Menu

poniedziałek, 9 stycznia 2017

Purpurowa galeretka, czyli bez tytulu

Bon Dia!
Zacznijmy od tego, że proszę którąś z administratorek by wyłączyła komentarze w razie gównoburzy, bo nie chcę jej tutaj spowodować, ale ogólnie to może ona się nie wydarzy.
Do Wanien miałam i mam sentyment i myślę, że zawsze tak pozostanie.
Jejku, serio, nie wiem czy to opublikuje, post pisany pod wpływem emocji, uhh.
Byłam taka nastawiona, reaktywuję bloga, dam radę, jej!
Problemem jest, że piszę ja i Luiza. I na chwilę obecną tylko my dwie, pomijając post Invio, może jakiś jeszcze opublikujesz, mam nadzieję.
Stawianie na nogi bloga w 2, 3 osoby jest trudne. Nie oszukujmy się, pomimo tego, że Wanny są raczej w stanie -1, to nadal wchodzi tu wiele osób, w końcu milion wyświetleń jest.
I brak posta przez dwa, trzy, cztery dni wręcz razi w oczy. Mówię tutaj to co ja myślę, oczywiście ktoś może się ze mną nie zgadzać.
Szczerze to straciłam trochę siły, również przez... coś, o czym pewna osoba doskonale wiemy. Oj, chodzi o Luizę ups.
Szczerze, możecie myśleć co chcecie.
-Użala się!
-Przesadzasz!!!
Mhm. Ważna jest dla mnie dobra relacja, między, ujmijmy szefem bloga, a jego redaktorem, uznajmy, że pracownikiem ale oczywiście blog to nie praca to było logiczne, karde.
Serio nie wiem co tu powiedziałam a co nie.
Mam nadzieję, że serio nie będzie gównburzy, cieszę się, że choć próbowałam i napisałam tutaj kilka notek.
Może zabrzmi to głupio, ale chcę być szczera - niektóre posty pisałam po kilka godzin. Komentarzy było mało, tak samo wyświetleń. Eh. Gdy coś się robi, oczekuje się, że ktoś to choć skomentuje. No cóż, ja już się żegnam.
Papa! c:
ja sie boje
publikowac
dbr elo







pozdrawiam Tenche Ronwusia i Tomka
i innych ktorych nie zdazylam ale są ziomalkami
mr

299 komentarzy:

  1. Potwierdzam wszystko bez czytania

    OdpowiedzUsuń
  2. ! Picz nie musisz zmieniać swojego kalendarza umarłych blogów!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też potwierdzam wszystko bez czytania

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Kropka, która przyjdzie po ciebie w nocy.

      Usuń
  5. Truth confirmed my zboczone iluzje Ego and skeri endi wykrzyknik

    OdpowiedzUsuń
  6. To ja pozdrawiam sama siebie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedy nie masz przyjaciół (y)😂😂

      Usuń
    2. Pieseu to twuj przyjaciel 😂😂😂😂😂😂

      Usuń
  7. Nie róbcie burzy
    Mowie do raków na gorze
    Nie lb was -,--
    Żart ziomale

    OdpowiedzUsuń
  8. Eee to w takim razie
    Fioloetowy budyn

    OdpowiedzUsuń
  9. Sraczkoburaczkowy budyń.
    Polecam
    Sraczkoburaczkowy

    OdpowiedzUsuń
  10. OKEJ
    POZDRAWIAM MOJĄ KLASĘ VI C KC WAS
    POZDRAWIAM CAŁĄ EKIPĘ EEMILY KC WAS <333
    POZDRAWIAM MOICH INTERNETOWYCH PRZYJACIÓŁ KC WAS <333
    NIE POZDRAWIAM LUIZKI NIE KC CB <333

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja??? Dla mn jak zawsze specjalne pozdrowienie
      CZEKAM

      Usuń
    2. Otoja
      Internetowypszyjaciel

      Usuń
    3. POZDRAWIAM CARDUSIE <33

      Usuń
    4. Spelniam 3 warunki tylko ze nie chodze do twojej 6c tylko do mojej

      Usuń
    5. Oo, czuję się ppzdrowiona haha. XD <3

      Usuń
  11. ERROR ERROR ERROR ERROR WANNY NOT FOUND

    OdpowiedzUsuń

  12. 'Jeśli masz zamiar napisac cos glupiego, to radze sie zastanowić ;)'
    Ups za późno

    OdpowiedzUsuń
  13. 6 stycznia dokonałem aborcji elo, pozdrawiam załogę zjebixów i Mondye elo

    OdpowiedzUsuń
  14. hej lanszi czekaliśmy na ciebie

    OdpowiedzUsuń
  15. Hej lanszi banszi czekaliśmy na Ciebie 😊

    OdpowiedzUsuń
  16. Kcie ma Lanszi Sranszi? 😘💖💓💜💓💚💓❤💞💙💞💕💞💚💓💞💙💞💙💞💕💞💕💕💕💞💕💞💞💕

    OdpowiedzUsuń
  17. Komitet obrony demokracji
    Tak to było???

    OdpowiedzUsuń
  18. Lanszi, wypij moj koktajk, ktorego głównym składnikiem jest
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    Wybiacz

    OdpowiedzUsuń
  19. Lanszi to siksa, niech zginie

    Tak też chce sobie pocisnąć <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Lanszi Sranszi... Układamy rymy 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lanszi przebrała się za Banszi

      Usuń
    2. Lanszi Sranszi rzyga kranczips

      Usuń
    3. Była sobie Lanszi i jadła pierogi.
      Nagle przyszedł jakiś dresiu i zawołał psa do nogi.

      Usuń
    4. Nie noszą lampasów, lecz szary ich strój
      Nie noszą ni srebra, ni złooota
      Lecz w pierwszym szeregu podąża na bój
      Okrutnych Lanszi flooota

      Usuń
    5. Lecz w pierwszym szeregu podąża na bój
      Okrutnych dla Lanszi floota
      Maszerują hejty, maszerują
      Klawiatura błyszczy, szery strój
      A przed nimi raki salutują
      Bo za nasze blogi idą w bój

      Usuń
  21. Lanszi to zruchany małpiszon

    OdpowiedzUsuń
  22. Pozderki dla lanszi banszi czy jak ci tam

    OdpowiedzUsuń
  23. Mrrr 100 dopsze kohaneczki teraz do 200 siła raczków

    OdpowiedzUsuń
  24. Lanszi, nareszcie cos się dzieje na tym blogu!!!

    OdpowiedzUsuń
  25. WPADNĘ CI DO CHATY LANSZI O PACNĘ CYRKLEM

    OdpowiedzUsuń
  26. Dopra raczgi idem spadź *tak serio to mi się tel rozładowuje sad*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ty do tej godziny siedzisz dziewczynko? ;0;
      ~Yandere Morele

      Usuń
  27. Ludzie, czemu Wybto robicie? :((((( Jakbyście byli na miejsu Sranszi to co byście zrobili? :ccc




























    Wyje










    Krzycze











    Rycze









    CZEKAM NA KOM LANSZI

    OdpowiedzUsuń
  28. Error mózgi not found
    Ja myslalam ze tu burza jest, a tu Emilytale nie ma co robic XD

    OdpowiedzUsuń
  29. Płody płody wrzucam Was do wody

    OdpowiedzUsuń
  30. A JUŻ MYŚLAŁAM ŻE LANSZI NIE MA W ZAŁODZE XDDDDDDDDDDDDDDD

    OdpowiedzUsuń
  31. CZUJĘ SIĘ ŹLE Z TYM ŻE CISNĘ CO ZE MNĄ NIE TAK

    OdpowiedzUsuń
  32. Ide se ksionszke poczytać baj

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja lubię pociongi, ongi ongi! Czekam na kom od lanszi lansi. Pozdrawiam marte karde co lubi 😏😏😏 Db eloz

    OdpowiedzUsuń
  34. Ksmznnslqldndksbxjqmsnzndjwiwmz
    Lanszi gdzie jesteś

    OdpowiedzUsuń
  35. Milene Tomka Ronwe i Peach podniecają menskie płody i jajka wielkanocne
    Uważajcie na nich.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ...carde...
      Muszę ci przypominac ze na konfie mialas nazwe cardemasterka?

      Usuń
    2. Ale nie sexcarde, to różnica!!!!

      Usuń
    3. What... O co chodzi? Xd

      Usuń
    4. To, że Ronwe jesteś zjebem, z którym trzeba iść na odwyk.
      ~YANDERE Morele

      Usuń
  36. Odpowiedzi
    1. ➡Tłumacz Gogiel⬅

      Wszyscy
      Czekają
      Na
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      LANSZIIII™❗❗❗

      ® "Lanszi" jest oryginalnym znakiem zastrzeżonym.
      ® Kopirajt baj FAJNI LUDZIE JOLO 2017

      🚯 U mnie na tel ta emodżi wygląda jakby miała przedstawiać zakaz siusiania penisem

      Usuń
  37. Odpowiedzi
    1. I to parco
      Hahahahahhahahahahah
      ~YANDERE MORELE

      Usuń
  38. szkoda tylko że nikt nie odniósł sie do treści posta

    OdpowiedzUsuń
  39. no i mam gorączkę także nie dam rady w najbliższych dniach czegoś napisac

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To juz nie moj problem
      A i coś tam chciałaś żebym cie odblokowala to pisz na tej konfie do wierszyków, chyba że się wstydzisz bo chciałaś mnie zjechać 😂

      Usuń
    2. ale po co ta twoja "riposta"? informuje tylko czytelników, ze ode mnie sie posty nie pojawiają, nie rozumiem o co ci chodzi

      Usuń
    3. Postow nie ma dlugo od ciebie XD
      Pamietaj tez Lanszi ze sama mialas "lepsze riposty"

      Usuń
    4. Przegrzał Ci się mózg od głupoty.
      *to wyjaśnia gorączkę*
      ~YANDERE MORELE

      Usuń
  40. Dbr dobijemy do 200 kom dla eeee Tuska?

    OdpowiedzUsuń
  41. Hokus pokus, czary mary, kupa Lanszi to Tfuj stary.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś mi chyba
      Odwala
      Teraz czekam na reakcję Luizy

      Usuń
    2. Chyba tfoja bapcia
      ~Yandere Morele

      Usuń
  42. Ej, spokojnie, bo już po dobranocce, więc Królowa Lanszi śpi.
    Tak wgl, to aż nawet ja przyszłam XD więc to już naprawdę szczyt, lol
    A i wolę czerwoną galaretkę (nie to, że krew, niee)

    Tak, więc, dobranoc Lanszi :*** Wszyscy ci nawet zaśpiewaliśmy piosenkę jakbyś nie mogła zasnąć, masz tam wyżej :***

    A i pozdrowienia no więc
    POZDRAWIAM KGW I SAH, BO TO MOJE ZIOMKI SPOD BIEDRONKI <3333 KKKKKCCC
    POZDRAWIAM CAŁĄ EMILYTALE (OPRÓCZ STRASZNEGO ANDRZEJA, BO GO NIE LUBIĘ), MIMO, ŻE TAM NIE JESTEM, LOL <33333
    POZDRAWIAM WSZYSTKICH RAKÓW <3333
    POZDRAWIAM WSZYSTKIE IMIENNICZKI, CZYLI CARDE CZUJ SIĘ ZASZCZYCONA <333 LOFF
    (NIE) POZDRAWIAM LANSZI, <///333 (NIE) KC, LOL

    OdpowiedzUsuń
  43. A gdzie specjalne pozdrowienia dla Ronfe?

    OdpowiedzUsuń
  44. Ło kufiu tesz cieu kace siomku zpod biendrongi loffffffff
    Tesz postrafiam

    OdpowiedzUsuń
  45. Asz sapomniałam sieu potpisać ale SE mnie sraczga
    ~YANDERE MORELE

    OdpowiedzUsuń
  46. Odpowiedzi
    1. Do nie zobaczenia!!1!11!1!


      JEJEJEJJEEJJ

      Usuń
    2. Mileno, powiedzmy sobie szczerze, czego ty tak naprawde ode mnie chcesz? ;) bo kiedyś napisałam negatywną opinie na temat twojego bycia adminem na Emily? duzo osob mnie wtedy poparło, nawet Tomek przyznał sie do błędu, a ty nie podarujesz

      Usuń
    3. A musisz jej cos zrobic? Zrobilas COŚ mi, Ronwe, Carde, a my sie przyjaźnimy. Masz odpowiedz

      Usuń
    4. no tak, pokłóciłam sie z Marta, a ronwe i ty to jej nowa paczka, serio, to tylko pokazuje na jakim poziomie są teraz te blogi, ich czytelnicy

      Usuń
  47. Odpowiedzi
    1. co ma bycie tchórzem do mojego usunięcia się z bloga? przez blogi zepsułam sobie wzrok, nie jest to duża wada, bo 1,25 dioptrii, ale jest, poza tym mam jeszcze na drugim oku o wiele większa wadę wrodzoną
      kiedyś nie pisało się kilku godzin posta, a teraz po pierwsze i tak wiekszosc osob tych postów nie czyta, a po drugie obecnie czytelnicy czasami troche za duzo wymagają od redaktora, zreszta pisałam to juz Marcie
      nie będę wiecznie na blogu, dostałam się tutaj pod koniec września 2015 i to juz jest dosyc sporo
      obecnie pisała tylko Marta, raz Invio, troche ja, ale zauważcie, ze robie rowniez wyglądy bloga, ktorych i tak nikt nie docenia, bo Luiza nic nie robi i koniec
      zapytałam sie redaktorów czy coś napiszą, odpisała tylko Invio i Marta, wiec sie usunęłam, bo nie mam motywacji i koniec
      przestańcie traktować te blogi jak cos poważnego, bo przegapicie zycie :-)) nie traktujecie tego teraz jako zabawe, ciagle sie kłócimy i siebie o coś oskarżamy
      a niektóre osoby tylko kontrolują czy sa posty, jak nie ma to hejtują, ale jeżeli są badz co badz i tak ich nie czytają

      Usuń
    2. dalej prowadźcie dyskusje, ja nie bede tutaj wchodzić, nie ze strachu, po prostu niesamowicie mnie motywujecie do ratowania tego bloga, że aż postanowiłam odejść ;-)

      Usuń
    3. możecie mnie hejtować, ale to nic wam nie da, ale ja nie mam nic do Luizy i trochę ma rację...

      Usuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)