Menu

piątek, 17 marca 2017

5 opcji, których (chyba) nie używasz na MSP

Dzisiaj przychodzę do was z 5 opcjami, których (chyba) nikt nie używa (jeżeli ty ich używasz napisz w komentarzu :))
1. Dodatki do filmu.
Mamy tutaj 6 postaci, które mogą brać udział w naszych filmach. Dawniej postaci było siedem, była także Samantha (extra), która zniknęła w momencie pojawienia się Pixi Star. Mam wrażenie, że nikt nie dodaje tych postaci do filmów (spotkałam się z nimi tylko 2-3 razy), a sama nigdy ich nie dodawałam, ale teraz w sumie jak myślę, można by było je dodać do tzw. sekundówki, lub filmu ściśle związanego z danym tematem postaci...
2. Gry w chat room'ach.
W chat room'ach można zauważyć leżące na "podłodze" quizy, spadające gwiazdy, pojedyncze star coinsy itp., ale nie każdy wie, że różne gry można wygenerować nawet w swoim pokoju. Są to "pojedynek taneczny", "walcz w bitwie", "łap serca", "spadające gwiazdy", "deszcz pieniędzy" oraz "quiz". Są to gry na dwie osoby, więc myślę, że można czasami sobie w tak owe pograć. Ja osobiście mówię, że w nie nigdy nie grałam.
3. YouTube.
Na MSP można także oglądać... youtube! I po co ja się pytam...
Każdy kto chce oglądnąć sobie film na yt, zapewne ogląda go na stronce youtube.pl, a nie na MSP, co generuje lagi... Ja nigdy nie oglądałam filmiku na MSP na yt, a wy?
4. Codzienne fame.
Gdy wejdziemy w zakładkę "Star Vip" w lewym dolnym rogu (pod naszą MS) codziennie generują się dwa nowe prezenty, które łącznie dają nam 300 fame. Korzystacie z tego?
5. Zakupy ze znajomymi.
Jest opcja robienia zakupów razem z naszymi przyjaciółmi, o czym chyba większość wie, ale mam wrażenie, że nikt z tego nie korzysta (nie wiem, nie znam się!). Po pierwsze gra się laguje, po drugie nasza znajoma/nasz znajomy znika po jakimś czasie, co jest bez sensu, a po trzecie... nie ma po trzecie :(

Powiem wam, że ja z tych opcji raczej nie korzystam, ale czemu nie? Myślę, że najfajniejszą rzeczą z tych ukazanych są darmowe prezenty (no bo, kto nie lubi prezentów?!),

Mam nadzieję, że materiał się wam spodobał i papa :)


7 komentarzy:

  1. Ja tam korzystam z codziennych prezentów na pakiecie xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja korzystam z codziennych prezentow, z reszty nie.
    Fajny post!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja korzystam jedynie z prezentów.
    Super post!

    OdpowiedzUsuń
  4. Też korzystam tylko z prezentów. Super post! 💃💋

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja korzystam z prezentów i zakupow

    OdpowiedzUsuń
  6. Robie zakupy z Zulstin, gdy tylko wejdzie dla raka. :)

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)