Menu

środa, 14 grudnia 2016

Powrót po czasie= TAG gotowa na święta ☺

Hejoo!


Witam Was po długiej, mojej przerwie jaką sobie zrobiłam od pisania notek.
Pewnie niektórzy mnie już nie pamiętają..
No niestety nie pisałam sporo czasu, nie miałam chęci, również czasu mi brakowało.
Szkoła się zaczęła, więc trzeba się wziąć do nauki, żeby oceny
popoprawiać w tym pierwszym semestrze.
No, więc dzisiaj jakoś mi się zachciało blogować hehe, nie wiem ile to potrwa, ale oby jak najdłużej.
Będę się starała regularnie pisać, również wczoraj założyłam swój własny blog o tematyce msp:
KLIKNIJ TU ;3.
Jestem bardzo z siebie zadowolona, Wam też się podoba ten przeuroczy nagłówek?
Także tam też możecie raz od czasu zerkać, bo będą się pojawiać ciekawe posty,
również zapraszam na kanał na YT, bo może sporo z Was nie przepada za czytaniem, lecz oglądaniem więc nazwa kanału: Claire MSP.
Na kanale aktualnie nie ma filmiku, ale na blogu jest notka, którą dzisiaj napisałam.
Możecie przeczytać i byłabym wdzięczna, gdybyś zostawił/a swoją opinię oraz komentarz.
No dobra, dobra...
Koniec tego  gadania pisania, przejdźmy do rzeczy.

Otóż w dzisiejszym poście postanowiłam zrobić TAG Świąteczny, gdyż za niedługo się zaczną święta pozostało dokładnie 10 dni.
A więc zacznijmy!

1. Jaki jest twój ulubiony film świąteczny?

Bez długiego zastanawiania, jest to Kevin.
Obie części uwielbiam!

2. Jaki jest twój ulubiony świąteczny kolor?

Mam ich sporo, ale świąteczne kolory najbardziej mi przypomina złoty oraz czerwony.

3. Czy na święta lubisz zostać cały dzień w piżamie, czy stroisz się specjalnie na tę okazję?

Wolałabym zostać w piżamie, ale muszę się przebierać na elegancko.

4. Jeśli mogłabyś kupić tylko jeden prezent na święta, to co by to było i dla kogo.

Musiałabym się zastanowić, ale chyba kupiłabym mamie i myślę, że jakąś książkę kucharską.

5. Czy otwierasz prezenty w wieczór wigilijny czy poranek?

W wieczór wigilijny.

6. Czy kiedykolwiek budowałaś domek z pierników?

Niestety nie..

7. Co lubisz robić w przerwie świątecznej?

Odpoczywać i spędzać czas z rodziną.

8. Czy masz jakieś świąteczne życzenia?

Oj sporo, sporo między innymi, aby byłam zdrowa i cała moja rodzina, bo to najważniejsze.

9. Ulubiony świąteczny zapach?

Barszcz! Wiem możecie się śmiać, ale tylko jak wejdę do kuchni i poczuje barszcz
to już czuję święta.

10. Ulubiona świąteczna potrawa?

Barszcz z uszkami, sałatka jarzynowa pychota!
Uwielbiam też opłatki, ale to nie potrawa ciii..

Także to na tyle myślę, że Wam się spodobał ten krótki post. Nie długo pewnie pojawi się nowy.
Zapraszam teraz do czytania notki na moim blogu.
I do zobaczenia!

~Carley/Claire
~0Rachela0 <-- login na MSP




27 komentarzy:

  1. Jeju to ty
    Ty! XD
    Pewnie mnie nie pamiętasz, na 100%
    Ale ja tak B)
    Miałam booster i pomagałaś mi w lvl, ogólnie to mi spamiłaś fejmem, i przez Cb wbiłam lvl XD
    Jam to Milena111250
    I popracuj nad długością notki c;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przypomniałaś mi się fejmie ♥ Oki, oki

      Usuń
  2. A mi się nie podoba nagłówek. Napisy fajnie skomponowane, ale stroje są... Eh. Fajny post

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To po co odpisujesz. Zreszta, jest tu regulamin :)

      Usuń
    2. PRZEPRASZAM, CIERPIE NA CHOROBĘ "CHUJ MNIE TO OBCHODZI"

      Usuń
    3. luiska przeciesz ty zawsze jako 1 mówiłaś ze regulamin :(

      Usuń
    4. To idź do lekarza, najlepiej psychologa

      Usuń
    5. Tutaj powinno się pojawić moje "aha"

      Usuń
    6. nikt nie jest bezpieczny~
      chacked by cardemelle~

      a tak serio to komentuje tego raka

      Usuń
    7. no właśnie uwarzajcie na mnie :(

      Usuń
    8. luiza, nic sie nie zmienilas XDD
      nadal nie przyjmujesz do siebie krytyki


      moze niektorzy ludzie sie nigdy nie zmienia?

      Usuń
    9. luiza, nic sie nie zmienilas XDD
      nadal nie przyjmujesz do siebie krytyki


      moze niektorzy ludzie sie nigdy nie zmienia?

      Usuń
    10. wiekszosc ludzi nie potrafi przyjąć krytyki. gdy ktos pisze "jestem otwarty na krytyke", "dziekuje za krytykę, przyda mi sie" to raczej kłamie. ty tez Zosiu nie umiesz, mozesz do woli pisac, ze umiesz, ale gdy ktos cie skrytykuje, w głębi duszy czujesz sie choć troche urażona. w jakims stopniu spada ci samoocena. po co mam kłamać jak wiekszosc osob na blogach o msp "dziekuje za krytyke", zeby nie kłócić sie z innymi, miec szacunek czytelników. wprost napisze, ze mnie to uraziło i spadła mi samoocena. nie moge przyjąć krytyki jak sama ciagle pracuje nad soba, naprawde mam niska samoocenę i każda negatywna opinia jesli naprawde sie starałam boli. wasze "ty raku, przyjmij krytyke" nic nie załatwi. nie można na pstryk kogoś zmienić.
      jesli juz chodzi o nagłówek, Nutello, pomysl, ze Nat nie ma zbyt wielu strojów świątecznych ;) bez przesady, nie bądźmy takimi perfekcjonistami i jak postac na nagłówku miała taka sukienke i kokarde (bo myśle ze chodzi tylko o strój Nat) nie dyskryminujmy całego nagłówka. poza tym strój Nat jest swiąteczny, pasuje do tematyki nagłówka i to jest najważniejsze. nagłówek robiłam z 3-4 godziny (oczywiscie nie od razu, rozplanowalam sobie na 2 dni). z 2 razy zmieniałam stroje bo chciałam aby były jak najlepsze, kilka razy zmieniałam cały nagłówek bo mi sie nie podobał, trzeba było rozplanować cała koncepcje, pobrać czcionki, sporo tego było. byłam bardzo zadowolona ze swojej pracy. byłam.

      Usuń
    11. LUIZA!!! ale się ciesze ❤ juz nie masz problemu z tym choróbskiem!

      Usuń
    12. Nie krytykuje całego nagłówka. Uważam ze zawsze na tym blogu nagłówki były bardzo ładne, czasem nawet sliczne. Napisalam, ze poza strojami wszystko jest dobrze. Wiem, ze sama potrafiła bym zrobić "lepszy look", wiec to napisalam. Uważam jednak, ze nagłówki robisz bardzo dobrze, ładnie. Ja bym tak nie zrobiła c:

      Usuń
    13. Ale bierz tez pod uwagę, ze zachowałas się chamsko w stosunku do czytelników i zlamalas regulamin, który zawsze kazalas przestrzegać. Ja tez poczulam się urazona

      Usuń
    14. Ja się odnosiłam w poście do MOJEGO nagłówka, na MOIM blogu..
      Może źle na początku zrozumiałam albo wy, ale nie chodziło mi o nagłówek na WANNACH tylko ten MÓJ, ale Peach chyba źle przeczytała, ja napisałam : ,,Jestem bardzo z siebie zadowolona, Wam też się podoba ten przeuroczy nagłówek?'' samemu można zauważyć iż linijkę przed tym wypowiadałam się na temat MOJEGO bloga.
      Pozdrawiam
      A co do nagłówka na WANNACH to jest śliczny ♥

      Usuń
    15. nutello, napisałaś "mi sie nie podoba nagłówek" :) czyli chodzi o cały

      Usuń
    16. Wypowiedzialam się tu, bo ostatnio był zmieniony tu nagłówek. Możliwe, ze źle złozylam zdanie, niezrozumiałe, ale tez napisalam, ze napisy fajne

      Usuń
    17. Luiza, polecam krem na tradzik besoski

      Usuń
    18. Przez co niby mam ból dupy, bo idk

      Usuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)