Menu

sobota, 25 marca 2017

Iga kreatorem, czyli loga! #1

(link do tła: tutaj)

 Oto pierwsze logo. Jest ono dla Tsunade. Prosiłaś o wiosenne, dlatego spełniłam twoje życzenie. Bardzo zabawiłam się z kolorkami kwiatów, gdyż wydawały mi się mdłe. Chciałam, żeby przypominało żywe kolory, czyli wiosenne. Muszę przyznać, że udało mi się. Cytat jest dość prosty, czyli zwykłe 'be happy'. Podkreśla go strzałka. Niżej widnieje Twój login - Tsunade. Użyłam tutaj dwóch postaci - jedna wydaję się szczęśliwa, natomiast druga lekko się chowa. Nie miałam pojęcia jakie dodatki by pasowały do loga, dlatego popadałam ozdobne 'esy-floresy' i małe gwiazdki, których prawie w ogóle nie widać. 
 Daj znać co Ty o nim sądzisz!

(link do tła: tutaj)

 Kolejne logo jest dla KarolinKociary. Jak poprzedniczka prosiłaś o logo wiosenne, dlatego spełniłam Twoją prośbę. Wydaję mi się, że wyszło bardzo ładnie. Podoba mi się ten przezroczysty pasek na środku. Nie miałam pomysłu na cytat, dlatego dodałam 'Wiosno, wiosno! Tam, tam, tam!'. Troszeczkę niżej widnieje Twój login. Z kolorami trochę się zabawiłam, ponieważ chciałam, żeby wpadały w morelę. Z boków wystają różne gałęzie.
 Daj znać co o nim sądzisz!

(link do tła: tutaj)

 Niestety, ale muszę przyznać, że wyszło mi źle. Jest to logo dla Mikioo206. Nic mi się tutaj nie podoba. Na samym środku, jest pusta przestrzeń, którą nie wiedziałam jak zagospodarować. Cytat dodałam taki o jaki prosiłeś. Nie dodałam żadnych efektów, tylko biały kwadrat, który powiększyłam, i 'stworzyłam' przezroczysty. W niektórych miejscach można zauważyć połyski. W prawym dolnym rogu widnieje Twój nick.
 Koniecznie powiedź jak Ci się podoba!

(link do tła: tutaj)

 Oto kolejne logo. Muszę przyznać, że bardzo mi się podoba. Jest ono dla Klaudi344. Na początku nie byłam przekonana do owego tła, aczkolwiek gdy zaczęłam tworzyć, przekonałam się, że nie miałam racji. Tło jest nieziemskie. Cytat wzięłam z pięknej książki - Mały Książę. Pod spodem widnieje Twój login. Stworzyłam Ci wianek z kwiatów.
 Mam nadzieję, że Ci się podoba!

(link do tła: tutaj)
 No i ostatnie logo na dzisiaj otrzymuje osoba o bardzo ciekawym nicku - Piekna pani nad parasolami, bądź Ronwe. Tło bardzo mi się spodobało, ponieważ jest na nim ptok ptaszek. Na białym kwadracie, widnieje cytat z książki Mały Książę. 'Na zawsze ponosisz odpowiedzialność, za to co oswoiłeś". Niżej widnieje Twój pseudonim - Ronwe/Ronwuś.
 Daj znać, czy Ci się podoba!
 Okej, więc na dziś to tyle. Mam nadzieję, że loga, które robiłam 6h Wam się spodobały. Oczywiście możecie się zgłaszać po kolejne. Na dziś to tyle. Do napisania!


MSP - Idza760
Wattpad - Igalla

16 komentarzy:

  1. Dziękuję za piękne logo.<333

    OdpowiedzUsuń
  2. Love za to logo! ❤❤❤❤
    Moje najłdniejsze byczys B)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest super! Dzięki wielkie. :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapraszam na ślub mój i Tomka hihihi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja ojeciec chrzestny aka ochroniarz aka jebazka

      Usuń
    2. jednak nie jestem ksiodzem

      Usuń
  5. Cudenko, aww. *.* Bede uzywac. <33

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgłaszam się po logo!
    Nick: Apple35Jack
    Tematyka: wiosenne
    Inne wymagania: angielski cytat, a rogu napis ,,Ashalla", a z resztą zdaję się na Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Logo jest przepiękne!!! Dziękuję 🙂

    OdpowiedzUsuń
  8. to logo dla ronwe
    mały książę mruuu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie czytałam tego, ale cytat jest supi ❤

      Usuń
  9. Mogę logo? Wiosenne jak można :3 Nick SwagerCat

    OdpowiedzUsuń
  10. Loga są śliczne ale jakoś mi brakuje dodatków, ja zawsze dodaje jakieś motylki coś idk
    ale tak to śliczne, logo dla Ronwe 10/10

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)