Menu

niedziela, 19 marca 2017

Co wolisz? (wersja MSP) + Co użytkownicy sądzą o MSP?

Hej, hejka, witajcie! Z tej strony nowa redaktora - Iga. Otóż dzisiaj przychodzę do Was z "Co wolisz", które sama wymyśliłam. Jeśli gdzieś było coś podobnego, to najserdeczniej przepraszam, ale nie widziałam. Zapraszam do czytania!

StarCoins vs Diamenty?
Diamenty, ponieważ za nie możemy dawać pozdrowienia, które dają nam fame i SC.

Styl Tumblr Girl vs Goth?
Szczerze to sama nie wiem, jednak Goth do mnie nie przemawia. Chyba wybiorę styl Tumblr Girl.

1 tysiąc diamentów vs 1 tysiąc monet?
Oczywiście, że diamenty! Są one o wiele bardziej użyteczne, ponieważ można dawać za nie pozdrowienia.

Juna13 vs ! ! ! Alicja ! ! !
Wybiorę Alicję, ponieważ robi fantastyczne filmy, a Juna wybiła się na sekundówkach. 

Fame vs starcoins?
Hm. Trudne pytanie. Szczerze, to nawet nie wiem. Może... fame? Wraz z zdobywaniem poziomów wzrasta popularność, a z nią pieniążki. cococococococo

Artbook'i vs zdjęcia?
Chyba zdjęcia, ponieważ lubię je przeglądać, i patrzeć na czyjeś dzieła. W tej kategorii jest dużo pięknych rysunków, może to też dlatego.

Forum vs chat grupowy?
Oczywiście, że forum. Z chat'ów grupowych nie korzystam, dlatego odpowiedz jest pewna - forum. Często tam przesiaduje, i biorę udział w przeróżnych zabawach, np. wymyślanie historyjki, twoje imię po japońsku itp.
Teraz przyszła pora na drugą część posta, czyli co użytkownicy sądzą o MSP. Niestety mam tylko parę odpowiedzi, ponieważ nie miałam dużo znajomych online.

stylowa123star2

uniakaty sa juz
Niestety ale tylko dwie osoby mi odpowiedziały. Opinie są różne, ponieważ jedna MovieStar, mówi, że MSP zrobiło się nudne, a druga uważa, że MovieStarPlanet jest bardzo fajne. Zgadzam się z dwoma stronami, aczkolwiek chyba bardziej jestem za pierwszą odpowiedzią.
Okej, więc na dziś to tyle. Mam nadzieję, że notka się spodobała. Jeśli chcesz takich więcej, napisz! Ja się z Wami żegnam. Do napisania! 


`Iga/Igalla

9 komentarzy:

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)