Menu

sobota, 18 marca 2017

Jaki makijaż kupiłabym gdybym miała vip?

Czeeść, tu wasza najkochańsza SwagerCat (wiem że wszyscy mnie kochają ♥). Postanowiłam pokazać wam make-up, jaki bym zrobiła, gdybym choć raz miała vipa (możecie dać, ale nie nalegam, oczywiście jeśli nie macie co zrobić z vipem na tydzień dostanym za vipa za rok/doładowanie).

Wiem, wiem nie zmieniłam oczek, po prostu mi się mocno podobają. Makijażu też nie zmieniłam, ale zmieniłam usta i nosek. Jak widzicie zmieniłam nos, na ten z piegami. Zawsze o nim marzyłam, i marzę. Moim zdaniem jest uroczy, i nie trzeba zakładać piegów, które nie wyglądają za ciekawie yyy jej, również bym zmieniła usta i ich kolor. Usta teraz te vipowskie, o których marze, a kolor zmieniłam, ponieważ bardzo mi się podoba, ale niestety z moimi ustami teraźniejszymi źle wygląda.

Tu macie do porównania moją teraźniejszą twarz:


To chyba tyle, przypominam możecie mi dać tego vip'a, chociaż nie nalegam.

Bayooo!

11 komentarzy:

  1. Bardzo Krótko post. Można by było dodać do niego jakiś tag

    OdpowiedzUsuń
  2. Trochę krotki i randomowy ten post. Ładnie piszesz, ale gdybyś wymyśliła jakąś ciekawą serie i robiła dwa razy dłuższe notki byłoby lepiej. To tylko taka mała sugestia, na Twoim miejscu zajelabym się robieniem stylizacji bo megaśnie ci wychodzą!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo dzięki, postaram się robić dłuższe.

      Usuń
  3. Twarz raczej nie w moim stylu, ale bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nmge, ale fajnych redaktorow dodaliscie. <333333333
    Pikna twarz, zycze zebys miala kiedyd tego wipa. :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Powinnaś dać do porównania ss twarzy, którą masz obecnie.

    OdpowiedzUsuń
  6. zastanawiam się czy ten post miał być bekowy czy ty tak naprawdę

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak na prawdę, wstawie do porównania tą twarz, żeby nie był taki krótki xD

    OdpowiedzUsuń
  8. Post trochę krótki, ale fajny.

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)