Menu

niedziela, 1 stycznia 2017

MSP TAG + Impersonate Yourself Challenge

Bon Dia!
No i mamy już 2017 rok.
Jak spędziliście sylwestra? Wypiliście picolo? A może prawdziwego szampana? Podzielcie się w komentarzu co robiliście, a tymczasem, zapraszam na pierwszy post w tym roku!

MovieStarPlanet TAG

1. Jak nazywa się Twoje konto?
mega laseczka 321 lub Cardusiowa

2. W którym roku stworzyłaś konto?
W 2013, w marcu.

3. Ile dotychczas posiadałaś kont?
Oj, wiele... nie wiem nawet, czy jest sens je tu wymieniać, bo tak z 8. Nie wliczając w to kont trollowych, lub multikont (ehe).

4. Miałaś kiedyś VIP? Jeżeli tak, to podaj rodzaje.
Tak, miałam kilkanaście razy!
Teraz mam VIP ELITE na miesiąc, a oprócz tego to wiele razy na tydzień, kilka razy na 3 miesiące.

5. Skąd dowiedziałaś się o MSP?
Z reklamy w telewizji.

6. Co najbardziej lubisz robić na MSP?
Ostatnio polubiłam forum, ale tak to w sumie nic. Wchodzę i robię różne rzeczy.

7. Używasz chatów grupowych?
Jestem na jednym albo dwóch.

8. Masz swój klub?
Tak, mam, ale raczej go nie używam. Kiedyś był na to szał, ale teraz już jest mi to obojętne.

9. Czy kiedykolwiek dostałaś bana?
Tak, na chwilę obecną mam jednego na 3 dni (zapasowe konto; Cardusiowa dzięki Milena za nick). edit; odblokowała mi Joanna haha Wcześniej miało się kilka. Z raz na 3 dni (nie licząc tego obecnego), a raz... wywołałam jednego, chociaż nie myślałam, że takie będą konsekwencje; IP zablokowane na tydzień i usunięcie jednego z na szczęście "drugich" kont.

10. Jaka jest liczba Twoich zwierzątek?
Z tego co wiem, to mam 4 zwierzątka.

11. Dodajesz zdjęcia na MSP?
Kiedyś dodawałam.

12. Czy w trakcie gry masz włączony głos?
Czasami. Różne, aktualnie jest włączony.

13. Który level posiadasz?
Na chwilę obecną 22 jednak niedługo wbiję 23.

14. Grasz w "Arkada"?
Nie, nigdy. Po prostu te gry zbyt długo się dla mnie ładują, z resztą raczej nie przepadam za tego typu rozrywkami.

15. Dodajesz wpisy na forum?
Czasami. Kiedyś byłam aktywna, teraz mniej.

16. Ilu masz znajomych?
Przed porządkami miałam 2 tysiące, na chwilę obecną mam prawie 300. Jeśli ktoś chce, to może mnie zaprosić, przyjmę każdego.

17. Wysłałaś kiedyś Specjalne Pozdrowienie?
Tak! Wiele razy. Często na swoje konta, ale wiele razy wysyłam też przyjaciołom, lub np. osobom które coś dla mnie zrobiły. Raczej nie daję ich bezinteresownie.

18. Co robisz w związku z tą grą - nagrywasz filmiki o tematyce MSP, piszesz na blogu, czy po prostu spokojnie sobie grasz?
To raczej dość oczywiste, że piszę na blogu.

19. Czy używasz Design Studio?
Kiedyś, jak je wprowadzili to jeszcze używałam. Teraz już praktycznie wcale.

20. Bierzesz udział w konkursach tematycznych?
Ah, ponownie odpowiem "kiedyś". Wypaliłam się do gry w MSP.

Impersonate Yourself Challenge
Nie jestem zadowolona z tego looka, nie za bardzo przypomina mnie.
Na chwilę obecną jestem w piżamie, więc zdecydowałam, że pokażę jak na codzień wyglądam w szkole.
Moje włosy są zazwyczaj rozpuszczone, jednak w świecie realnym mam je krótsze. Układają się w podobny sposób, w tej kwestii wszystko łącznie z kolorem się zgadza.
Jako bluzki użyłam sweterka ze świątecznym motywem, miał on odwzorować sweter, a w zasadzie tunikę którą ostatnio noszę, jednak moja jest o wiele dłuższa. Spodnie to najzwyklejsze, czarne jeansy.
Butów nie widzicie, jednak są to sznurowane (i krótkie) oficerki, koloru granatowego. Noszę je już kolejny miesiąc bez przerwy.
Jeśli chodzi o dodatki to nie używam tak owych, więc nic takiego się tutaj nie pojawiło.
Podsumowując nie jestem w 100% zadowolona z odwzorowania, nie wyszło mi tak jak chciałam. 
Look kosztuje 2200 starcoins, co jest w miarę przystępną ceną, jednak nie kupiłabym go.

Liczę, że notka Wam się spodobała. 
Jeśli macie jakieś uwagi/rady, to napiszcie je oczywiście w komentarzu. 
Dziękuję za przeczytanie!
Do zobaczenia.
Pożegnam się moim nowym logiem od Tori, dzięki ^^

21 komentarzy:

  1. Przyjmiesz każdego? XD
    To mnie przyjmij XDD

    OdpowiedzUsuń
  2. New logo spox ;)
    Jak będę na msp to cię zaproszę.
    Jak by co to mam nick: katin009
    Ci co czytają ten mój komentarz też mnie mogą zaprosić tylko niech napiszą na proc,że czytało się komentarz na blogu xDD

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak wiem jestem kreatif 👌

    OdpowiedzUsuń
  4. tesz tak sondze

    ten uczuć gdy wchodzisz sobie na jutuba i widzisz filmiki o królu shymonie
    i je oglądasz i zdajesz sobie sprawę z tego, że tak naprawdę nic nie wiesz o świecie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pod jednam aż koma kiedys napisalam :') ale na serio, ich jedym argumentem jest botak
      Moglyby chociaz wejsc w google, dowiedziec sie cos i nim, zareklamować blogi XD

      Usuń
  5. Nono mega laseczka, postaralas się 🙌🙆🙋

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja nie muszę się starać
      mi i tak wychodzi wszystko
      11/10
      :)

      Usuń
  6. Carde w piżamce hihi.
    Wreszcie znam Twój Nick. Szykuj się na zaproszenie
    Post spoko, czekam na więcej.

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)