Menu

środa, 4 stycznia 2017

Scary MSP - wyjaśnienie dramy?

Witam wszystkich zgromadzonych przed ekranami laptopów, komputerów, telefonów a może tabletów!
Dziś zajmiemy się Scary MSP. 
Jest to jeden z dwóch postów, które się na ten temat pojawią.
Tak, udało mi się tam wejść, w niedzielę wieczorem. Ja weszłam z linku; https://rc.devmsp.io/.
Chciałam Wam dać zdjęcia jak wygląda ten serwer, ale, genialna ja, zgubiłam folder. Nie wiem kompletnie gdzie on jest, najprawdopodobniej go przypadkiem usunęłam. Mam tylko kilka zdjęć, najwyżej je wkleję gdzieś przy okazji.
Dzisiaj mam dla Was coś ciekawego, dowiecie się sami...

Tak więc takie coś znalazłam na forum.
Miałam szczęście, bo post jest z 31 grudnia, więc nielicznym udało się go zobaczyć.
Przeanalizujmy go...
Zacznijmy od 1 akapitu.
Witajcie na testowej wersji naszej gry "moviestarplanet"! ;)
Czyli mamy potwierdzenie, że jest to po prostu testowa wersja MSP. Jednak dlaczego MovieStarPlanet z małych liter? Z tego co wiem, moderatorzy nigdy tak nie pisali.
od razu mowimy ze to nie jest tak zwanne "scary msp" :)
Hah, moderatorzy wiedzieli, że wśród MovieStars krąży plotka o Scary MSP. Tutaj mamy kolejne wyjaśnienie. Niestety, brak polskich znaków i błąd w "zwane" są widoczne.
na tej wersji nie znajdziecie dziwnych rzeczy!, oprocz jakis bledow w grze ;)
Tutaj się nie zgadzam, gdyż 101 level, Moderatorzy chodzący po chatach, i dziwne posty na forum to jednak są dziwne rzeczy.
W sklepie jest animacja za 1 sc., albo włosy za 400 (ileś) sc., które u nas kosztują 6 diamonds.
A akurat samych błędów nie widziałam.
No i oczywiście, znów, brak polskich znaków, których MSP zawsze używa...

P O D S U M O W U J Ą C
Jesteśmy już pewni, że jest to testowe MSP. Ja osobiście się dziwię, że postanowiono by serwer nazywał się tak zwyczajnie. Nie lepiej go ukryć? Wśród graczy wywołała się niemała afera. Moim zdaniem, po prostu lepiej by było zrobić o tym post na forum (na normalnych serwerach), a uniemożliwić dostęp graczom do testowej wersji. Skoro moderatorzy wiedzieli o istnieniu paniki na temat Scary, czemu nie reagowali?
Jeśli ma być szczera - nadal to wszystko jest dziwne.
Dlaczego post jest pisany po Polsku? Nie jest to Polski serwer. Może ktoś użył Charlesa by napisać to z konta "MSP"? Nie wiemy i, na razie raczej się nie dowiemy.
A jaka jest Wasza opinia?
Napiszcie!

Dzięki za przeczytanie tej krótkiej notki i do zobaczenia!
CARDE

12 komentarzy:

  1. Pamiętam, że kiedyś mogło się tworzyć strony podobne do moviestarplanet :)
    Może faktycznie stworzyli ją moderatorzy, ale gdy widzę błędy w tym poście na forum, to zaczynam wątpieć... Heh, może być też tak, że modzi stworzyli tę stronę, ale nie oni dodali ten temat na forum, tak jak napisałaś - może ktoś użył charlesa 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Omg skery emespe
    Skriny mam na fonie, bo wysyłałaś na messengerze

    OdpowiedzUsuń
  3. Lel, jakie to dziwne że wczoraj też chciałam napisać o tym post XD

    OdpowiedzUsuń
  4. Na MSP oczami kiwi, był o tym post

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nikt nie zna tego bloga; -;

      Usuń
    2. Może ty lol. Sprawdź sobie ilość komentarzy. Nie wiem czy wiez ale w załodze bloga masz jego założycielke c;

      Usuń
    3. Może ty lol. Sprawdź sobie ilość komentarzy. Nie wiem czy wiez ale w załodze bloga masz jego założycielke c;

      Usuń
    4. Może ty lol. Sprawdź sobie ilość komentarzy. Nie wiem czy wiez ale w załodze bloga masz jego założycielke c;

      Usuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)