Menu

poniedziałek, 19 grudnia 2016

Usuwają MSP! i inne plotki

Bon Dia!
Z tej strony Carde.
Dzięki z góry za miłe komentarze pod moim poprzednim postem. Zmotywowało mnie to do tej notki.
Powiem szczerze, że mam naprawdę dużo weny więc jak na razie piszę dużo notek. Mam nadzieję, że tak pozostanie, heh.
Przeglądając forum natrafiłam na kolejny temat o Usunięciu MSP.
Kiedyś wywołała się niemała afera, ponieważ taka plotka pojawiła się po raz pierwszy, teraz jest to już w zasadzie codzienność.

Usunięcie MSP?

Zamazałam awatar i nick użytkowniczki, by nie psuć jej "dobrego mienia".
Jeśli mam być szczera, uważam, jest to kolejna zabawa bardziej doświadczonych graczy. Wiele osób które początkują wierzą w takie posty, co później kończy się paniką i spamem na forum pytaniami typu Kiedy noc hackerów?.

Nowe usta?
W każdym razie, niedawno ktoś zauważył, że na reklamie(?) motywu Dark Xmas jedna z postaci ma nowe usta. O tym też powstało i powstaje mnóstwo tematów. Zobaczcie sami;
Dotychczas myślałam, że są to jedne z tych brokatowych ust, które były w sklepie 2 dni. 
Byłam w błędzie, otóż rzeczywiście są to nowe usta, które niedługo pewnie pojawią się w Klinice Piękna. Dowiedziałam się o tym stąd, żeby nie było nieporozumień, jednak zdecydowałam, że ja też opiszę temat.
Więc w irlandzkiej Klinice mamy do wyboru 6 nowych propozycji. Powiem szczerze - mi się one raczej nie podobają, próbowałam z nimi zrobić jakąś ładną twarz, ale niestety nie udało mi się.
Jak możecie zauważyć, zostały wprowadzone usta które do złudzenia przypominają te dla VIP.
Jeśli kolor tego serca na środku ustawimy na taki sam jak 'reszty', będą wyglądać naprawdę fajnie. Mam dla Was tutaj propozycję;
Wybaczcie mi za cenę i włosy, ale po pierwsze; zrobiłam MS na szybko, po drugie; musiałam zmienić nos.
Osobiście jestem zadowolona z tej twarzy, rzęsy mogą wydawać się przesadzone z bliska, jednak z daleka wygląda to całkiem przystępnie. Przynajmniej ja tak uważam.
Usta które użyłam, to oczywiście te z serduszkiem. Wyglądają praktycznie tak samo, nie uważacie?
Poszperałam trochę na irlandzkim forum i znalazłam temat o tak owych ustach. Nie za dużo zrozumiałam, ale znalazłam użytkowniczkę która je posiada;
A tutaj porównanie z tymi dla VIP:
Są naprawdę podobne, nie?
Z jednej strony, dla osób nie posiadających członkostwa VIP jest to na pewno zmiana na plus, bo dotychczas nie mieli za wiele propozycji do wyboru. Jednak z drugiej strony, czy jest sens wprowadzać praktycznie te same usta, tylko jedne mają serce a drugie nie? No bo na logikę - użytkownicy zmienią ich kolor. Według mnie, lepiej by było gdyby usta dla VIP były nie dla VIP ktoś to zrozumiał?. Przynajmniej takie jest moje zdanie, a Wasze?

Nowe serwery?
Rozpisałam się o zmianach w Klinice Piękna, jednak jest jeszcze kwestia nowych serwerów.
Cała plotka pojawiła się wraz z tym błędem;
Zdjęcie nie jest mojego autorstwa, lecz Tori/Torciarz.
Gdy nie dawno "wróciłam" do gry, myślałam, że jest to kolejna wprowadzona nowość, że Pixi i Zac będą nas teraz oprowadzać, coś. Jednak okazało się, że jest to błąd, a pojawiła się pogłoska, że jest on spowodowany wprowadzeniem nowych serwerów w 2017 roku. 
Próbowałam powpisywać trochę nowych domen takich jak .by, .ch jednak "witryna była nieosiągalna". Dzisiaj jednak gdy próbowałam zrobić własnego screena wyżej wspomnianego błędu, nie dawałam rady, gdyż pojawiało mi się białe okienko na przemian z szarym okienkiem z jakimiś napisami. Po wielu próbach, rozczytałam coś w tym stylu; Wtyczka Flash nie działa[...]. Potem pojawiło mi się jakieś MSP za przezroczystą barierą, i tak na zmianę. Całość robi się coraz bardziej podejrzana. A Wy, co o tym myślicie?

Dzięki bardzo za przeczytanie tej całkiem długiej notki, przepełnionej "moim zdaniem...".
W każdym razie, liczę na Wasze zdanie w komentarzu i do zobaczenia jutro!

12 komentarzy:

  1. Ja też tak mam. Czasami samo msp nie chce mi się załadować, ale myślę, że to wina mojego internetu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurczę, ja też mam problem, żeby otworzyć MSP. Raczej nie jest to wina mojego internetu, bo pozostałe strony ładują mi się w porządku. No chyba, że coś jest nie tak z moją przeglądarką. A co do nowych ust, które wyglądają identycznie jak te dla VIP'ów, to również uważam, że to trochę nie ma sensu. Być może nie pomyśleli o tym kiedy je projektowali, aczkolwiek wątpię.
    Ogólnie fajnie napisany i przydatny post, zwłaszcza dla takiej osoby jak ja, która dawno nie wchodziła na MovieStarPlanet i nie jest na bieżąco z wszystkimi nowościami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jakiej przeglądarki używasz?

      Usuń
    2. Polecam Firefoxa (y) na tej przeglądarce nigdy nie mialam czegos takiego, a z moich znajomych ci co mieli uzywajo Chroma

      Usuń
  3. Fajny post i przydatny. 💕 Te usta będą fajne dla użytkowników bez VIP, ale dla tych z członkostwem nie zrobi to różnicy. 😀 Ciekawie to przedstawiłaś. ✌ Pozdrawiam. ☺

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi się to zawsze (niestety) włączą, ale tylko na niepokojący (XD)ułamek sekundy..
    A ci do ust popieram to, że całkiem fajnie by było gdyby te usta nie były dla VIP. No ale cóż... Takie mamy czasy:(

    OdpowiedzUsuń
  5. Te usta już są dla VIP do Polski trafiły jako Vipowskie ale że to już "stary" post to wtedy nie były dla Vip c; Zapraszam na moje konto na Irlandzkim MSP mam tam takie usta ;D
    Nick: Lumpkaaa

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)