Menu

piątek, 31 marca 2017

KONKURS!

Hej, cześć, witajcie. Z tej strony Karolina. Przychodzę dzisiaj do Was z długo wyczekiwanym, wielkanocnym konkursem! Z racji tego, iż już koniec marca, a początek kwietnia do Wielkanocy zostało nam tylko 16 dni, czyli 2 tygodnie i dwa dni. Nie jest to dużo. Mam nadzieję, że się cieszycie. Konkurs organizowany jest na trzech blogach
1. >Tutaj<
2. >Tutaj<
3. >Tutaj<
Zacznijmy!

KILKA INFORMACJI O KONKURSIE!
1. Zgłosić się można tylko trzy razy!
2. Nie kopiujemy czyichś prac z internetu!
3. Prace proszę przesyłać na e-mail: Karolineczka0210@gmail.com,
4. Konkurs trwa od dnia publikacji tego posta (31 marca) do 15 kwietnia 00:00 godziny,
5. W komentarzu pod tym postem proszę napisać, że bierzesz udział,
6. W e-mailu powinny być:
* Prace konkursowe,
* Informacja o tym czy masz mnie w znajomych (jeżeli nie to zaproś, mój nick to KarolinaKociara),
* Jaki masz nick na MSP,
7. Jeżeli wygrana osoba nie odpisze w przeciągu dwóch dni wybiorę następną,
8. Wyniki pojawią się 16-18 kwietnia w godzinach popołudniowych,
9. Będą dwa pierwsze miejsca, drugie itp,
10. Gdy opublikuję ten post na wannach to pytania będą dotyczyć wann itp,
11. Każda osoba, które weźmie udział otrzyma dyplom!

Zadania:
1. Stwórz/ lub prześlij swoje obecne logo wiosenne/wielkanocne bądź jakieś creepy,
2. Odwzoruj wybraną/go YouTuberkę/a, aktora ogólnie jakąś gwiazdę,
3. Stwórz wiosenny artbook (ma być wycięty do rozmiarów artbookowych, aby nie było widać ilości sc, postaci itp),
4. Odpowiedz na kilka pytań:
1. Kto założył tego bloga?
2. Ile postów pojawiło się w marcu tego roku (licząc też tego)?
3. Kto obecnie jest jedynym aktywnym administratorem tego bloga?
                   
Nagrody:
1. VIP na tydzień (Star lub Elite), 3 grafy, Love na wszystkich lookach i artbookach oraz
obejrzenie wszystkich filmów
2. 4 grafy, cała lista do 2000 SC, Love na pokoju i artbookach
3. Lista do 1500 SC, 5 grafów, 2 ubrania (wybrane) z mojej szafy, Love na pokoju

Moim zdanie jest o co walczyć, więc zapraszam do brania udziału!


                                                      ~ Pozdrawiam Karolina
                                                                                                    

32 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Nie organizuję tego konkursu, ale to chyba oczywiste, że przesyłasz własną pracę... Jeśli nie masz własnego wiosennego loga, to zrób je.

      Usuń
    2. albo CREEPY loga, remember

      Usuń
  2. BIORE UDZIAAL :--)

    nie mam cie w znaj bo nwm jaki masz nick ups

    OdpowiedzUsuń
  3. A dobra, biorę udział dla zabawy. Chyba nie mam Cię w znajomych i nie znam Twojego nicku....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, nie masz mnie w znajomych. Mój nick to: KarolinaKociara

      Usuń
  4. Biorę udzial. Nie mam cię w znajomych, nie znam nicku

    OdpowiedzUsuń
  5. czyichś*
    w przeciągu*
    Przez takie okropne błędy nie czytałam do końca i uważnie, może coś się jeszcze znajdzie.
    ~'M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zgłaszam się, ale dobrze, że organizowany jest tu taki konkurs.

      Usuń
    2. okropne błędy
      o jejku
      tak ci współczuje
      musiałaś tak bardzo cierpieć czytając to

      Usuń
    3. Oj, niestety tak. Jestem uczulona na takie błędy, razily mnie w oczy, dziękuję za troskę. Ojoj, ale boli, ałć.

      Usuń
    4. Ten uczuć gdy Luiza chciała pocisnąć, ale *Idk kto, serio zacofana jestem* umie w sarkazm xd
      Kłaniam się nisko B))

      Usuń
    5. Ten uczuć gdy Luiza chciała pocisnąć, ale *Idk kto, serio zacofana jestem* umie w sarkazm xd
      Kłaniam się nisko B))

      Usuń
    6. Jeśli chodzi o to, kim jestem, bo może źle zinterpretowalam Tw kom, to prowadziłam Marine-MSP, a teraz nagrywam Na YT jako Ola Milka Games.

      Usuń
    7. Teraz takie pe es, chyba zgłoszę to na policję, bo musi mi odszkodowanie zapłacić. Prawie straciłam wzrok przecież!1!!1!!111!!!1

      Usuń
  6. Biorę udział, prawdopodobnie dziś wszystko wyślę. (:

    OdpowiedzUsuń
  7. Kto założył tego bloga, bo ja taka tępa jestem?

    OdpowiedzUsuń
  8. wszystko już wysłałam z maila Careylies@op.pl, proszę odpisz, czy doszło. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgłaszam się! Super konkurs, już wysłałam maila ☺

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)