Menu

czwartek, 29 grudnia 2016

Motyw - Pink Bubbles + Losowanie


Przepraszam, za moja tygodniową nieobecność - tak od razu powiem.
We wtorek, co jest dość nietypowe, został wprowadzony nowy motyw.
Łatwo się domyślić, że dotyczy sylwestra, nowego roku. Tym razem tytuł nie jest oczywisty, bo "Pink Bubbles", co oznacza "Różowe Bańki".

P I N K   B U B B L E S
Logo motywu jest naprawdę śliczne!
Bardzo lubię kolor różowy, a tutaj jest go mnóstwo.
Widzimy dziewczynę z ciemną karnacją, która ma popularne dość... ja to nazywam "misiaczki" kiedyś ktoś to tak nazwał, to znaczy dwa koki na głowie, włosy są różowe.
Złota spódniczka, różowe szpilki, wszystko cacy.
Z samego tyłu jest chłopak który narysował zimnym ogniem "2017". Tego typu animacji mamy mnóstwo w grze, nic nowego. Ma on fioletowo-różowo-białe włosy, czarne spodnie i różową bluzkę.
Mamy jeszcze po lewej dziewczynę która coś pije alkohol. Ma różowo-biało-fioletowe włosy, jakieś różowe futerko, różową, błyszczącą spódniczkę i oczywiście szpilki.
Na dole po środku mamy mnóstwo baniek i różowo (ah, ile jeszcze razy powiesz różowo?) złoty napis.
Ogólnie MovieStars stoją na jakimś różowym parkiecie, z tyłu ja widzę drzewa i lampy. Oczywiście jest RÓŻOWO.

Ubrania
Kolejny raz dziewczyny zostały obdarowane mnóstwem ciuchów, bo jest ich aż 7 stron!
Sukienki tutaj we większości są obcisłe. Topy robione trochę na taki styl tambler gerl, przynajmniej mi się to tak kojarzy. Na kilku ostatnich stronach nie ma praktycznie nic nowego, więc tutaj duży minus. Bo na 5 stronie mamy ubrania sprzed kilku lat :|
Osobiście uważam, że w motywach powinny być dawane tylko nowe ubrania, no bo po co 3 razy wykorzystywać te same włosy? No ale oki.
Ogółem te włosy z 1 strony mi się podobają, i szpilki z pomponikami. Jeśli wolicie coś szalonego, to oczywiście zajrzyjcie na 7 stronę po włosy z serpentynami.
Ogółem motyw na razie bardzo mi się podoba, te ubrania takie.. futerka we większości nikt tego nie lubi, ale w grze można zaszaleć i właśnie futerka na pewno znajdą miejsce u mnie w szafie.
Oto moja stylizacja:

Look zakupiłam, gdyż bardzo mi się podoba.
Włosy: użyłam tych dwóch koczków, nadałam im kolor różowy. Fajnie komponują się z tym kapeluszem. Błyszczą się, co nadaje im takiego imprezowego klimatu. Bardzo mi się podobają i na pewno kiedyś je jeszcze kupię.
Bluzka: jest to różowe futerko, które przykrywa jakiś czarny stanik. Dość prosta propozycja, a jednak bardzo mi się spodobała. Dodatkowo dodaje nam popularnego czarnego chokera na szyję.
Spodnie: zwykłe, czarne spodnie z dziurami. Na dole lekko podwinięte, dziur nie ma zbyt dużo, nie są przesadzone. Wyglądają fajnie z takim topem, gdyż mają wysoki stan.
Buty: użyłam czarnych szpilek z różowymi pomponikami z tych nowych stóp. Nie rzucają się w oczy, a jednak mają w sobie to coś. Pompony są takie dziewczęce a zarazem imprezowe.
Dodatki: wzięłam torebkę w kształcie uśmiechającej się buźki, jest w kolorze włosów. Potem mamy kapelusz, jest na samych końcach sklepu, jest stary. Ma różowe kwiatki. No i choker z księżycem.
Bardzo mi się ten look podoba, jednak podejrzewam, że dla Was jest taki średni.

Animacje
No, animacje drogie, ale ładne. Dodano dwie gdzie MovieStar stoi bokiem i uważam, że będą bardzo przydatne w szczególności do różnych filmów.
Oprócz tego śmieszna jest ta z samochodem, na bogato.
Ta gdzie ogląda fajerwerki jest raczej przeciętna, a cena zbyt wygórowana.
Mi najbardziej podoba się ta za 450 sc, gdzie MS. dyskutuje z kimś.
Są dopracowane i podobają mi się. O wiele lepsze od tych z poprzedniego motywu.

Rzeczy do pokoju
Tym razem jestem bardzo pozytywnie zaskoczona!
Od kilku dni zaczęłam się urządzaniem mojego pokoju, a te rzeczy są naprawdę śliczne.
Ten różowy jednorożec jest taki... glamour? Złoty, ogółem cena jest dość przystępna, bo jest dobrze wykonany, złoty róg, jest naprawdę fajny. Zwróciłam też uwagę na ten boże teraz zapomniałam jak to się nazywa wieniec? z balonów. Jest właśnie taki imprezowy, jeśli planujecie imprezę to musicie go mieć! Usta z ręką na nich przypominają mi raczej kluby nocne, dyskoteki. Podsumowując, wszystko mi się bardzo podoba!

Losowanie
Robię je z myślą o Świętach (spóźnione) i o Sylwestrze.
Więc jedyne co musicie zrobić, to napisać Wasz nick na MSP i numerek od 1 do 50 EDIT: ZGŁOSZEŃ JEST CORAZ WIĘCEJ, DLATEGO numerek od 1 do 100!
Nagrody:
1. 10 prezentów z listy życzeń, do 500 sc.
2. 5 prezentów z listy życzeń do 500 sc., animacja (wybieracie jaka do 600 sc.)
3. 2 prezenty z listy życzeń, tło do filmu (wybieracie jakie z moich propozycji).

DLA VIP (SPECJALNE):
Dla VIP oferuję komplet, w klimacie sylwestrowym.
Napiszcie, czy macie członkostwo VIP i czy chcecie losować o ten komplet, bo gotowy nie każdemu może się spodobać. Jeśli chcecie, to wybierzcie którąś literkę alfabetu.
UWAGA! Jeśli ktoś wygra np. nagrodę nr. 3 i komplet dostaje obydwie nagrody.
Tak się sprawy mają.
Wyniki zostaną ogłoszone 5 stycznia, mam nadzieję, że nie macie pytań. Tutaj przykładowe zgłoszenie do loterii;

Nick; różowa hania 29
Numerek: 12
NIE POSIADAM VIP, NIE CHCĘ KOMPLETU

lub

Nick: Welienee
Numerek: 23
POSIADAM VIP!
Literka: C

Więc to tyle w tym poście, liczę na Wasze zgłoszenie i opinię.
Widzimy się... hm. W sumie to nie mam konkretnego pomysłu kiedy coś wstawić, może w sobotę, albo niedzielę, pasowało by Wam?
DO ZOBACZENIA!
/Carde

81 komentarzy:

  1. Ciekawy motyw, fajny post. c:
    Zglaszam sie do loterii -
    Nick: 18love
    Numerek: 5
    NIE MAM VIPA, WIEC NIE CHCE KOMPLETU XDD

    OdpowiedzUsuń
  2. Look piękny *-*
    Zglaszam się!
    Nick: martyna lol 12345
    Numer: 12
    Nie mam vipa, nie chcę kompletu 😉

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wyszedł Ci ten look! ;)

    Zgłaszam się! ;)
    Nick: ###Insea##!
    Numerek: 49
    Nie mam vipa, nie chce kompletu 😭😭😭

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie fajnie
    Nick: Milena111250
    Numer: 14
    Eee to tak. Chyba będę mieć vipa, lol. To ja chcieć komplet
    Literka: M
    (jeśli jednak vipa mieć nie będę, a mnie wylosujesz to prosiłabym o losowanie kolejnej osoby, ok Carduś)
    Fajne prof lofff

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem wiem 8(
      Ok Mabbiuś (co XDXD)
      No przeciez to Tomasz mrymry

      Usuń
  5. Biorę udział.
    Nick: Klaudi344
    Numer: 48
    Nie mam Vip'a.

    OdpowiedzUsuń
  6. Różowa Hania mrrr

    Zgłaszam się oki, numer 13
    Login znasz chyba Tomek12380

    Mam vipa chce komplet, a nie bo nie jestem kobietką.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No a jak mr
      Pechowy numer nic nie wygrasz wyjdz-,-
      ah no nie przemyslalam kwestii facetow

      Usuń
    2. To jest jego numer w dzienniku lelele

      Usuń
  7. To moje srugie konto na msp zapraszam konto bez vip macie.nick

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja jestem król shymon

      Usuń
    2. To ja jestem król, nie podszywajcie się, bo nie dostaniecie brokatu na urodziny :(

      Usuń
    3. A moje srugie konto to wiecha pospolita

      Usuń
    4. A ja jestem sobą
      Ale nie no, Milena też się pode mnie podszyła, bo wzięła mój numerek z dziennika :(
      I Inde, bo wzięła mój stary numerek z dziennika :(
      I Annelie, bo wzięła numerek 15 który chciałam wziąć i już myślałam, że ten numerek chociaż nie jest zajęty, a tu pod koniec taka niespodzianka XDDDDDDD
      A ja się wgl pod siebie podszyłam wow

      Usuń
    5. a ja to ja
      wygrałam???

      Usuń
    6. Nie wygrałaś, już wcześniej napisałam że jestem sobą
      Chociaż nie wiem czy tak wcześniej, może o pare sekund ;D

      Usuń
    7. Inde też wzięla mój stary numerek z dziennika :cc

      Usuń
    8. nie mam urodzin, a chcę brokat, co robić??? ;-((((((

      Usuń
    9. Bo Inde to taka złodziejka ://

      Usuń
    10. Ja jestem Ronwe. Cała prawda się wydała.

      Usuń
  8. Tomek, szmateks zajął mój szczęsliwy numerek.
    No i Carde oddawaj talent do robienia lókóf, omom.
    Oczywiście biorę udział w loterii.
    Numer 33 poproszę.
    Nick to Ronwus, oczywiście.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to ham -,-
      Nic Ci nie oddam 😑
      Oczywiście.

      Usuń
  9. Look mi się bardzo podoba :)
    Biorę udział w konkursie nick: katin009 NIE MAM VIP NIE CHCĘ KOMPLETU
    Cyferka 11
    Pozdrawiam wszystkich (bez wyjątku) Klio ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nick: Shadowy<3
    Numerek:18

    Niestety nie posiadam VIP

    (Gdybym coś wygrała i nie mogłabyś przesłać na to konto to spróbuj wysłać na drugie)

    Nick 2konta:blu rossa 45
    Teżna numer 18
    Na tym koncie również nie mam vipa

    OdpowiedzUsuń
  11. Odpowiedzi
    1. a
      ja miałam jeszcze napisać czy mam hivipa
      no nje mam pakietu cusz

      Usuń
  12. Boże, ten motyw jest okropny, ale muszę przyznać, ze look wyszedł ci naprawdę ładnie.
    Nick: AAmethystowa
    Numerek: 48
    Nie mam vipa, nie chcę kompletu.

    W sensie chcę, ale nie mogę.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładny luczek, heh.
    Numerek: 42
    Nick: MeowKawaiiMeow
    Nie mam VIP. 😞

    OdpowiedzUsuń
  14. Nick: sweet emo050
    numer: chciałam 11, ale ktoś już ma więc 20 xd
    NIE mam vip

    OdpowiedzUsuń
  15. Też lubię różowy
    To kolor krwi zmieszanej z wódką

    Jak już komentuję, to wezmę udział.
    Nick: Independent Girl
    Numerek: 8
    Nie mam pakietu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. HAHAHAHA
      Dobre przemyślenia 👌👌 Podoba mi się

      Usuń
    2. dzięki tobie lubię ruszofy

      Usuń
    3. A ja od zawsze lubiłam XDDD ale delikatny odcień

      Usuń
  16. Nick znasz, ale przypomnę. Idza760 bądź Drwalkowa, jutro napisze, które.
    Numerek niech będzie 7

    OdpowiedzUsuń
  17. Biore udział 👍
    Nick: Annellia
    Numerek 15
    Na razie mam vipa, ale nie wiem kiedy się skończy więc nie chcę.

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ciekawy post, seksi look 😎😏 Biorę udział 😚
    Nick : Mel@niee
    Numerek 29
    Bez VIP.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ładny look 👌
    Nick: Anonimowi Hejterzy
    Numerek: 26.
    ~ Muflon

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wcale nie, ona go ode mnie ściągnęła, też taki zrobiłam -.----
      xddd

      Usuń
    2. czy ja o czymś nie wiem? 👌 XD

      Usuń
  20. Czy mogę kupić look? 😍
    Zgłaszam się do losowania! Nick: modna4545
    Nr: 44 ;D
    Nie mam VIPA.

    OdpowiedzUsuń
  21. Teraz mogę już komentować, więc dla przypomnienia powiem że nr 16. I nie mam VIPa.

    OdpowiedzUsuń
  22. Niee, moja szczesliwa cyfra zajeta xd
    Tak to jest gdy caly dzien mam rozladoeany fon
    No nic
    Nick: Augurey
    Nr 17
    Nie mam vip

    OdpowiedzUsuń
  23. A tak wgl
    Ja jestem jakaś nienormalna, że nie znoszę różu, tego motywu ani jednorożców? ;__;

    OdpowiedzUsuń
  24. Nick: cami430
    Numerek: 46
    POSIADAM VIP!
    Literka: O

    OdpowiedzUsuń
  25. nick: Miss Horan
    numerek: 3
    Mam VIP, chcę komplet

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajny posteł
    Nick - Selenne
    Numerek - 1
    Nie mam fipa

    W sumie to nwm czy też mogę wziąć udział, ale ciii

    OdpowiedzUsuń
  27. Nick: Roxi1532
    Numerek: 47
    Nie mam VIP, nie chcę kompletu

    OdpowiedzUsuń
  28. Nick- simik6
    numerek-6
    Nie mam vip
    Jeśli już wcześniej napisałam kom pod tym postem, to sorkibo mam problemy z netem....

    OdpowiedzUsuń
  29. Odpowiedzi
    1. Fajnie się pod kogoś podszywać?
      ~ Yandere Morele

      Usuń
    2. Jeżeli to jest gówniany post, to ja jestem Juna13, upsss

      Usuń
    3. wlasnie ona ma racje
      ten post jest do pupy
      i cala redaktorka gowniana kto ją tu wpuscil
      boze
      usunmy jom razem!!!!!!!!!!!

      Usuń
    4. Szczerze to nie mamy nic do Carde, by pisać "gówniany post" bez powodu.
      Hyhy, pierwszy raz kogoś nie shejciłam.
      ~Yandere Morele

      Usuń
    5. Przemiana noworoczna hejterów.

      Usuń
    6. mam sie czuc wyrozniona? lel

      Usuń
  30. Też mi się podobają te koczki.
    Nick: Sweet#ja
    Numerek: 9
    Nie mam vipa, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)