Menu

czwartek, 16 marca 2017

Hej, jestem Julka

Hej! Bardzo się cieszę, że zostałam przyjęta na redaktorkę, na tym blogu. Ponieważ chciałam w pierwszym poście opowiedzieć coś o sobie to podzieliłam go na pare kategorii, aby łatwiej wam było dowiedzieć się tego co chcecie (jak was coś nie interesuje to po prostu to pomińcie).
O mnie:
Jestem Julia, mam 13 lat. Interesuję się kosmosem i różnymi związanymi z nim poddziedzinami (jeśli tak mogę to nazwać). W wolnym czasie rysuję, gram na komputerze. Do moich ulubionych gier należą MovieStarPlanet (logiczne...), The Sims 4 i 3 oraz Minecraft (chociaż go nie mam).
MovieStarPlanet:
Na MSP jestem Roxi1532 i pod tym nickiem wolę abyście się zwracali (chociaż Julka też może być). Teoretycznie jestem tam od grudnia 2012 roku, a praktycznie to od grudnia 2016 roku XD.
Blog:
Nie mam innych blogów, doświadczenie mam znikome w tych sprawach, ale piszę także książkę na WattPadzie (a w sumie to dwie książki) i jak ktoś ma tam konto to może zobaczyć - Roxi1532.
Tutaj planuję w miarę regularnie publikować wpisy, ale to w głównej mierze zależy od szkoły... Na pewno co tydzień będę starała się publikować moją opinię na temat danych motywów, mam nadzieję, że ta seria się spodoba.
Kontakt:
Aby się ze mną skontaktować zapraszam do napisania na prywatnych na MSP - Roxi1532, lub mailowo na adres juliajula1532@gmail.com

Dziękuję za wysłuchanie, mam nadzieję, że ten blog odżyje i
Papa :)

WSZYSTKIE EWENTUALNE PYTANIA ZADAWAJCIE W KOMENTARZU :)

5 komentarzy:

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)