Menu

czwartek, 5 stycznia 2017

WYNIKI LOSOWANIA!

Tutaj Carde, dzisiaj szybki post w którym ogłoszę wyniki losowania.

KOMPLET VIP
Zgłosiły się po niego 2 osoby.
Mabbie (M) oraz Oliwia Drozd (O).
Wygrywa...

























...























JESZCZE TROCHĘ NA DÓŁ!
































Oliwia Drozd lub cami430, gratuluję!
Gdy to czytasz nagroda już na Ciebie czeka lub jest wysyłana :)

MIEJSCE 3
Wygrywa je...

































...
































NA DÓŁ!





















MeowKawaiiMeow, gratuluję!
Nagrodę uzgodnimy razem na priv, zgłoś się do mnie!

MIEJSCE 2
*5 prezentów z listy życzeń, do 500 sc. powinno być*
Gotowi?















































Niżej...



























Oliwenieczka! Gratuluję! Nagroda jest Twoja!

NAGRODA 1
Uh... emocje? No dobra, lecimy!




























...
















































JESZCZE NIŻEJ!














































































TROCHĘ W DÓŁ...






































simik6!
Moje gratulacje! Dodaj wymarzone ciuchy lub rzeczy na listę życzeń! ;)

To tyle z mojej strony, niech każdy wygrany zgłosi się do mnie. Nagrody rozdam do następnego tygodnia.

40 komentarzy:

  1. OH JEA KURWY!
    DRUGIE MIEJSCE
    WKONCU COS WYGRALAM!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Picz, opanuj emocje.



















      TRZECIE MIEJSCE KURWY!

      Usuń
    2. sama przeklinałam i łamałam regulamin, który o ironio sama stworzyłam
      jednak starajcie sie nie przeklinać, zeby było śmiesznie, bo to nic wam nie da

      Usuń
    3. Lanche, daj sie nacieszyć. Po raz pierwszy cos wygralam :')

      Usuń
    4. Dziewczyny rozumiem Wasz entuzjazm ale znacie regulamin...

      Usuń
    5. Ktoś raz powiedział; "Zasady są po to aby je łamać"

      Usuń
  2. Jak zawsze... Ronwe jest przegrywem życiowym xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Ehh, nic nie wygrałam :c

    Gratuluję wygranym!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję wszystkim C:
    Tak, w ogóle to dupnie zrobiony nowy wygląd, bo menu rozwijane się zjebało.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Dupnie".
      Menu zostało przez kogoś zrobione na nowych profilkach, a na Wannach jest szablon który z tym menu nie współpracuje. Jest to pewnie kwestia czyjejś niewiedzy, że lepsze menu są ze starych profilek:)
      Kwestia zrobienia takiego menu, to nawet godziny pracy. Jeśli chcesz, możesz zrobić jedno! c:

      Wystarczy tylko wkleić linki wszystkich poradników jakie się pojawiły, dodać strony i inne takie.
      Na błędach każdy się uczy.
      A i co ma menu do wyglądu? To od razu cały wygląd zły? Żałosne XD

      Usuń
    2. no zaraz mnie weźmie kurwica
      ktos robił wygląd 5 godzin a tutaj "dupnie zrobiony nowy wygląd"
      bo menu?
      nie ja robiłam menu, nikt z załogi go nie robił, po prostu osoba, ktora go robiła sie pomyliła w jego tworzeniu i juz mi wysłała poprawne menu, zluzujcie

      Usuń
    3. juz to pisałam w poście "idol challenge", zeby troche zluzować z tym hejtowaniem mojej pracy/pracy innych adminek i redaktorów (bo niestety moi drodzy "dupnie zrobiony wygląd" to zwyczajnie w świecie hejt, a nie opinia ;--)), nawet jeżeli nie miało to tak zabrzmieć), bo ten wygląd robiłam kilka godzin, byłam bardzo zadowolona ze swojej pracy, po czym ktos mi przychodzi i mówi, że wygląd bloga jest dupny, bo menu, które nawet nie ja robiłam
      rozumiem, że jedna rzecz moze popsuć cały efekt, ale opanować sie prosze

      Usuń
    4. szkoda, ze wiekszosc ludzi na świecie robi tak, zeby tylko komuś dopierdolić, nie zauważa jego ciężkiej pracy, a pozniej "ty jebany leniu, wez sie do roboty" ;--)))) pozniej bronią się tekstem, że to tylko ich opinia, krytyka i masz ją przyjąć do wiadomosci, a okazuje sie, że to po prostu hejt

      Usuń
    5. Sory Luizo, ale ten spejs w tle wszystko psuje. To tylko moje zdanie cnie 👌👌

      Usuń
    6. Wlasnie, zgadzam sie z Ronwe. Jak nie masz czasu czy cos, daj gmail to wysle ci poprawione (y)

      Usuń
    7. http://swiataiko.blogspot.com/ "dupnie zrobiony nowy wyglad"
      XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD spojrz na siebie idiotko

      Usuń
    8. Aiko i Luiza - jestecie takie same serio

      Usuń
    9. Zgadzam się z Carde 👌

      Usuń
    10. cusz za dramat
      lol mnie nikt nigdy nie zhejtował bo do mnie nie ma się jak dojebać chyba
      mnie to tam chyba wszyscy lubią
      i to chyba

      Usuń
    11. Tenchu ja Cie lubie.
      Czuj się szczęśliwa.

      Usuń
  5. No cóż... Trzeba się z tym pogodzić :(

    OdpowiedzUsuń
  6. kurde, kiedy ja ostatnio cos wygralam, lol XDDD
    no, gratuluje zwyciezcom

    OdpowiedzUsuń
  7. Prosiłabym o wygranych dodanie coś na listy do końca weekendu, inaczej zrobi losowania od nowa:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzięki bardzo. Pierwszy raz coś wygrałam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje zwyciezcom!
    Typowo slizgonska reklama a co
    mila-i-msp.blogspot.com
    cos specjalnie dla rakow cccc:

    OdpowiedzUsuń
  10. posty off lol
    lanszi dzie posty???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyjej?
      Może poszukam.

      Usuń
    2. pytałam sie niedawno pozostałych redaktorek na naszej konfie na fb czy cos napiszą, część z nich przeczytała ale nie odpisała także nie wiem

      Usuń
    3. Ja narazie nie dam rady, przepraszam... postaram się w ten weekend ale no, nauka :|

      Usuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)