Menu

czwartek, 23 marca 2017

Deszczowe dni - nowy temat + Wielkanocne wyzwanie

Hejhejhej.

Dzisiaj zawitał do nas nowy temat, w ogóle mam nadzieje, że żaden z moderatorów się nie obrazi jeśli napiszę JA o nowej kolekcji.


Dzisiaj jak weszłam na msp przywitał mnie całkiem miły widok.

Tło całkiem ładne, chociaż mało współgra z postacie, a krople są za jasne, powinny być bardziej hmmm.... przezroczyste? Daje jemu ostre 6/10


Obrazek "reprezentujący" tą kolekcję, jest całkiem ładny. Ładne logo kolekcji. Ciuchy zapowiadają się zachęcająco. Jedyne co mi się nie podoba to ta eee mina moviestar z styłu. Ja tam bardzo lubię deszcz, nie wiem czemu jest taka zła xD Ocena na obrazek to 8/10

Rzeczy:


Ouu wielkie zaskoczenie, najdroższa rzecz kosztuje 500 sc - dość mało. Rzeczy są takie sobie, mało przydatne. Najbardziej mi się chyba z nich podoba piesek za 4 diamenty - tylko ta cena... Ocena dla rzeczy to zdecydowane 5/10.

Tła:

Oby dwa tła są ładne, ale oczywiście bardziej mi się podoba te dla vip'ów. Bardzo mi się podoba ich kolorystyka i cena - świetnie po prostu. Ocena dla nich to 8,5/10

Animacje:


Booże... ja tu nie mam sc, a tu takie cudowne animacje, najbardziej mi się podoba ta z nieotwartą parasolką za 275 sc, na pewno ją kupie. Wszystkie animacje są według mnie urocze i przydatne. Na pewno zakupie kilka. Ocena dla animacji to 10/10

Ubrania dla dziewczyn:





Woow! Ubrania z tej dostawy to moje loff. Wydam na ciuchy około 1800 sc - tyle wyliczyłam. A to tylko dlatego, ponieważ modzi dali całkiem całkiem ceny - to dla mnie zaskoczenie. Np. te legginsy w chmurki które są hothohot tylko 300 sc! Jestem z nich dumna i tyle. Ocena dla ubrań to 10/10

Ubrania dla chłopaków:




Ubrania dla chłopaków całkiem fajne - oczywiście o jedną stronę mniej niż dla dziewczyn. Fajne są T-shirty dla chłopaków, yhm. Wiele tu nie mam do powiedzenia. Ocena to 7/10

Look:



Ten look jest moim zdaniem świetny, zakochałam się w tej pelerynce - niestety dla vip. Bardzo to ładnie wygląda, jak już pewnie zauważyliście, żeby zakupić ten komplet trzeba posiadać członkostwo vip i diamenty (ajm not ricz).

Zauważyliście już ikonke u góry ekranu?


Możemy się domyślić, że za tydzień lub dwa rozpoczną się wielkanocne wyzwania - jestem bardzo ciekawa jakie będą nagrody, i jaki będzie boonie.

Dobra, to chyba tyle w tym poście! Bayooo!


6 komentarzy:

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)