolorze lawendowym i nie wiedzieć czemu, kojarzy mi się z mlecznym napojem. Mamy tu włosy w kolorze jasnego blondu, bluzkę, spódnicę, bransoletki i buty z wcześniejszego look'u.
Całość kosztuje 2425 sc, więc jest to nawet dobra cena jak na taką stylizację. Z chęcią bym ją kupiła, ale niestety zbieram na tła do filmów oraz Bonnie (chociaż żadnego jeszcze nie posiadam).
Myślę, że ten ubiór zasługuje na 8,5/10


Mam nadzieję, że ten post, chociaż krótki, się Wam spodobał. Jeżeli zauważyliście jakieś błędy lub macie jakieś uwagi dotyczące posta czy też mojego stylu pisania, piszcie wszystko w komentarzu.
Chętnie poczytam i postaram się poprawić. ^^


~White

6 komentarzy:

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)