Menu

niedziela, 5 marca 2017

KONKURS

Postanowiłam reaktywować bloga. Szukam osób, które mi w tym pomogą, czyli redaktorów. Chciałabym, by zgłosiło się przynajmniej kilka osób, bo po prostu obecnie w załodze nie ma żadnego aktywnego redaktora, a ja sama nie dam rady.

Zasady:

Wasza praca ma zawierać dwie części:

a) krótki opis Waszej osoby 
b) post o MSP

a) Tak naprawdę są mi potrzebne jedynie informacje, czy piszecie na innych blogach - jeśli tak, to na ilu (linków nie trzeba) i jak często wstawiacie na nich posty. Dzięki temu będę wiedziała, czy macie wystarczającą ilość czasu na tę stronę. Podajcie również swój nick w grze. Rzeczy typu wiek, imię, zainteresowania nie musicie pisać.
b) Jest to najważniejsza część zgłoszenia. Będę ją oceniała na podstawie następujących kryteriów:
 ortografia, interpunkcja i stylistyka
 kreatywność i oryginalność
 styl - nadmierne używanie zwrotów typu "ów" itp., ogólnie pisanie zbyt dojrzale. Czytelnicy czegoś takiego nie lubią. To samo dotyczy emotikon, można ich użyć, ale nie za dużo. Powiedzmy, że 3-4 to maksimum.

Prace dostarczacie na LuizaMSP123@gmail.com do 15 marca. Jednak dodatkowo napiszcie w komentarzu, że wysłaliście zgłoszenie. To tyle, życzę powodzenia. :)



71 komentarzy:

  1. Życzę powodzenia. Zgłosiłam się do konkursu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twoja praca przyszła, ale chyba nie przeczytałaś dokładnie notki, zgłoszenie ma składać się z dwoch elementów: krótkiego opisu o Tobie i posta o MSP. :) Ty wysłałaś tylko pierwszą część.

      Usuń
    2. A na czym to ma mniej więcej polegać? Bo chcę się dostać ale nie za bardzo rozumiem tej drugiej części xd

      Usuń
    3. Po prostu napisz zwykłego posta. Tematyka może być dowolna, ważne, żeby był o MSP. Jakieś looki, tag, co Ci tylko przyjdzie do głowy.

      Usuń
    4. Już wysłałam drugą część :p

      Usuń
  2. może najpierw usuncie osoby, które nie piszą

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiem, ale cały czas mam nadzieje, ze ktos jednak wróci ;/

      Usuń
    2. wiekszosc zapomniała o tym blogu

      Usuń
  3. Wysłałem zgłoszenie tylko że z głównego konta Twój Marzyciel .

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wyślę, nie wyrabiam z dwoma blogami. Miejmy nadzieje ze jak dostane laptop to sie zmieni. Pozostaje mi tylko zyczyc powodzenia chętnym i Lanche by przywróciła tu życie

    OdpowiedzUsuń
  5. Biorę udział, po szkole wyśle zgłoszenie, życzę innym powodzenia :)))


    ~Werxka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nadal nie mam Twojego zgłoszenia. ;//

      Usuń
  6. powodzenia dla wszystkich!
    ja osobiscie planuje wrocic juz niedlugo ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zawalona szkołą przestałam blogować, czytać blogi i nagrywać na YT (Ola Milka Games). Myślałam sobie, jak tu Emi Caffe, jak wanny i kilka innych blogów. Patrzę - albo już praktycznie nie istnieją (brak nowych postów, zakończenie bloga, usunięcie strony). Tutaj jednak jakiś pierdyliardowy raz konkurs na Redaktora. Czy już nie lepiej to zostawić? Naprawdę, to bez sensu. Rozumiem, chcecie ratować stronę, ale blogi o MSP zeszły większości z pola widzenia (osoby, które były dobrymi blogerami już dorosły, albo nie interesują się gierką, a nowe pokolenia raczej wolą grać, a nie pisać). Nie lepiej to już zostawić? Wszystkie blogi o MSP wkroczyły w błędne koło - przychodzą nowe osoby, po krótkim czasie odchodzą, a potem x raz konkurs...

    ~'Milka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tych 'sławniejszych' blogów istnieją 3. Myślę, że warto próbować.

      Usuń
    2. Na Emily, Mondye i Sspectrze jest okej i wszystko dobrze funkcjonuje
      Troche nie na temat, ale co tam

      Usuń
    3. Być może, ale moja opinia jest taka, że blogi o MSP się staczają, redaktorzy nie mają pomysłów i czasu na posty, odchodzą i organizowany jest co jakiś czas nowy konkurs. Tak będzie w kółko, przynajmniej się z tym trzeba pogodzić, bo jak widzę, to wiele osób hejtuje takich blogerów (przychodzą zaraz odchodzą), a skoro toczycie to samo, musicie o tym wiedzieć i szanować, albo przynajmniej się przyzwyczaić i nie obrażać ich.

      Usuń
    4. Te blogi co sie wybily wczesniej i nie zostaly zaniedbane (jak sie dzialo wlasnie z ta strona) dobrze funkcjonują. Chętnych na zostanie bloggerami jest podobny procent, jednak nie kazdy ma do tego predyspozycje. Badz co bądz - moim zdaniem - msp jest co raz bardziej dziecinne, a przeciez nie wezmiesz na redaktora osoby ktora nie zna dokladnie zasad ortografii. Nie mam nic do tych osob, ale nie moga pisac na blogu, jesli pisza np. Muj.
      Wyjasniajac by ktos sie nie czepial - nie pisze tu, ze msp sie stacza. Tylko o tym, ze przybywa co raz wiecej mlodszych osob

      Usuń
    5. Może trzeba się zastanowić, dlaczego chętnych redaktorów nie przybywa? Z moich obserwacji wynika, że to kwestia czytelników. Na każdej stronce komentują w kółko te same osoby. Nawet jeśli tych komentarzy jest sto, to zawsze pochodzą od tych samych autorów. MovieStarPlanet potrzeba świeżości, a tej się organizując same nabory z palca nie wyssie.

      Usuń
    6. Większość gier takich jak nasza ma podobny problem, bo są sezonowe i uzależnione od ilości napływających graczy, których nie może wiecznie przybywać, na przykład agario. Tam społeczność youtubowa, która dawniej roiła się od wyświetleń zamarła.

      Usuń
  8. Kocham cie za to ze wspomnialas o uzywaniu zbyt dojrzałychzwrotow, to jest smieszne i komiczne xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie jest smieszne, jezeli tego nie naduzywamy.

      Usuń
  9. Lanche, mogłabym prosić o zmianę "czytelnicy tego nie lubią" przy punkcie o 'zbyt dojrzałych wzrotach' i "ów"? Ja bardzo to lubię C':

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdanie typu "Ów sukienka prezentuje się świetnie z resztą ubrań" brzmi naprawdę ładnie, gdy po prostu tego typu zwroty nie są nadużywane i jedynie wplatane w tekst. Myślę, że o takie zdania Ci chodzi. Nie zmienię tego w poście, ale szanuję Twoją opinię. :)

      Usuń
    2. Tak, rzeczywiście, mniej więcej o to chodziło. Szkoda, że nie zmienisz, ale tak myśląc, to z jednej strony lepiej to zostawić. Dziękuję, że odpisałaś ;)

      Usuń
    3. A według mnie zdanie "Ów sukienka..." brzmi okropnie, wolę wyrażenie "Owa sukienka..." :)

      Usuń
    4. Według mnie używanie "ów" albo "owa" w postach na blogu (zwłaszcza o MSP) brzmi kiepsko, bo wymuszenie dojrzale. No, kwestia smaku.

      Usuń
  10. idk, powodzenia wszystkim i tyle

    OdpowiedzUsuń
  11. Wysłałam zgłoszenie :) mam nadzieję, że wszystko jest zrobione odpowiednio.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Praca przyszła. :) Tak, wszystko jest w porządku.

      Usuń
  12. Ile osób się już zgłosiło?

    OdpowiedzUsuń
  13. Już napisałam email, liczę że jest spoko /SwagerCat

    OdpowiedzUsuń
  14. Zgłosiłabym się, no ale ledwo co wyrabiam z dwoma blogami. ://

    OdpowiedzUsuń
  15. Hej! Zgłaszam się. Zaraz będę pisać do Ciebie zgłoszenie!

    OdpowiedzUsuń
  16. Wiadomość do Luizy - ile wymagasz notek tygodniowo?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że 1-2 notki tygodniowo wystarczą

      Usuń
  17. Odpowiedzi
    1. ale potem wysle zgloszenie bo pisze heheh

      Usuń
  18. Wysłałam myślę ,że się spodoba:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wysłałam zgłoszenie... Ciekawe czy ktoś się jeszcze do mnie przekona po tych durnych postach które tu pisałam dwa czy trzy lata temu :PPP meh

    OdpowiedzUsuń
  20. Boże, dopiero teraz zauważyłam błąd w moim zgłoszeniu... Rzadko*, ugh...

    OdpowiedzUsuń
  21. Zgłosznie wysłałam:)
    Liczę, że Ci się spodoba.
    Ile zgłoszeń już przyszło?
    A osób ile przyjmiesz na redaktorów?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyszło 10 zgłoszeń, czekam jeszcze na 2 osoby, które maja wyslac, macie jeszcze czas do jutra (a jeśli ktos naprawde sie nie wyrobi to do 16 lutego do 17, o 18 beda wyniki)
      Mam juz prawie gotowe wyniki, póki co przyjmę 7 osob :)

      Usuń
    2. Ciekawe czy ja tam jestem🤗

      Usuń
  22. Aj, wysłałam. Przepraszam, że tak późno, mam nadzieję, że jeszcze się załapałam do kandydatów. :>

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)