Menu

sobota, 17 grudnia 2016

Pewna nowa osoba!

Bon Dia!
Także, em, cześć wszystkim.
Nie za bardzo wiem co mam tutaj napisać, żeby Was nie zanudzić, a wręcz przeciwnie - zaciekawić i przekonać do siebie. Więc podzielę ten wpis na części, by każdy mógł sobie przeczytać co chce.
Jestem tutaj bo chciałabym pomóc w podtrzymaniu tej stronki, która ostatnio, a w zasadzie już od dawna umiera.
· O mnie ·
Jestem Marta, jednak w internecie raczej znana jestem jako Carde, więc wolałabym gdybyście wy też tak do mnie mówili.
Mam 11 lat, urodziny obchodzę 15 stycznia, więc za nie cały miesiąc będę mieć ich już 12.
Interesuję się w szczególności blogowaniem, co robię od lipca 2015. Na chwilę obecną piszę na blogu o Transformice i mam swoją stronkę o życiu, ale nie będę się reklamować, jak coś to mam w profilu.
Następnie lubię robić zdjęcia, w wakacje dostałam własną lustrzankę, jednak najczęściej wybieram telefon, tak też można. 
To są moje największe pasje, zazwyczaj coś przychodzi i przemija. 
W wolnych chwilach czytam, lub właśnie zajmuję się blogami.
W świecie realnym mam blond włosy do ramion, niebieskie oczy, dużo piegów na nosie i około 150 cm. wzrostu, no, nie jestem za wysoka.
Raczej nie mam problemów z ortografią, interpunkcja raczej jest chyba okej, chociaż przecinki... czasem zapomnę.
Nie za bardzo wiem co tu jeszcze napisać, jeśli macie jakieś pytania to w komentarzach.

· O MSP ·
W MovieStarPlanet zaczęłam grać w 2012, w tym roku w grudniu miną 4 lata.
Miałam wiele kont, wiele usunęłam, oddałam, teraz mam jedno - mega laseczka 321 nie będę ukrywać, że najchętniej zmieniłabym nick, no ale się nie da, kiedyś już nawet pisałam do moderatorów. Jeśli ktoś chce to może mnie zaprosić, bo mam trochę pustki w znajomych.
Jeśli by Was to interesowało mogłabym pisać coś o grze sprzed kilku lat, jak to wyglądało, coś o MovieStars.

· Posty, i inne informacje ·
Obecnie mam ferie, więc postaram się napisać coś raz w tygodniu. Od dawna nie blogowałam o MSP, więc zobaczymy jak to się sprawdzi, ale naprawdę będę się spinać, żeby coś wstawiać.
Mogę się zajmować opisaniem nowych konkursów, od czasu do czasu przejrzeć forum, zdjęcia lub ArtBooki. Postaram się też robić jakieś wywiady i looki.
Postaram się wstawiać więcej tekstu niż obrazków, i by posty miały sens i były ciekawe, a także by były wystarczająco długie.
Jeśli ktoś chciałby się ze mną skontaktować, to;
Skype - cardemelle
GG - 61304897
Mail - martaqueen3@gmail.com

Dzięki za przeczytanie, to chyba wszystko co chciałam powiedzieć, przekazać.
Liczę na Waszą opinię, dobrą i złą.
Widzimy się niebawem, cześć!

22 komentarze:

  1. 2 minuty po! I super notka 😉 Podasz nazwę swojego bloga?

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo kurde XD Tak trochę zaskoczenie

    OdpowiedzUsuń
  3. O marta XD Fajnie, że tu jesteś XDD

    OdpowiedzUsuń
  4. Woow wielkie zaskoczenie. Super, że tu jesteś <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Woow wielkie zaskoczenie. Super, że tu jesteś <3

    OdpowiedzUsuń
  6. nie ciesze sie ze tu jestes raku

    zart kc

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam nadzieję że naprawisz tego rakowego bloga, hehe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serio, zastanawia mnie, że ty masz czelność, by to pisać. To, że stwierdziłam, iż twoje działania jako admin na Emily były nieodpowiednie tego nie usprawiedliwia.

      Usuń
    2. Blog nie jest rakowy, tylko to Wy go w ten sposób kreujecie.
      Szczerze wkurza mnie to Wasze podejście, że tylko Emily się trzyma i ona jest święta.
      W pojedynkę nic tu nie zdziałam, nie ma szans, ale wierzę, że się da. Nie chcecie, żeby ta stronka, była jak rok temu?
      Łatwo jest napisać "ale to jest rakowe. Usuń się!", ale trudniej jest podjąć się tego czego podjęłam się ja i wiele innych osób. Selenne się jeszcze jakoś trzyma, ale Aniołek się usunęła, nie wytrzymała.
      Zrozumcie, że niektórzy naprawdę pracują, by przywrócić dawną świetność tej stronie, a wy to psujcie. Jeśli Wam coś się nie podoba - droga wolna, wystarczy jedno kliknięcie i możecie stąd wyjść.
      Pozdrawiam

      Usuń
    3. Luizka, nie bądź taka poważna, bo się jeszcze bardziej postarzejesz!
      ~Kamyk

      Usuń
  8. No i rozwal system swoimi notkami

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedzi
    1. Złamałam nogę i mam zwolnienie lekarskie :)

      Usuń
    2. No to to nie są ferie aha XDDDD

      Usuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)